Bekijk volle/desktop versie : Wat vind jij leuk/vreselijk aan een man?



Pagina's : [1] 2

12-11-2008, 16:01
Vertel het tante halouma

12-11-2008, 16:06


Een man die mij aan het lachen kan krijgen non stop heeft de helft van de strijd al gestreden

12-11-2008, 16:06
Hij kan soms te koppig zijn

12-11-2008, 16:39
nou de mijne is enorm koppig en ik helemaal dus dat wil ik wel minder willen bij hem...maar hij is goed en lief en knapp oallalaa

12-11-2008, 16:41


haha ze lach
en het mindere er aan dat ze altijd naar andere dames kijken

12-11-2008, 16:43
hij is verdomd lekker..

13-11-2008, 10:40

Citaat door DounjaDouaa:
hij is verdomd lekker..
wahwahwah mijn ook niet normaaaal

13-11-2008, 10:45
ligt eraan welke man he....
maar meestal de lach is gewoon moet gewoon top zijn.
minder leuk, de trots die enorme trots die ze bezitten pffff

13-11-2008, 10:47
Humor...

13-11-2008, 10:47

Citaat door prive-dame:
Vertel het tante halouma


Je kunt niet met of zonder ze

13-11-2008, 10:48
Leuk aan mijn eigen man =

Dat ie instaat is om als ik verot mn dag start em leuk te eindigen.

Niet leuk =

Dat ie koppig is ingesteld.

13-11-2008, 10:51

Citaat door Marokkaanse20_:
Leuk aan mijn eigen man =

Dat ie instaat is om als ik verot mn dag start em leuk te eindigen.

Niet leuk =

Dat ie koppig is ingesteld.


Humor is zo belangrijk aan een man hey. Zo'n serieuze man elke keer vind ik niks. Het leven is al zo tragisch, mag wel iemand de clown spelen.
Ik denk dat ik met Bassie ga trouwen.

13-11-2008, 10:51


Leuk aan mijn man is zijn humor, zijn payasito gedrag, maar ook serieus kunnen zijn als het nodig is. Zijn lekkere kontje, zijn stralend witte glimlach dat we samen lekker sportief kunnen zijn, we op 1 lijn zitten, hij altijd in is voor compromissie etc.

Tot nu toe ken ik maar 1 negatief punt en dat is dat hij zich teveel bemoeit met mijn eetgedrag.

13-11-2008, 10:56

Citaat door Ferouz:

Humor is zo belangrijk aan een man hey. Zo'n serieuze man elke keer vind ik niks. Het leven is al zo tragisch, mag wel iemand de clown spelen.
Ik denk dat ik met Bassie ga trouwen.


Mwuahahah klopt, die van mij is echt een psychopaat soms! Dan haalt ie dingen in zn hoofd. Dan denk ik echt? Spoor je wel. Als we samen zijn dan lachen we ook echt kapot. Dat mensen ons soms aanstaren van KIFESH.

13-11-2008, 11:10
Leuk:

- Humor
- Gezellig
- mooie glimlach met parelwitte kaarsrechte tanden (utopie i know)
- Bourgondisch (houdt van lekker eten)
- Kletst veel (houd van mannen die lekker kunnen kletsen over het zin en onzin in het leven).
- Heel verzorgd (dat je denkt mmmm wat ruikt die lekker en wat ziet hij er weer leuk uit, al draagt hij een joggingbroek bij wijze van spreken).
- Plaaggeest (het is leuk als hij je teast).
- Attent is en heel beschermend (dat je je echt een vrouw voelt van my man:goedzo
- Zo gek als een deur is (zegt dat hij niet kan komen en nog geen uur later staat hij daar met een picknickmand vol lekkernijen).
- Romantisch: dat hij zich niet schaamt om zijn gevoelens te tonen.
- Knuffelbeer: die het heerlijk vindt om te knuffelen en je overlaadt met 1001 kusjes.
- Dat hij heerlijk kan koken, wajouwwwwwwwww maak me gek. Ik houd van zon culinaire man die van alles wat af weet.
- kleding: casual/trendy/kakkerig (bijv. leuke spijkerbroek, blouse/truitje, mooie schoentjes of pak (als het voor zijn werk moet, liefst krijtstreep).

Afknapper:

- slechte adem
- niet verzorgd: dus stinkt naar lichaamsgeur of sigaretten en ziet er niet uit.
- onbeschoft en macho: denkt dat hij alles is.
- stiekem: je voelt dat hij je belazert en hij ontkent het.
- altijd onbereikbaar, zehma ik ben druk, hij vindt zichzelf te belangrijk, doet net alsof hij een super druk bestaan heeft.
- gaat altijd met vrienden weg (dat je gezellig met ze weg gaat, a la, maar 24/7).
- mannen die meteen beginnen met mijn moeder staat nummer 1, als je dat maar weet, terwijl je denkt malloot waar heb je het over.
- gierig zijn, zehma ik heb het goed voor elkaar, maar in de tussen tijd op jouw kosten een leuke dag proberen te krijgen. tres zielig.
- mooie praatjes van k denk aan je, hij belt je 1 keer in de 2 weken.
- en ga zo maar door.......
-je vraagt om hem te bellen......tres triest 2.
- 1000 keer smsen waarom je niet op de 1001 smsjes per dag gereageerd hebt, dan verontwaardigd zijn.
- pas in je leven komen en dan de regie voeren wat je mag doen en wat niet.
- op je kosten vreten en en net doen alsof hij the man is.
- Enzovoort.



Little Lady rules

Pagina's : [1] 2