Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe column Salaheddine



13-11-2008, 17:20
Nieuwe column van Salaheddine haha

SMN is op zoek naar jou!

Hou je ook van designmonturen en gebruik je graag moeilijke woorden om je Marokkaanse accent te verdoezelen? Ben je hbo of universitair? Heb je bij een Marokkaanse studentenvereniging gezeten? Draag je gelikte pakken?

Dan ben jij misschien de perfecte kandidaat voor deze baan. We zijn op zoek naar een proactief multi-talent die over de rug van zijn eigen Marokkaanse gemeenschap carrière durft en wil maken.

Het SMN, Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland, biedt je aan:

• Goede primaire arbeidsvoorwaarden
• Een 13e maand
• Aantrekkelijke extra's, zoals korting op autoverzekering
• Ruimte voor ontwikkeling
• Informele cultuur met veel geslijm

Aanvullende informatie
Werken bij SMN en goedkoop scoren is a way of life’ Dat heb je in je. Ben jij die subsidiemarokkaan die er 200% voor gaat? Dan ben jij onze kandidaat? Neem je je carrière serieus? Dan heeft SMN een ‘pakkende’ aanbieding. Vind je via ons een nieuwe baan, dan krijg je een pak, overhemd en stropdas bekostigd vanuit een vetgemest subsidiepot. Maar ga je liever een weekend vergaderen in een vijf sterren hotel in de Veluwe babbelen over Marokkaanse straatjongens, dan kan dat ook. En deze aanbieding geldt ook als je iemand anders aandraagt voor een baan. Neem dus snel contact ons op of mail je CV naar info@smnnet.nlDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken We kijken uit naar je sollicitatie!

Wie zijn wij?

Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN) is een landelijke organisatie voor de belangenbehartiging van Marokkanen in Nederland. De missie van het SMN is om de maatschappelijke positie van individuen en Marokkaanse jobhoppers zo snel mogelijk te verhogen. Kernwoorden daarbij zijn: carrière, subsidiepotjes, achter de ellebogen en integratie.

Het doel van het SMN is het behartigen van de belangen van haar medewerkers in de meest brede zin van het woord. Het SMN bestaat sinds 1 juni 2006, maar heeft onder de vorige naam, Samenwerkingsverband van Marokkanen en Tunesiërs (SMT), al een veel langere geschiedenis als het gaat om goedkoop scoren over de ruggen van Marokkanen die teruggaat tot 1987.

BRON: Nieuws.mtnl.nl
http://www.salaheddine.nl

13-11-2008, 17:41


Ik vind m goed!

13-11-2008, 17:50
Ik heb al een sollicitatiebrief gestuurd. Deze job is me op het lijf geschreven.

13-11-2008, 18:28
Marokkanen vinden het gewoon vervelend wanneer een Marokkaan niets speciaal voor hun doet.

13-11-2008, 18:31


Wie is die Salaheddine eigenlijk? Ik las ook al het stukje over de huilende negers. Ik begrijp zijn punt niet.

13-11-2008, 19:35

Citaat door lemster:
Marokkanen vinden het gewoon vervelend wanneer een Marokkaan niets speciaal voor hun doet.



Waarom zou ie dat moeten doen dan?

13-11-2008, 22:28
Ik vind m ook leuk, beetje zelfspot...

13-11-2008, 22:30
is toch die mo b look a like wannabe?

13-11-2008, 22:47

Citaat door lemster:
Marokkanen vinden het gewoon vervelend wanneer een Marokkaan niets speciaal voor hun doet.


Ik ben een beetje bang dat dat nou ook precies hetzelfde problem is dat ten grondslag ligt aan de financiële malversaties bij islamitische scholen.

Ik las hier een tijdje terug een OT van een prikker waarvan de strekking was: het is mijn broers en ik tegen mijn neven, mijn familie tegen de stam en mijn stam tegen de rest van de wereld.

Het is een soort van clièntilsime: Jij bent van dezelfde soort als ik, dus moet je mij een baantje bezorgen.

07-02-2012, 18:35
HAHAHHA, was weer eens lachen!