Bekijk volle/desktop versie : big problem met mijn telefoon help?



12-11-2008, 20:05
een tijdje geleden is er water op mijn telefoon gevallen,waardoor hij het niet meer deed . heb hem daarna 2 dagen gefohnd,toen kwam die weer tot leven maar nu is het zo dat ik er een wachtwoord op heb naar menu.....
alleen de 0= een 4 geworden en mijn wachtwoord bevat een 0 en nu kan iik dus mijn telefoon niet meer in terwijl het het wel weer doet......
wat moet ik doen

vind het zoooooo zonde hij is nog zoo mooi

12-11-2008, 20:52


Probeer je sim in een andere telefoon te doen, geef het wachtwoord in, schakel het wachtwoord dan helemaal uit en stop je Sim weer in je eigen telefoon. Doet ie 't nu.....?

12-11-2008, 21:57

Citaat door JesM:
Probeer je sim in een andere telefoon te doen, geef het wachtwoord in, schakel het wachtwoord dan helemaal uit en stop je Sim weer in je eigen telefoon. Doet ie 't nu.....?



ga het proberen maar is het niet zo dat dat wachtwoord op je teleffoon zit en niet in je sim

12-11-2008, 22:01
Nou dat ligt eraan waarvoor je het wachtwoord hebt ingesteld. Als dit niet werkt kan je je telefoon via je provider opsturen voor een software update. Dan worden alle wachtwoorden die eventueel op de telefoon zitten gereset.

13-11-2008, 23:11


gewoon naar een belhuis doen en die maken hem wel unlock