Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Is het zo dat je van Henna droog/stro haar krijgt?



13-11-2008, 13:23
Ik heb nog nooit Henna in mijn haar gedaan en wil het graag proberen, maar hoor vaak mix-reacties over.

13-11-2008, 14:09


Nee meid, Dat klopt niet.. Mijn vriendin en ik deden zelf ook hena in ons haar.. En geloof my meid.. Ons haar werd er mooier gezonder en beter van!
En mn moeder doet het elke week.. Haar haar ziet er gezonder dan ooit uit.. En ze fohnt het elke dag en 't ziet er egt gezonder uit met dat Hena..MashaAllah
Dus je kan t gerust doen meidd!
Succes


13-11-2008, 14:29
Ik heb het vorige week gedaan, mijn haar glanst en is gezond, en ook nog een mooie kleur.

13-11-2008, 14:31

Citaat door Nisrin2:
Ik heb nog nooit Henna in mijn haar gedaan en wil het graag proberen, maar hoor vaak mix-reacties over.



HET IS ABSOLUUT GEEN FABEL IK HEB HET 2 X GEDAAN ME HAAR WERD NET EEN STRUIK EN ZOALS IK HET OOK VAAK ZEG EEN STRO... ME HAAR MOEST ECHT HERSTELD WORDEN IK WEET NIET HOEVEEL MASKERS IK WEL GEBRUIKT WANT KAMMEN WAS GEEN OPTIE

MAAAAAAAR ALS MIJN ZUSJE HET DOET DAN GAAT HAAR HAREN GLANZEN ZIET HEEL MOOI UIT...

HET HEEFT OOK NIKS MET TE MAKEN WAT VOOR HAAR TYPE JE HEBT...

IK ZOU ZEGGEN PROBEER EEN STUKJE VAN JE HAAR EN ALS HET HELPT DOE JE REST VAN JE HAAR EN ALS HET STRO WORDT DAN WEET JE DAT JE NIET MEE DOOR MOET GAAN

VEEL SUCCES MEID...

13-11-2008, 14:33


Ik denk dat het sowieso verschilt per persoon. Wat wel zo is met henna, is dat het net een soort 'drugs' is voor je haar. Als je eenmaal aan henna begint, kan je haar ook niet zonder.

13-11-2008, 15:09
Hoe doen jullie het dan, met wat mengen jullie de henna? Olie of zo?

13-11-2008, 16:02
Mijn haar wordt er juist zacht van,

Ik wil t weer doen, alleen moet wachten totdat mn highlights uitgegroeid zijn..

13-11-2008, 16:08
Als ik henna in mn haren doe, ziet het er vele malen gezonder en mooier uit. Binnekort weer ff met 'n henna-piratendoekje lopen, hehe.

13-11-2008, 17:16
Ik heb vorige maand henna gedaan en me haar ziet er nu niet uit. Lijkt net stro en alle haartjes zijn afgebroken. Ik weet niet of het door de henna komt of dat het komt doordat het herfst is. Ik ga maar maskertjes in me haar doen om het te herstellen. Ik wil weer me oude gezonde haartjes terug..

13-11-2008, 17:35
het lijkt me sterk dat het met herfst te maken heeft of het geeft een effect of niet... bij sommige werkt het en bij sommige helaas niet...

ik en me zus onze haar word echt struik droog ongeloofelijk
maar me andere zus of me nichtje helpt hun geweldig zacht en mooie glans...

en we hebben allemaal verschiillende haar type

13-11-2008, 18:45
Ben er zeer enthousiast over.

Ps: Henna heeft veel voor een vriendin van mij betekent. Ze had eerst heel dun en futloos haar. Sinds ze aan henna begonnen is zien haar haren er stukke beter uit. Het glanst meer , Haar haren is veel sterker geworden & Zelfs dikker. Ik vind het best raar dat het bij sommige droog wordt? Terwijl henna alleen natuurlijke / goeie stoffen bevat. Maargoed, Het kan best zo zijn .. Maar weer terug op jou vraag ; Bij mij was/is dat niet het geval ik gebruik het al jaren. En mijn zusjes/Nichtjes gebruiken het ook allemaal. En we zijn er Alhamdolillah zeer tevreden over.

Ik zou je juist aanraden om het te doen, xx

14-11-2008, 19:42
Ligt aan welke haartype je hebt

14-11-2008, 19:48



Citaat door k_megrabia:
Ben er zeer enthousiast over.

Ps: Henna heeft veel voor een vriendin van mij betekent. Ze had eerst heel dun en futloos haar. Sinds ze aan henna begonnen is zien haar haren er stukke beter uit. Het glanst meer , Haar haren is veel sterker geworden & Zelfs dikker. Ik vind het best raar dat het bij sommige droog wordt? Terwijl henna alleen natuurlijke / goeie stoffen bevat. Maargoed, Het kan best zo zijn .. Maar weer terug op jou vraag ; Bij mij was/is dat niet het geval ik gebruik het al jaren. En mijn zusjes/Nichtjes gebruiken het ook allemaal. En we zijn er Alhamdolillah zeer tevreden over.

Ik zou je juist aanraden om het te doen, xx


zo raar is het niet dat het bij sommige droog word dat het natuurlijk is betekend niet dat je niet allergie of uitslag kan krijgen of dat het stro wordt..

natuurlijk producten betekent niet altijd dat het bij iedereen werkt
het verschilt per persoon....


maar zoals ik zei als iemand voor het eerst doe het op een stuk haar voor dat je verder gaat voor je het weet werkt hert niet zit je met een stro haar....

14-11-2008, 20:12
Kun je het ook op geverfd haar doen of met de verf er helemaal uitgegroeid zijn?