Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk duurste kledingstuk ooit



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

06-06-2004, 19:48
gelijk heb je meid dat is zekers zo maar ja als je al donateur van iets bent zit het ook wel goed vindt jezelf niet

06-06-2004, 23:11


schaaaaam jullie!

07-06-2004, 18:38
hoezo meid waarom zou ik me moeten schamen ben jij diegene die daarover oordeelt schaam je voor jezelf dat je zo praat meid

07-06-2004, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door missalsa
schoenen;
sendra python gekleurde 400 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra python beige 250 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra geel 200+ bijhorende riem 60 euro
tony mora paarse python 300 euro+ bijhorende riem 100 euro
prada zwart 265
prada blauw 215
prada slippers 185

truitjes:ANTIFLIRT
antiflirt 3 witte truitjes ter waarde van 150 euro dus 3 keer 150 euro.
roze anti flirt 75 euro
zwart antiflirt 110 euro
antiflirt rokje 100 euro
anti flirt pakje broek+ truitje 220 euro
antiflirt bloesje ( uitverkoop hiihih voor 25 euro ipv 104 euro)

broeken:
indian rose 8 stuks
tark broeken 4 stuks
armani broeken 3 stuks
versace gescheurde 1 suk
leger broeken 2 x stuks

zo mensen heb ongeveer de kwart genoteerd nu ik alles heb genoteerd vindT ik het niet echt goed van mezelf om zoveel geld aandingen te geven >
MAAR MEIDEN ALLEMAAL WILLEN JULLIE IETS HEEL GRAAG ALS HET ECHT MOOI IS KOSTEN WAT KOSTEN OF NIET SOMS?

maar hmdl blijf doorsparen voor die ene auto die ik graag wil hebben inchallah zal het me lukken.
en natuurlijk me ouders hebben ook wel presents verdiend

de groeten dames
heb je geld te veel..??

07-06-2004, 19:34



Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
wat heeft dit met joden helpen te maken? ik snap t ff niet
jah hij heeft wel gelijk !! merk kleding allemaal BOYCOTT elke cent die je uitgeeft aan merkkleding is elke schot in een been van een palestijn...
Hééeéééél dom van je..! .....


maja laterZzz

07-06-2004, 19:35
Sóóów mensen hebben geld te veel..hoe komen jullie aan zoveel geld..??

08-06-2004, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door girly_nice
Sóóów mensen hebben geld te veel..hoe komen jullie aan zoveel geld..??
Ja dat snap ik ook niet.

08-06-2004, 14:32
Versace pak.. Voor bruiloft van men brada.. 1000 Iroe

08-06-2004, 18:01
nou geld teveel dat heb ik niet geld over dat is iets anders maar ach ja geld komt en gaat zo heb ik hetmaar ik werk bijvoorbeeld he hup alles naar spaarrekening maar dames weet je wat de grap nou is nu denken jullie mischien van ze verspilt al het geld voor kleding zielig! nee integendeel ik krijg veel van me broers die hebben pas geld teveel ja hahah
ondanks dat ik dure kleding koop heb ik alsnog een paar koppen op de bank staan die staan te wachten tot me leuke autootje kan worden gehaald en gewoon de rest wat ik op me spaarrekening heb voor mijn studie ja ja ben een slimme 18e jarige meid allemaal van me papa geleerd want echt veel van mijn vriendinnen staan rood bla bla enzo ewa ik begon met werken op me 15e toen ben ik gaan beginnen met sparen. je weet maar nooit mijn rijbewijs heb ik gehaald heeft me ook veel gfeld gekost

ok dames nu weten jullie het mischien waar ik het geld vandaan haal beetje bij me broers en beetje bij mezelf

ciao ladies

08-06-2004, 20:08

Citaat:
Origineel gepost door girly_nice
jah hij heeft wel gelijk !! merk kleding allemaal BOYCOTT elke cent die je uitgeeft aan merkkleding is elke schot in een been van een palestijn...
Hééeéééél dom van je..! .....


maja laterZzz
oh zo, k snapte het ff niet.
maar ik ben niet dom hoor, want ik heb niet gezegd dat ik prada, antiflirt en zo koop..... dus


08-06-2004, 23:02
haha ze3ma als je prada en anti flity koopt boycot je haha ga ga want prada is from italie en nti flirt from paris trouwens dat vindt ik allemaal bull shit wat er gezegd wordt over boycotten

08-06-2004, 23:22
damn koop nooit dure dingen, heb wel eens schoenen gekocht van 150 gulden maar damn néé koop wel leuke "merk" dingen in marokko

09-06-2004, 18:04


ja maar bekijk eens de kwaliteit he meid van kleren uit turkije of marokko
maar je kan gerust kleding kopen uit marokko kan me nog herinneren vroeger wilde ik zo een dieselbroek halen uit marokko nou ik zeg van heb je niet een iets kleine deze is wel erg groot nou hij gaf me een broek waar wel 3 mensen in passen dacht nou geprobeert maar nooit meer.

weet je wat ik wel minder vond toen iedereen van marokko terug was hadden bijna alle marokkanen opeens louis vuitton kleding op slippers of tassen petjes etc. klonen van elkaar allemaal dan is iets niet leuk meer nee als heel nederland er opeens mee komt

ciao ladies

09-06-2004, 18:43
Gewoon H&M, Zara en Veromoda daar hou k het bij voordelig en zeker draagbaar !

10-06-2004, 15:18
Ik heb in de winter een jas van DKNY kado gekregen van mijn man, hij is prachtig ik wist niet hoe duur die was maar na twee weken zag ik zijn bankafschrift en het heeft hem €590.- gekost.

Voordat ik trouwde kocht ik alleen maar kleding bij V&D, C&A en Miss Etam ik kocht nooit merkkleding. Ik was ook student en had weinig te besteden (had ook geen bijbaantje).

Wat ik wel heel raar vind is dat door merkkleding mijn stijl van kleden behoorlijk/drastisch is verandert.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6