Bekijk volle/desktop versie : Geloven jullie in vriendschap after Pijnlijke Break-up? Wat mij is overkomen>>>



Pagina's : [1] 2

13-11-2008, 22:32
Na anderhalf jaar relatie heeft hij het met me uitgemaakt.
We zouden geen stel samen kunnen zijn omdat zn ouders mij niet zouden accepteren.

Ik heb echt veel pijn na deze ongelukkige break-up.
Maar hij wilde me niet aan het lijntje houden terwijl hij geen beloftes kon doen voor een toekomst samen. Hij vind dat ik dat niet verdien. Hij vond het erg voor me dat we uitelkaar moesten gaan maar het was voor mijn eigen bestwil.

En nu...
We hebben nog steeds contact. Ze3ma als broer en zus zijnde.
Hij belt me op, smst me ook om gewoon alleen te vragen hoe het met me gaat. Ze3ma hij is bezorgd om me?

Wat vinden jullie hiervan?
Is er iemand met een soortgelijke ervaring?
Deel aub met mij jullie adviezen... ik ben ten einde raad.

13-11-2008, 22:39


Er is een ander, het is fresh contact, daarom kijkt hij de kat uit de boom. Mocht het niet lukken met die ander, dan heeft hij jou alsnog.

Vandaar dat hij het contact met jou blijft behouden, zodat het minder opvalt wanneer hij jou eventueel terug zou willen.

13-11-2008, 22:45

Citaat door 3Birds:
Er is een ander, het is fresh contact, daarom kijkt hij de kat uit de boom. Mocht het niet lukken met die ander, dan heeft hij jou alsnog.

Vandaar dat hij het contact met jou blijft behouden, zodat het minder opvalt wanneer hij jou eventueel terug zou willen.



Wow... Heb het niet eens zo kunnen bekijken... maar...
Ik zal niet zeggen, NEEJJJ dat kan niet. Kan het me namelijk niet voorstellen.
Het kan misschien, walakin stel dat het dan zo is.
Wat moet ik nu dan doen?

13-11-2008, 23:11
AFSTAND!

Je bent amper over hem heen, en dan ben je al vrienden. Ik zou me er niet aan wagen, zeg tegen hem op een gepaste manier dat je liever afstand wil, antwoord niet zijn telefoontjes/smsjes/mailtjes. Je weet nooit wat erachter zit, maar ga van het onverwachte uit. De Marokkaanse man is eenmaal een sneaky persoon. Jij moet door met je leven, dat gaat niet als je ex (over wie je waarschijnlijk niet heen bent?) nog contact opzoekt na zo'n verse breuk. Zet hem eerst uit je hoofd, voor je je waagt aan zo'n ''VRIENDSCHAP'', waar ik persoonlijk NIET in geloof.


Succes!

13-11-2008, 23:12


Hij is zijn schuldgevoel een beetje voor beetje aan het aflossen.

13-11-2008, 23:15

Citaat door TeaSpoon:
AFSTAND!

Je bent amper over hem heen, en dan ben je al vrienden. Ik zou me er niet aan wagen, zeg tegen hem op een gepaste manier dat je liever afstand wil, antwoord niet zijn telefoontjes/smsjes/mailtjes. Je weet nooit wat erachter zit, maar ga van het onverwachte uit. De Marokkaanse man is eenmaal een sneaky persoon. Jij moet door met je leven, dat gaat niet als je ex (over wie je waarschijnlijk niet heen bent?) nog contact opzoekt na zo'n verse breuk. Zet hem eerst uit je hoofd, voor je je waagt aan zo'n ''VRIENDSCHAP'', waar ik persoonlijk NIET in geloof.


Succes!


Ik ben ook inderdaad niet over hem heen, maar zoals de andere ook al zei. Het lijkt wel alsof hij schuldgevoelens heeft. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik afstand van hem moet nemen. Maar stel als ik dat niet doe... Misschien raak ik hem daar niet mee kwijt? toch? Misschien komt het nog goed tussen ons... Waarom zou hij anders nog contact met me opzoeken?

13-11-2008, 23:17
Wat denk je nou zelf?

Gebruik je gezonde verstand eens en stel je nou eens voor wat jij je beste vriendin zou adviseren als zij in zo'n situatie zou zitten..

13-11-2008, 23:20
Vriendschap na een relatie werkt niet. Je kan van JOUW vriend niet EEN vriend maken, daar zitten teveel gevoelens aan vast. Ik wil me niet wagen aan beschuldigingen richting zijn kant en daarom laat ik me niet uit over zijn mogelijke beweegredenen. Neem je afstand, dat is het beste wat je kan doen, want je zult hoe dan ook geconfronteerd worden met je gevoelens voor hem.

13-11-2008, 23:21

Citaat door Melleke:
Wat denk je nou zelf?

Gebruik je gezonde verstand eens en stel je nou eens voor wat jij je beste vriendin zou adviseren als zij in zo'n situatie zou zitten..


Weet ik echt niet wollah.
Anders had ik geen topic geplaatst...
Het is te ingewikkeld, misschien omdat ik er zelf inzit en zie ik het geheel niet meer... Teveel gevoel speelt mee...
Zou wel jou advies willen horen. Wat zou je adviseren?

13-11-2008, 23:24

Citaat door zeeb:
Vriendschap na een relatie werkt niet. Je kan van JOUW vriend niet EEN vriend maken, daar zitten teveel gevoelens aan vast. Ik wil me niet wagen aan beschuldigingen richting zijn kant en daarom laat ik me niet uit over zijn mogelijke beweegredenen. Neem je afstand, dat is het beste wat je kan doen, want je zult hoe dan ook geconfronteerd worden met je gevoelens voor hem.


Inderdaad, ik geef je alle gelijk. Je vriend kan geen 'n vriend worden.
Maar ik snap niet waarom hij hiervoor kiest... kom op hey!
Houd hij me voor de gek?? Is hij zichzelf aan het testen misschien om te kijken of hij zonder me kan??

Voor alle duidelijkheid, ik ga inchallah afstand nemen van hem. Want jullie zijn het er allemaal mee eens dat dat de beste oplossing is.
Probeer alleen te begrijpen, waarom? Waarom op deze manier?
Waarom vriendschappelijk relatie na een hele intieme relatie?

13-11-2008, 23:25

Citaat door chanel255:
Weet ik echt niet wollah.
Anders had ik geen topic geplaatst...
Het is te ingewikkeld, misschien omdat ik er zelf inzit en zie ik het geheel niet meer... Teveel gevoel speelt mee...
Zou wel jou advies willen horen. Wat zou je adviseren?


Je kan niet van andere mensen die jouw situatie totaal niet kennen verwachten dat ze je advies gaan geven waar je iets aan hebt.

Jij bent de enige die weet wat goed voor je is. Lees gewoon je eigen tekst eens terug. Een pijnlijke break-up, hij zegt jou dat zijn ouders jou nooit zouden accepteren, hij dumpt jou, hij wil je niet aan het lijntje houden, maar belt je wel constant op.

Het is net zo ingewikkeld als je het zelf maakt.

13-11-2008, 23:30

Citaat door Melleke:
Je kan niet van andere mensen die jouw situatie totaal niet kennen verwachten dat ze je advies gaan geven waar je iets aan hebt.

Jij bent de enige die weet wat goed voor je is. Lees gewoon je eigen tekst eens terug. Een pijnlijke break-up, hij zegt jou dat zijn ouders jou nooit zouden accepteren, hij dumpt jou, hij wil je niet aan het lijntje houden, maar belt je wel constant op.

Het is net zo ingewikkeld als je het zelf maakt.



LA smahli, wollah wil je niet lastig vallen met mijn ingewikkelde emoties wollah. Ik hoopte misschien dat mensen me vanuit een andere kijk mijn eigen gevoelens konden bevestigen. Hij is mijn eerste snapje? Mijn eerste liefde. Zo moeilijk voor mij. Wil echt niemand tot last zijn. En ik waardeer iedereen zijn advies. Het helpt me echt op weg.
Zijn beweegredenen wilde ik alleen weten. Waarom hij nou zoiets doet.
Echt bedankt voor je advies! Waardeer het enorm! Chokran bezaf.

13-11-2008, 23:33



Citaat door chanel255:
LA smahli, wollah wil je niet lastig vallen met mijn ingewikkelde emoties wollah. Ik hoopte misschien dat mensen me vanuit een andere kijk mijn eigen gevoelens konden bevestigen. Hij is mijn eerste snapje? Mijn eerste liefde. Zo moeilijk voor mij. Wil echt niemand tot last zijn. En ik waardeer iedereen zijn advies. Het helpt me echt op weg.
Zijn beweegredenen wilde ik alleen weten. Waarom hij nou zoiets doet.
Echt bedankt voor je advies! Waardeer het enorm! Chokran bezaf.


Je valt er niemand lastig mee en zo bedoelde ik het ook niet. Het is alleen dat het vaak zo simpel en overduidelijk is, maar dat wil je heel vaak zelf niet zien omdat het pijn doet als je de waarheid onder ogen ziet. Dat is het enige dat ik je probeer mee te geven.

Soms moet je gewoon niet verder willen gaan en gewoon stoppen voordat je het nog ingewikkelder maakt. Ik zou zeggen praat er met hem over, hij is de enige die een reden kan geven voor zijn handelen (als je die reden echt wil weten tenminste).


13-11-2008, 23:35
is misschien makkelijk gezegd dan gedaan.maar mijn advies is helemaal geen contact meer.je doet jezelf alleen maar pijn met die contact want zo kan je niet over hem heen komen. en als zijn ouders je niet willen dan heb je niks aan deze relatie te verdienen , behalve hoop die op een dag misschien zal kapot gaan als hij met een ander zal gaan die zijn ouders wel accepteren! en als hij jou mekteb is zal het hoe dan ook goed aflopen ook al ben je een continent van hem verwijderd!
wees nu even hard voor jezelf en verbreek het contact.en als hij echt om je gaf had hij wel thuis duidelijk gemaakt dat jij de enige bent die hij wil.

13-11-2008, 23:38

Citaat door zaina28:
is misschien makkelijk gezegd dan gedaan.maar mijn advies is helemaal geen contact meer.je doet jezelf alleen maar pijn met die contact want zo kan je niet over hem heen komen. en als zijn ouders je niet willen dan heb je niks aan deze relatie te verdienen , behalve hoop die op een dag misschien zal kapot gaan als hij met een ander zal gaan die zijn ouders wel accepteren! en als hij jou mekteb is zal het hoe dan ook goed aflopen ook al ben je een continent van hem verwijderd!
wees nu even hard voor jezelf en verbreek het contact.en als hij echt om je gaf had hij wel thuis duidelijk gemaakt dat jij de enige bent die hij wil.


Is inderdaad zo...

Pagina's : [1] 2