Bekijk volle/desktop versie : Lichte straf voor AEL voorzitter



Pagina's : [1] 2 3 4

24-02-2004, 12:13
ael is blind ,wie neemt een veroordeelde als voorzitter . niet dat ik t erch vindt.

24-02-2004, 12:16


Wegens gebrek aan bewijs is Nabil M. niet veroordeeld voor zijn mogelijke aandeel in de heling van gestolen computers. Ook zijn betrokkenheid bij een gewelddadige overval kon niet bewezen worden. Er was onvoldoende bewijs dus de heer M. is, zoals dat hoort bij gerbek aan bewijs, vrijgesproken van die aanklachten.

Niks politiek proces dus, maar gewoon eerlijke Nederlandse rechtsgang.

Wel is M. veroordeeld tot een lichte straf voor verzet bij zijn aanhouding. De AEL heeft nu dus officieel een voorzitter met een strafblad. Wegens geweldpleging nog wel (want dat is verzet tegen een arrestatie namelijk).



Citaat:
Lichte straf voor AEL-voorzitter 24-02-'04

De rechtbank in Almelo heeft AEL-voorzitter Nabil M. veroordeeld tot twee weken voorwaardelijk en een boete van 500 euro. De rechtbank veroordeelde de Hagenaar alleen voor verzet tijdens zijn aanhouding.

Nabil M. (29) werd verdacht van heling van gestolen computers. De rechtbank achtte dat niet bewezen. Aanvankelijk werd M. ook verdacht van betrokkenheid bij een gewelddadige overval op een Twentse zakenman in november 2002. Ook dat kon niet bewezen worden.

De AEL koos hem tot voorzitter twee dagen na de strafzitting in Almelo. Daarvoor was hij bestuurslid.

BRON: NOS nieuws
De AEL zal wel balen als een stekker. Het vlugschrift over de politieke veroordeling van M. lag al klaar maar kan nu meteen in de prullenbak.

Er zal nu wel snel een persbericht komen waarin men M. ophemelt en waarin men zegt alle geloof te hebben gehad in de Nederlandse rechtspraak.

Blijven ze toch nog zitten met die voorzitter met een strafblad. Maar gelukkig geeft de AEL iedereen een tweede kans om de fout in te gaan.



N.B.: Ik zag net dat het een dubbelpost is. Maar ik wil even benadrukken dat ik bewust voor een titel heb gekozen waar de AEL niet in voor komt. Ik vindt het namelijk niet correct dat er in de pers wordt gesproken van ´Lichte straf voor AEL voorzitter`.
Ten tijde van de gepleegde feiten was M. nog geen voorzitter van de AEL en ik ben van mening dat dat ook niets heeft te maken met zijn twee vrijspraken en die ene veroordeling. In de pers had dit er dan ook buiten moeten blijven.

Ikzelf ga er hier, op het discussieforum wel op in, omdat het nu namelijk wel zo is dat de AEL een voorzitter met een strafblad heeft. Ik ben benieuwd naar de reactie van de AEL

24-02-2004, 12:17
Ik denk dat dit een overwinning is voor de AEL. Aangezien de inzet hoog was van andere anti-AEL groeperingen en die komen nu van een koude kermis thuis na deze uitspraak want ze kunnen niet bewijzen dat hij het heeft gedaan en dat is wat de AEL al die tijd heeft geroepen . Dat hij namelijk onschuldig is.

24-02-2004, 12:18
Maar waar is ie dan voor veroordeelt???

24-02-2004, 12:23


Verzet bij een aanhouding.

24-02-2004, 12:26

Citaat:
Origineel gepost door Peej
Verzet bij een aanhouding.
Oja, dat zie ik nu ook....
Zal wel door zijn marokkaanse afkomst komen.

24-02-2004, 12:54
veroordeeld voor verzet bij zijn arrestatie terwijl de insteek veel hoger was.

Feit is dat er geen feiten zijn gevonden omtrent zijn betrokkenheid bij heling of andere misdrijven waarvan hij werd verdacht.

24-02-2004, 13:51

Citaat:
Origineel gepost door socialskilled
Almelo De Rechtbank in Almelo heeft AEL-voorzitter Nabil M. veroordeeld tot twee weken voorwaardelijk en een boete van 500 euro. De rechtbank veroordeelde de Hagenaar alleen voor verzet tijdens zijn aanhouding.

Nabil M. (29) werd verdacht van heling van gestolen computers.
De rechtbank achtte dat niet bewezen.
Aanvankelijk werd M. ook verdacht van betrokkenheid bij een gewelddagige overval op een Twentse zakenman in november 2002. Ook dat kon niet bewezen worden.

De AEL koos hem tot voorzitter twee dagen na de strafzitting in Almelo.
Daarvoor was hij bestuurdslid

NOS TT 109.
Het was toch een politieke proces. Uiteindelijk is hij nergens voor veroordeeld behalve voor verzet tijdens zijn aanhouding.
De beschuldigingen sloegen dus nergens op. Ze hebben ze niet eens kunnen bewijzen. Dus kan ik het me voorstellen dat Nabil zich toen der tijd heeft verzet. Ik zou ook precies hetzelfde hebben gedaan. Ik laat me niet zo maar arresteren voor iets wat ik niet gedaan heb.

De hele proces is gewoon een samenzwering van de Nederlandse politiek en de zionistiche lobby CIDI (Ronny Nafthaniel).
Het is gewoon de omgekeerde wereld, ze wisten dat hij onschuldig was, maar toch is een proces begonnen, zodat hij toch uiteindelijk voor iets veroordeeld zou worden. Namelijk "verzet bij aanhouding". Deze methode hebben ze ook bij Abou jahjah in Belgie geprobeerd, maar Abou Jahjah heeft zich niet verzet, die was veel verstandiger geweest. Zodoende hebben ze Abou jahjah niks kunnen doen.

24-02-2004, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door Zazaro
Het was toch een politieke proces. Uiteindelijk is hij nergens voor veroordeeld behalve voor verzet tijdens zijn aanhouding.
De beschuldigingen sloegen dus nergens op. Ze hebben ze niet eens kunnen bewijzen. Dus kan ik het me voorstellen dat Nabil zich toen der tijd heeft verzet. Ik zou ook precies hetzelfde hebben gedaan. Ik laat me niet zo maar arresteren voor iets wat ik niet gedaan heb.

...........
Laat het een les voor je zijn, niet verzetten bij arrestatie. Gewoon meegaan en vriendlijk uitleggen dat er niets aan de hand is. Dat werkt in Nederland echt het beste .... ....

En mocht je zelf toch even niet kunnen beheersen en Boe roept, hoef je echt niet bang te zijn voor 500 Euro boete. Dat begrijpt de rechter best...

24-02-2004, 13:58
Ik ben niet lid van de AEL, maar nadat ik die demonstratie op de dam heb gezien, ga ik het zeker overwegen om me bij AEL aan te melden.

Wie heeft zich tot nu toe om de Marokkanen en Moslims bekommerd behalve het AEL.

24-02-2004, 17:42
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen...maaruhh...

AEL is Tha BomB

24-02-2004, 17:53
Inderdaad...tha bomb...

Staat op punt van exploderen.

24-02-2004, 17:58


wishfull thinking....

jou typetjes roepen dit al een jaar

24-02-2004, 18:13
He Nabil, betaal je die 500 Euro zelf of draait de AEL daar met haar leden (al dan niet indirect) voor op?

24-02-2004, 18:15
Ik denk dat de schadevergoeding die hij gaat krijgen voor het 31 dagen onterecht vastzitten en de schade aan zijn woning en bedrijf dat zeeeer ruim gaan compenseren.

Pagina's : [1] 2 3 4