Bekijk volle/desktop versie : Een Waargebeurd Verhaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-10-2002, 21:21

Citaat door xxMarockaasjexx:
Ewa.... ik kreeg dit verhaal in een mailtje van een vriend van me. Misschien kennen jullie hem al.

Hij is best lang maar zeker wel de moeite waard. Het blijkt waargebeurd te zijn maar sommigen hebben er hun twijfels bij. EN TOCH ISSIE MOOI

Enjoy ennuhhh laat me weten wat jullie er van vonden. Het zijn 24 pagina's van Word ECHT LANG DUS

Ik kreeg by the way traantjes in mijn oogiez

~ Marockaasje ~
.

17-10-2002, 21:23

Citaat:
Origineel gepost door xxMarockaasjexx
[B]Ewa.... ik kreeg dit verhaal in een mailtje van een vriend van me. Misschien kennen jullie hem al.

Hij is best lang maar zeker wel de moeite waard. Het blijkt waargebeurd te zijn maar sommigen hebben er hun twijfels bij. EN TOCH ISSIE MOOI

Enjoy ennuhhh laat me weten wat jullie er van vonden. Het zijn 24 pagina's van Word ECHT LANG DUS

~ Marockaasje ~ [/B]
jij bent echt,echt,echt een rwiena meid

17-10-2002, 21:28
Ik wil je verhaal niet verpesten, maar volgens mij staat dit verhaal op marokko.nl, nou eigenlijk weet ik het wel zeker.

XXX-jes Riffia

PS; je kunt gerust doorgaan, want ik kan 'm toch niet meer vinden.

17-10-2002, 21:30
Stuur die Faisel door als ze hem niet wilt,ik ben gek alleen op die naam laat staan als ik m zie

yallah kom met die Part III :duim:

17-10-2002, 21:43

wajawwwwwwwwwwwwwwwww!

tfoeeeeeeeeeeeeee! en ik wou nog die Faisel hebben

17-10-2002, 23:22
neeeeeeeeeeee niet morgen vandaag nog pleaseeeee
het is zo een leuk verhaal al ven ik niet helemaal klaar
(ik ben pas bij het begin maar jah)
het begint echt leuk maak snel snel af.

ciao caoooooooooo

xxxxxxxx hind

17-10-2002, 23:28
hahahaha

ey kijk is bij het verhaal NIET MEER MIJ LEVEN dat is
precies het zelfde verhaal als die van jou !!!
hoe kan dat ?!

ach jah zal wel maar k denk dat k die van jou ga volgen
want die is sneller en er staat nu al meer dan bij haar
maar jah is allebei dus een mooi verhaal he hihi

ok ciao ciaooooooo

xxxxxxxx hind

17-10-2002, 23:30
zo zoooooooooo dat is snel gedaan van waar heb je dit verhaal dan?

xxxxxx hind

18-10-2002, 00:03
wat een lang verhaal zeg. hooooh ik heb slaap. morgen weer een dag inschaallah

18-10-2002, 00:26

Citaat:
Origineel gepost door xxMarockaasjexx
Ik heb hem in een mailtje gehad van een vriend... heb ik in het begin verteld. Iemand anders zei dat ie er al een keer bijstond maar ze wilde toch dat ik verder ging omdat ze die andere niet meer kon vinden shnappie.... Ewa ik ga verder

~ Marockaasje ~
RWIENAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

18-10-2002, 00:33
ajewwwww dit is echteen pr8ig verhaal man ik heb er echt letterlijk bij zitten huilen

echterg hoor dat zoiets kan gebeuren man maar jah

ok ciao ciaooooooo
xxxxxxxx hind

18-10-2002, 00:50
"Marouaaaaaan, Allah, nee, alstublieft Vader nee, hij was de enige die ik had, waarom hij Vader, waarom?"

waarom hij vader? vader!!!!

18-10-2002, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door illieBoehalie
"Marouaaaaaan, Allah, nee, alstublieft Vader nee, hij was de enige die ik had, waarom hij Vader, waarom?"

waarom hij vader? vader!!!!
Mooi verhaal ondaks dat hij hier al 3 keer is geplaatst!!!!
Maar by the way wie is VADER?? Er wordt toch Allah SWT bedoeld?? Ze is toch islamitisch neem ik aan, en in de islam bestaat zo iets niet....

18-10-2002, 22:04
HALA WALA KOEWAT IELAH BIELAH............................................ ..........WAAR GAAT DIT HEEN MET ONS MASHALLAH IK HOOP DAT DIT NIEMAND MEEMAAKT LAH IEHFEDNA MEN WLED EL HRAM. EN VOOR DIE FAISAL: ALLAH ZAL HEM BELONEN INSHA ALLAH VOOR WAT HIJ DIE MEID HEEFT AANGEDAAN. P.S.VOOR DE MEIDEN: ER ZIJN GELUKKIG NOG WLED EL NESS OP DEZE WERELD DIE ALLAH VREZEN!

18-10-2002, 23:10
Respect

greetz jay

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6