Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk duurste kledingstuk ooit

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6

02-06-2004, 23:08
225 euro aan schoenen....

03-06-2004, 09:01

hoi saidatoen,

hihihi ja als ik er de helft van af haalde was het nog steeds te duur voor me moeder, en weet je wat ze dan zegt, al kost het 1 euro dan koop ik het nog steeds niet, dit is het antwoord wat ik altijd krijg vanmijn moeder.

EN ja dan zeg ik ook, maaam het is wel van dolce&gabbana of dergelijke.

Ach ja can't change us

03-06-2004, 14:04
Ik d8 dat ik erg was..maar sommigen van jullie spannen de kroon wajoow

duurste kledingstuk bij mij? was toch wel een spijkerbroek van 110 euro

04-06-2004, 21:49
schoenen;
sendra python gekleurde 400 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra python beige 250 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra geel 200+ bijhorende riem 60 euro
tony mora paarse python 300 euro+ bijhorende riem 100 euro
prada zwart 265
prada blauw 215
prada slippers 185

truitjes:ANTIFLIRT
antiflirt 3 witte truitjes ter waarde van 150 euro dus 3 keer 150 euro.
roze anti flirt 75 euro
zwart antiflirt 110 euro
antiflirt rokje 100 euro
anti flirt pakje broek+ truitje 220 euro
antiflirt bloesje ( uitverkoop hiihih voor 25 euro ipv 104 euro)

broeken:
indian rose 8 stuks
tark broeken 4 stuks
armani broeken 3 stuks
versace gescheurde 1 suk
leger broeken 2 x stuks

zo mensen heb ongeveer de kwart genoteerd nu ik alles heb genoteerd vindT ik het niet echt goed van mezelf om zoveel geld aandingen te geven >
MAAR MEIDEN ALLEMAAL WILLEN JULLIE IETS HEEL GRAAG ALS HET ECHT MOOI IS KOSTEN WAT KOSTEN OF NIET SOMS?

maar hmdl blijf doorsparen voor die ene auto die ik graag wil hebben inchallah zal het me lukken.
en natuurlijk me ouders hebben ook wel presents verdiend

de groeten dames

06-06-2004, 01:42

Citaat:
Origineel gepost door missalsa
schoenen;
sendra python gekleurde 400 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra python beige 250 euro+ bijhorende riem 100 euro
sendra geel 200+ bijhorende riem 60 euro
tony mora paarse python 300 euro+ bijhorende riem 100 euro
prada zwart 265
prada blauw 215
prada slippers 185

truitjes:ANTIFLIRT
antiflirt 3 witte truitjes ter waarde van 150 euro dus 3 keer 150 euro.
roze anti flirt 75 euro
zwart antiflirt 110 euro
antiflirt rokje 100 euro
anti flirt pakje broek+ truitje 220 euro
antiflirt bloesje ( uitverkoop hiihih voor 25 euro ipv 104 euro)

broeken:
indian rose 8 stuks

Moeilijk hoor, heey, rich lady!

En nu maar hopen dat het je ook staat he, want dat is de essentie van het dragen van mooie kwaliteitskleding!

tark broeken 4 stuks
armani broeken 3 stuks
versace gescheurde 1 suk
leger broeken 2 x stuks

zo mensen heb ongeveer de kwart genoteerd nu ik alles heb genoteerd vindT ik het niet echt goed van mezelf om zoveel geld aandingen te geven >
MAAR MEIDEN ALLEMAAL WILLEN JULLIE IETS HEEL GRAAG ALS HET ECHT MOOI IS KOSTEN WAT KOSTEN OF NIET SOMS?

maar hmdl blijf doorsparen voor die ene auto die ik graag wil hebben inchallah zal het me lukken.
en natuurlijk me ouders hebben ook wel presents verdiend

de groeten dames

06-06-2004, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door lepa_brena
Jij moet duidelijk leren lezen meissie... de vraag was niet wat heb je allemaal in je kleding kast hangen....!!!

Mijn god dat je zo ie zo al die prijzen nog weet . Oja niet stom bedoelt maar eeehm mag ik je miss anti flirt noemen... afschuwelijke kant rotzooi vind ik het. Ik heb een keer een body gekocht PUUR voor onder mijn kleding in de winter en toen hoorde ik dat het in Adam helemaal hot was hahaha troep.... maar goed ieder zn smaak.
Tip trouwens naar jou toe en je portomonnee... neem eens een kijkje in de MANGO, ZARA, hele leuke vrouwelijke kleding en goed betaalbaar...

06-06-2004, 14:22

Citaat:
Origineel gepost door levuuuh
iedereen hier doet aan boycot

jodenhelpers
wat heeft dit met joden helpen te maken? ik snap t ff niet

06-06-2004, 14:59
wat showen nou echt niet dame wilde weten watvoor kleding er gedragen wordt en ik antwoord daar wel op
en tjah me broers kopen ook vaak voor me erg lief van ze

en ja hoor tuurlijk staat het me anders zou ik het ten 1e niet eens kopen nee nee dame alles wat ik draag staat me en een hoge dunk ofzo als ik iets draag krijg ik elke dag wel complimentjes en tjah kan er ook niets aandoen dat het me gewoon staat snap je

trouwens hahaha wist gewoon dat er zulke reactie zouden komen vandaar dat ik gewoon alles opnoemde en anit flirt zit nou eenmaal heerlijk alleen je moet wel smaak hebben als je een anti flirt koopt het dame eentje die je onder draagt als onderhemd in de winter zegt me al genoeg.
als die prijzen nog weet ja komt omdat ik het natuurlijk allemaal By myself koop of me broers he LEEN GEEN KLEREN net ALS DE MEESTE MAROKKAANSE MEIDEN HAHAHAH DAAROM IEDERE X GEVECHTEN EN DAT ER ZELFS DODEN VALLEN HE OM TRUITJES HAHAHA TRIEST.
OM EENS EEN VB TE NOEMEN DAT ENE MEISJE IN AMSTERDAM DAT VOOR DE TREIN GEDUWD WAS OMDAT ZE OM EEN TRUITJE GINGEN VECHTEN DE EEN HAD HET GESCHEURD VAN DE ANDER.

CIAO

06-06-2004, 15:59

Citaat:
Origineel gepost door ikkuh22
Jij moet duidelijk leren lezen meissie... de vraag was niet wat heb je allemaal in je kleding kast hangen....!!!

Mijn god dat je zo ie zo al die prijzen nog weet . Oja niet stom bedoelt maar eeehm mag ik je miss anti flirt noemen... afschuwelijke kant rotzooi vind ik het. Ik heb een keer een body gekocht PUUR voor onder mijn kleding in de winter en toen hoorde ik dat het in Adam helemaal hot was hahaha troep.... maar goed ieder zn smaak.
Tip trouwens naar jou toe en je portomonnee... neem eens een kijkje in de MANGO, ZARA, hele leuke vrouwelijke kleding en goed betaalbaar...
sorry............................................. .maar ben jij niet juist degene die verkeerd leest. Ik heb namelijk totaal niks gezegd dat daarop impliceert!

06-06-2004, 16:07

Citaat:
wat showen nou echt niet dame wilde weten watvoor kleding er gedragen wordt en ik antwoord daar wel op
en tjah me broers kopen ook vaak voor me erg lief van ze

en ja hoor tuurlijk staat het me anders zou ik het ten 1e niet eens kopen nee nee dame alles wat ik draag staat me en een hoge dunk ofzo als ik iets draag krijg ik elke dag wel complimentjes en tjah kan er ook niets aandoen dat het me gewoon staat snap je

trouwens hahaha wist gewoon dat er zulke reactie zouden komen vandaar dat ik gewoon alles opnoemde en anit flirt zit nou eenmaal heerlijk alleen je moet wel smaak hebben als je een anti flirt koopt het dame eentje die je onder draagt als onderhemd in de winter zegt me al genoeg.
als die prijzen nog weet ja komt omdat ik het natuurlijk allemaal By myself koop of me broers he LEEN GEEN KLEREN net ALS DE MEESTE MAROKKAANSE MEIDEN HAHAHAH DAAROM IEDERE X GEVECHTEN EN DAT ER ZELFS DODEN VALLEN HE OM TRUITJES HAHAHA TRIEST.
OM EENS EEN VB TE NOEMEN DAT ENE MEISJE IN AMSTERDAM DAT VOOR DE TREIN GEDUWD WAS OMDAT ZE OM EEN TRUITJE GINGEN VECHTEN DE EEN HAD HET GESCHEURD VAN DE ANDER.

CIAO
Heeey senorita salsa,

het is toch geweldig dat het je goed staat. Maar ik heb zo 't vage idee dat je helemaal para wordt door een enkele opmerking. Alsof je je zelf moet bewijzen naar ons toe en het lijkt wel alsof je je aangevallen en beledigd voelt.

Dat is echt nergens voor nodig, want ik ken je verder niet. Het was gewoon een aardig bedoelde opmerking! Enjoy je kleding verder!

06-06-2004, 16:44
haha he meid beledigt voelen ik denk dat wat ik gezegd heb het eerder harder bij jou aankomt meid want denja henja gen enkel probleem snap je maar nu ik juist alles genoteert hebt weet je ook echt dat het allemaal dure shit is wat eigenlijk heel haram is om dure kledij te kopen.

ok meid was dus een posi opmerking merci

06-06-2004, 17:03

Citaat:
haha he meid beledigt voelen ik denk dat wat ik gezegd heb het eerder harder bij jou aankomt meid want denja henja gen enkel probleem snap je maar nu ik juist alles genoteert hebt weet je ook echt dat het allemaal dure shit is wat eigenlijk heel haram is om dure kledij te kopen.

ok meid was dus een posi opmerking merci
Rich chick

06-06-2004, 17:06

nou was dat maar waar maar voel me lekkerder in me vel als ik er goed uitzie snap je dat kan je ook wel doen met kleren van H&m ofzo dat is wel zo maar zoveel meiden dragen dan hetzelfde wil geen cloon zijn aparte kleding is beter

ciao lady

06-06-2004, 17:08
Tuurlijk, heb ik ook......alleen je budget heb ik niet altijd

Maar maakt niet uit. Trouwens als je je goed voelt dan straal je dat ook uit, dus van mij mag jij gerust doorgaan met waar je mee bezig bent, alleen niet doorslaan he,

06-06-2004, 18:48
mijn duurste aankoop is een bruidsjurk van €1600
en feestschoenen voor € 400, die ik nu eGgt elke feest draag, om zo een beetje het geld eruit te halen.

maar goed wie kan mij vertellen wat voor merk sendra phyton is???
ken het niet! moet wel heel mooi zijn als mensen daar zoooooveel geld aan uitgeven.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6