Bekijk volle/desktop versie : Hoe oud moet het meisje zijn waar je mee sexueel contact opneemt



Pagina's : [1] 2 3 4

13-11-2008, 09:42
Jaa hoe oud dus?

13-11-2008, 09:45

sexueel contact opneemt.....?

13-11-2008, 09:46

Citaat door Faicell:
sexueel contact opneemt.....?


Dus sex hebt met haar

13-11-2008, 09:52

Citaat door StellaLove:
Jaa hoe oud dus?

In ieder geval volwassen.

13-11-2008, 09:53


Citaat door StellaLove:
Dus sex hebt met haar


sexueel contact neem je niet op meid. Mits je een seksfilm gaat maken.

Sexueel contact heb je met iemand.... Je neemt het dus niet op.

Verwijder je topic en verander je titel in "hou oud is het meisje met wie je sexueel contact hebt, of een sexuele relatie hebt".

13-11-2008, 09:55

Citaat door Faicell:
sexueel contact neem je niet op meid. Mits je een seksfilm gaat maken.

Sexueel contact heb je met iemand.... Je neemt het dus niet op.

Verwijder je topic en verander je titel in "hou oud is het meisje met wie je sexueel contact hebt, of een sexuele relatie hebt".


Moet ik de topic verwijderen omdat jij het verkeerd begrijpt of omdat ik een foutje heb gemaakt nee dat gaat dus lekker niet
je begrijpt me nu toch

13-11-2008, 09:58

Citaat door StellaLove:
Moet ik de topic verwijderen omdat jij het verkeerd begrijpt of omdat ik een foutje heb gemaakt nee dat gaat dus lekker niet
je begrijpt me nu toch



Ik geef je alleen een tip meid. En volgens mij sta jij op het punt iets te doen waar je later spijt van krijgt!

Aan je taalgebruik te zien ben je niet bepaald oud, en zulke vraagstellingen hebben doorgaands een verhaal.

13-11-2008, 10:00

Citaat door Faicell:
Ik geef je alleen een tip meid. En volgens mij sta jij op het punt iets te doen waar je later spijt van krijgt!

Aan je taalgebruik te zien ben je niet bepaald oud, en zulke vraagstellingen hebben doorgaands een verhaal.


Nee ik ben niet op een punt wat te doen, ik ben oud genoeg

13-11-2008, 10:01

Citaat door StellaLove:
Nee ik ben niet op een punt wat te doen, ik ben oud genoeg


Ben je getrouwd..?

13-11-2008, 10:03

Citaat door Faicell:
Ben je getrouwd..?


Nee ik ben niet getrouwd jij wel?

13-11-2008, 10:05

Citaat door StellaLove:
Nee ik ben niet getrouwd jij wel?



Dan ben je nog niet oud genoeg.

13-11-2008, 10:08

Citaat door Faicell:
Dan ben je nog niet oud genoeg.


Als ik getrouwd ben ga ik niet op marokko.nl in een forum discusseren ik heb respect voor die mensen maar persoonlijk zou ik dat niet doen en willen

13-11-2008, 10:15


Citaat door StellaLove:
Als ik getrouwd ben ga ik niet op marokko.nl in een forum discusseren ik heb respect voor die mensen maar persoonlijk zou ik dat niet doen en willen


13-11-2008, 10:49
Je moet volwassen zijn om intiem te kunnen zijn. En volwassenheid is niet aan te duiden met een leeftijd. Sommigen zijn jong volwassen en sommigen worden nooit volwassen.

13-11-2008, 10:50

Citaat door Thagsait:
Je moet volwassen zijn om intiem te kunnen zijn. En volwassenheid is niet aan te duiden met een leeftijd. Sommigen zijn jong volwassen en sommigen worden nooit volwassen.


Eindelijk iemand met een mooi antwoord

Pagina's : [1] 2 3 4