Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Premies Agis Zorgverzekeringen voor leden van Marokko.nl bekend



Pagina's : [1] 2

13-11-2008, 18:05
Via de collectieve overeenkomst van Marokko.nl met Agis Zorgverzekeringen ben je verzekerd van goede én voordelige zorg. De premies zijn inmiddels bekend...

Verzekerd van goede én voordelige zorg via Agis
Via de collectieve overeenkomst van Marokko.nl met Agis Zorgverzekeringen ben je verzekerd van goede én voordelige zorg. De premies zijn inmiddels bekend. De premie voor de Basispolis (restitutie) is € 91,25 per maand. Leden van Marokko.nl krijgen 5% korting en betalen dus € 86,68 per maand. Met de geringe verhoging van 0,5% blijft Agis ruim onder de landelijk geraamde stijgingen van de overheid van circa 2,5%.

De premies van de aanvullende (tand)verzekeringen vind je op Agisweb.nl. Als lid van Marokko.nl ontvang je hierop maar liefst 8% korting per maand. Deze kortingspercentages gelden ook voor alle gezinsleden die op de polis staan vermeld. Op een speciale actiepaginakun je een offerte op maat aanvragen of je direct aanmelden. Je maakt dan kans op een luxe Rituals-pakket ter waarde van € 100,- of één van de tien verwenpakketten van Rituals.

Servicecentrum
Niet alleen in Nederland ben je bij Agis verzekerd van goede zorg. Als enige Nederlandse zorgverzekeraar heeft Agis een servicecentrum in Marokko. Via dit kantoor begeleidt Agis haar klanten naar de beste zorg in Marokko. De medewerkers staan 7 dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar. Het servicecentrum werkt samen met particuliere ziekenhuizen en poliklinieken door het hele land. Wil je uitgebreide informatie over de mogelijkheden van het servicecentrum? Ga dan naar www.agis-marokko.nl.

Agis koopt beste zorg in
Agis heeft het meeste oog voor de kwaliteit bij de inkoop van zorg. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond, belangenorganisatie ANBO en patiëntenorganisatie NPCF. Van alle onderzochte zorgverzekeraars heeft Agis het inkoopbeleid het best op orde. De tweede plaats wordt gedeeld door CZ en Zorg en Zekerheid, en op de derde plaats staat UVIT (Univé, VGZ, IZA en Trias). Andere verzekeraars komen niet verder dan het eindoordeel ‘redelijk’ of ‘matig’. Achteraan op de ranglijst van zorginkopers staat Multizorg, de organisatie die de inkoop regelt van Aegon, De Amersfoortse, Fortis ASR, ONVZ, PNO ziektekosten en VVAA.

(12 november 2008. Het volledige bericht is hier te lezen)

13-11-2008, 19:24


Ze hadden beter een overeenkomst kunnen sluiten met internetproviders, zodat we goedkoper op marokko.nl zouden kunnen komen.

13-11-2008, 20:38
sounds great is m.nl nog ergens goed voor!

13-11-2008, 20:48
Notif.

13-11-2008, 21:26


ik betaal bij de vgz 85euro

die agis-reclame stunt is gewoon onzin ze3ma eerst kost het zoveel maar jij krijgt kroting dan betaal je zoveel? haha doe normaal hoor.

lijkt wel calcenter werk kom bij energie direct je krijgt 11% ja doei ophangen!

13-11-2008, 22:50
Als je student bent en een CJP pas hebt zijn de kortingen hoger

14-11-2008, 00:00
@ shab elghatar eh debiel.. dit is een ledencollectief.. deze korting is een garantie.. het is een collectiviteits verzekering.. het is niet een of andere callcenter stunt eh scheetzak..

14-11-2008, 01:44
Die link doet het niet en naar wat ik van een aantal Agis-leden hoor vergoeden ze niet veel in vergelijking met andere verzekeraars.

14-11-2008, 09:39
Hahaha, lachen dit. Dus marokko.nl goes business!!


Over een paar jaar krijg je een kerstpakket als je langer als 2 jaar lid bent.

14-11-2008, 11:09

Citaat door Oases:
Hahaha, lachen dit. Dus marokko.nl goes business!!


Over een paar jaar krijg je een kerstpakket als je langer als 2 jaar lid bent.



Ik ben voor een eid-pakket (nieuwe kleren en schaapie enzo)

14-11-2008, 11:16
pagina doet het niet

14-11-2008, 11:38
ik krijg al 10% korting dus heeft geen zin voor mij.

14-11-2008, 19:06



Citaat door mocronabil:
ik krijg al 10% korting dus heeft geen zin voor mij.


Hoe kom jij aan die 10 % korting dan .. dat zou ik namelijk ook wel willen

15-11-2008, 09:53
niemand overtreft TRIASSS

16-11-2008, 16:05
Hoe zit het dan met beugelbehandelingen ????
Zou ik wel eens willen horen ?

Pagina's : [1] 2