Bekijk volle/desktop versie : eerste keer met kind op vakantie, wat neem je mee en wat niet???



12-11-2008, 20:15
kunnen de dames met ervaring mij hier even helpen, ga de 28ste naar maroc met de vliegtuig, nu heb ik een hele hoop nodig en heb voor mijn kleine nog helemaal niets daar, geen wiegje etc.

een reiswieg weegt al gauw 14 kg. vind ik nogal zwaar om mee te nemen met de vliegtuig, waar moet ik nog meer allemaal aan denken?

alvast bedankt ladies

12-11-2008, 21:05


Tegenwoordig heb je mannen die regelmatig naar marokko gaan met auto en spullen meenemen tegen een vergoeding. Zo een campingbedje kun je dan meegeven want die zul je wel nodig hebben.

12-11-2008, 21:22
Medicatie
Buggy, eventueel een draagzak
Pampers zou ik niet meenemen, hebben ze daar
winterkledij..het is daar nu redelijk koud

Pfff wat nog...ff denken


13-11-2008, 17:32
thanks dames, weten jullie toevallig ook of je red bull mee mag nemen in het vliegtuig? straks is er weer een of andere regel??

13-11-2008, 17:47



Citaat door Ommo_Amin:
thanks dames, weten jullie toevallig ook of je red bull mee mag nemen in het vliegtuig? straks is er weer een of andere regel??


Red Bull heb je ook in Marokko, maar dat terzijde. Het mag wel mee in je koffer, maar niet als handbagage.

13-11-2008, 18:08

Citaat door OemHoudaifha:
Red Bull heb je ook in Marokko, maar dat terzijde. Het mag wel mee in je koffer, maar niet als handbagage.


ja dat weet ik, maar wilde dat voor onderweg en in het vliegtuig enz. maar toch bedankt..

13-11-2008, 18:56
Ik kan je geen tips geven maar wil je alvast een leuke reis wensen! Geniet ervan Ik wou dat ik mee mocht

13-11-2008, 20:05

Citaat door blauwe_hemel:
Ik kan je geen tips geven maar wil je alvast een leuke reis wensen! Geniet ervan Ik wou dat ik mee mocht


dankje schat haha, zullen we ruilen...heb helemaal niet zoveel zin om te gaan in deze kou

13-11-2008, 20:27

Citaat door Ommo_Amin:
dankje schat haha, zullen we ruilen...heb helemaal niet zoveel zin om te gaan in deze kou


Haha, ewa safie. Doet altijd goed om er even tussenuit te gaan. Gewoon veel warme en dikke kleren meenemen en je zult niet te klagen hebben