Bekijk volle/desktop versie : Lemmere probeert KABOUL binnen te halen volgens Sportinglife.com



Pagina's : [1] 2

13-11-2008, 16:45
MOROCCO KEEN ON KABOUL

Portsmouth defender Younes Kaboul has been approached by Moroccan officials to represent their country.

The former Auxerre defender captained the France Under-21 side but has yet to receive a call-up to the full national squad.

Kaboul qualifies to play for the African nation as, despite being born in France, the 22-year-old has Moroccan parents.

The defender has rejected all previous Moroccan offers and is expected to do the same again as he still harbours hopes of representing France under Raymond Domenech.


Bron: http://www.sportinglife.com/football/premiership/portsmouth/news/story_get.dor?STORY_NAME=soccer/08/11/13/manual_143312.html&TEAMHD=portsmouth

13-11-2008, 16:51


Bij Frankrijk krijgt hij echt geen kans

en kijk hoeveel moeite Lemerre moet doen om zulke landverraders nog het idee te geven beter om voor Marokko te kiezen dan voor hun geboorteland

13-11-2008, 17:03
welke posititie speeld die ? ik denk verdediger maar waar?

13-11-2008, 17:05

Citaat door donavan7:
welke posititie speeld die ? ik denk verdediger maar waar?

centraal

13-11-2008, 17:10


---------Konko-Erbate-Rabeh-Sbaii
--------------------Kaboul----------

Ijzersterk!

13-11-2008, 17:22
Met eventuele Rami en Kaboul + (Zo ie zo) Rabeh, Erbati en Benatia heb je een heeeele jonge verdediging en zeker de beste verdediging van Afrika. meeste zijn niet ouder dan 25 op erbati na (met 26 of 27 jaar de oudste van die namen).

Dan heb je binnen paar jaar 5 naybet' s!!

13-11-2008, 17:26

Citaat door Nadori.:
Met eventuele Rami en Kaboul + (Zo ie zo) Rabeh, Erbati en Benatia heb je een heeeele jonge verdediging en zeker de beste verdediging van Afrika. meeste zijn niet ouder dan 25 op erbati na (met 26 of 27 jaar de oudste van die namen).

Dan heb je binnen paar jaar 5 naybet' s!!

beste verdediging van Afrika?

Neem een kijkje bij Ivoorkust

13-11-2008, 17:45
Hij is 22 hoe kan hij nog opgeroepen worden.

Dan kunnen Bakkal Azouagh Amrabat, ook nog opgeroepen worden

13-11-2008, 17:48
Benatie Chretien Ainy Ouadou Rbati Rabeh EL akchoui El kadouri Sbai Kanatiri Kaboul Rami El Moussaoui


veel concurente

13-11-2008, 17:51
iwa saffi nu nog een gozer met oorbellen in het marokkaanse elftal, de tatoezwimpies hebben we al gehad....

13-11-2008, 18:39
haha ik heb rami gezien tegen pgs wat een blunder man

13-11-2008, 20:03
Je hebt gelijk realmadrinhio het is ijzersterk maar dit ook
--------------------------------Zaza---------------------------------
--------Chretien-----Konko--------Rabeh/rami--------Erbati---------
--------------------------el ahmadi--------kaboul------------------------------
-------------------------------------CHamakh--------------------------------------
---------------ALloudi----------------El hamdaoui-----------Sektioui-------------

STERKER KAN HET NIET

13-11-2008, 20:59



Citaat door donavan7:
Je hebt gelijk realmadrinhio het is ijzersterk maar dit ook
--------------------------------Zaza---------------------------------
--------Chretien-----Konko--------Rabeh/rami--------Erbati---------
--------------------------el ahmadi--------kaboul------------------------------
-------------------------------------CHamakh--------------------------------------
---------------ALloudi----------------El hamdaoui-----------Sektioui-------------

STERKER KAN HET NIET

Ik zou Chamakh en El Hamdaoui omdraaien, want Chamakh kan die ballen terugleggen, en Hamdaoui kan killen. Ik zou Alloudi op de bank laten, en laten invallen warneer de tegenstander kapot is, ken hij met zijn snelheid wat forceren. Jij zet Erbate op links hij kan het denk ik wel omdat hij linkspoot is, maar is daar niet gewend je neemt zo wel risico

--------------------Zaza-------------------
Konko-----Rabeh---Erbate---Sbaii/El Akchaoui
-------------------Kaboul---------------
---------------El Ahmadi----------
Sektioui----El Hamdaoui---Boussoufa
---------------Chamakh--------------

----------------Amsif--------------------
Chretien---Ainy--Ouaddou--El Akchaoui/Sbaii
---------------Kharya------------------
Alloudi-------------------------Dirar
---------------Diba/Chihi-----------
-----Benjelloun---Iayour----------

1e team dat ik er heb gezet zal het basiselftal zijn voor de belangrijke wedstrijden, het tweede team zou ik wel eens willen zien in een vriendschappelijke wedstrijd, allebei teams met kwaliteiten,!

13-11-2008, 22:28

Citaat door realmadridno1:
Ik zou Chamakh en El Hamdaoui omdraaien, want Chamakh kan die ballen terugleggen, en Hamdaoui kan killen. Ik zou Alloudi op de bank laten, en laten invallen warneer de tegenstander kapot is, ken hij met zijn snelheid wat forceren. Jij zet Erbate op links hij kan het denk ik wel omdat hij linkspoot is, maar is daar niet gewend je neemt zo wel risico

--------------------Zaza-------------------
Konko-----Rabeh---Erbate---Sbaii/El Akchaoui
-------------------Kaboul---------------
------El Ahmadi-----Zemmama-----
Sektioui----El Hamdaoui---Boussoufa
---------------Chamakh--------------

----------------Amsif--------------------
Chretien---Ainy--Ouaddou--El Akchaoui/Sbaii
---------------Kharya------------------
Alloudi-------------------------Dirar
---------------Diba/Chihi-----------
-----Benjelloun---Iayour----------

1e team dat ik er heb gezet zal het basiselftal zijn voor de belangrijke wedstrijden, het tweede team zou ik wel eens willen zien in een vriendschappelijke wedstrijd, allebei teams met kwaliteiten,!

Sinds wanneer spelen ze met 12 man in het veld?

13-11-2008, 22:31

Citaat door Russo:
Sinds wanneer spelen ze met 12 man in het veld?

Het moest el ahmadi of zemmama zijn. Hbe perongeluk allebei gedaan.

Pagina's : [1] 2