Bekijk volle/desktop versie : winkelen

Pagina's : [1] 2 3

24-02-2004, 09:38
Wie heeft dit ook... Je wilt wat leuks maar je kan nooit wat leuks vinden.... Je ziet overal de zelfde soort kleding en als je wat leuks heb
gevonden. Durf je niets eens naar het prijskaartje te kijken

In welke winkels slaag jij? Ik nergens....

Laila

24-02-2004, 10:24

Hahaha wollah bij mij is het precies hetzelfde!!
Maar ik slaag er meestal wel in om iets te vinden bij de veromoda en bij mode d'emploi! Daar hebben ze hele leuke kleren en niet eens zo duur!

Veel succes!!!

24-02-2004, 12:18
Hallo,
Meestal vind ik iets leuks als ik helemaal blut ben!

24-02-2004, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door dinara
Hallo,
Dit komt mij heeeeeeeeel bekend voor

18-03-2004, 10:59

mij ook!!!!

18-03-2004, 11:28
ik slaag altijd in de H&M
Op et eerste gezicht denk ik altijd van: damn man, er is hier nix leuks, maar als je goed zoekt, dan vind je altijd wat...ik tenminste!

18-03-2004, 11:30

Citaat:
Origineel gepost door Echie
Op et eerste gezicht denk ik altijd van: damn man, er is hier nix leuks, maar als je goed zoekt, dan vind je altijd wat...ik tenminste!
Ik vind het altijd maar een zooi bij H&M. Krijg automatisch geen zin meer op verder te zoeken...

Moet denk ik maar beter goed blijven zoeken.

Laila

18-03-2004, 11:32

Citaat:
Origineel gepost door Echie
Lijkt wel een rommelmarkt , wat haat ik die winkel

18-03-2004, 11:41
ik kan nooit lange rokken vinden weet iemand een winkel waar je wel lange rokken kan kopen

18-03-2004, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door salwa23
ik kan nooit lange rokken vinden weet iemand een winkel waar je wel lange rokken kan kopen
Daar ben ik ook opzoek naar. Zie vaak meiden ermee lopen. Dan puntlaarzen eronder.

18-03-2004, 17:08
als ik iets leuks zie en het is te duur dan wacht ik tot het is afgeprijst maar dat doe ik als het echt duur is.

18-03-2004, 19:23
Men at work..ik slaag daar standaard.. en vero moda..voor leuke truitjes..

18-03-2004, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door dinara
Hallo,
Me 2

Ik slaag meestal alleen als ik sceer ben , maar als ik geld heb en vind wat leuks is dat bij H&M, Zara, Vero moda (leuke jasjes en so) en voor de mensen die albert cuyp kennen, die leuke boetiekjes.. zijn soooooooooo leuk

En soms de markt wooow ik zal laatst zo'n leuk vestje op de markt, licht rose en creme.. beetje gemeleerd op de markt 19.. Helemaal van nu, beetje dat jaren 80 styl

18-03-2004, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door faatje_berber
als ik iets leuks zie en het is te duur dan wacht ik tot het is afgeprijsd maar dat doe ik als het echt duur is.
En als het dan is afgeprijsd, is jouw maat er niet meer...

18-03-2004, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
Lijkt wel een rommelmarkt , wat haat ik die winkel
Inderdaad, maar op de een of andere manier ga ik er toch steeds weer heen, want temidden van die rommel hangen toch wel leuke kleren, voor een aardige prijs.

Pagina's : [1] 2 3