Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : by slaapliedje voor de kleine moslim

Pagina's : [1] 2

moslimaatje2002
12-11-2008, 16:47

ik zag dit slaapliedje op een andere site en vond het leuk om te plaatsen voor de moeders hier Kinderliedje je mag papa ook door mama vervangen. Melodie(Hush little baby, dont you cry) Slaap kleine moslim, doe je oogjes dicht. Want papa zingt nu voor jou een gedicht. En mijn kleine engel, dat ben jij. met je lieve lach maak je papa blij. Allah waakt over jou dag en nacht. Er is geen ander groter macht. Hij stuurt een engel naar jou toe. Ga dus maar slapen, want je bent moe. Morgen is er weer een nieuwe dag. Kan papa genieten van je lach. En als je dan maar wel weer onthoudt. Dat papa heel erg van je houdt. En kleine moslim onthoud onze profeet(vrede en zegeningen zij met hem). Pas dus op dat je hem(vrede en zegeningen zij met hem) niet vergeet. Hij is onze voorbeeld voor het paradijs. met snoep, speelgoed en hele lekkere ijs. Vergeet kleine moslim, Allah niet. Want zonder hem is er alleen verdriet. Laat hem je leiden in de donkere nacht. dus slaap kleine moslim, slaap maar zacht.

miss_hijab
12-11-2008, 16:58
macha allah wat prachtig! maar welke melodie is hush litle baby?

-Bubbels-
12-11-2008, 17:05
. Melodie(Hush little baby, dont you cry) [/B] vete beatbox erbij :hihi:

mamaouia
12-11-2008, 17:06
kijk op youtube typ hush little baby van zain bikha in ehct supermooi deed het altijd voor mij n kids

moslimaatje2002
12-11-2008, 18:02

http://www.youtube.com/watch?v=9r1hgXWckno dit is het melodie :goedzo:

Bumbabeloe
12-11-2008, 19:52
ik zag dit slaapliedje op een andere site en vond het leuk om te plaatsen voor de moeders hier Kinderliedje je mag papa ook door mama vervangen. Melodie(Hush little baby, dont you cry) Slaap kleine moslim, doe je oogjes dicht. Want papa zingt nu voor jou een gedicht. En mijn kleine engel, dat ben jij. met je lieve lach maak je papa blij. Allah waakt over jou dag en nacht. Er is geen ander groter macht. Hij stuurt een engel naar jou toe. Ga dus maar slapen, want je bent moe. Morgen is er weer een nieuwe dag. Kan papa genieten van je lach. En als je dan maar wel weer onthoudt. Dat papa heel erg van je houdt. En kleine moslim onthoud onze profeet(vrede en zegeningen zij met hem). Pas dus op dat je hem(vrede en zegeningen zij met hem) niet vergeet. Hij is onze voorbeeld voor het paradijs. met snoep, speelgoed en hele lekkere ijs. Vergeet kleine moslim, Allah niet. Want zonder hem is er alleen verdriet. Laat hem je leiden in de donkere nacht. dus slaap kleine moslim, slaap maar zacht. Wat mooi Masha'Allah!!

lovelywoman
12-11-2008, 20:18
krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. MACHA-ALLAH!

madmoisellaa
14-11-2008, 01:27
zing gewoon nini ya moumou 7eta ytib 3shana wila ma taab 3shana ytib 3sha jiranaa !! :hihi:

Niyah
14-11-2008, 01:42
zing gewoon nini ya moumou 7eta ytib 3shana wila ma taab 3shana ytib 3sha jiranaa !! :hihi: :moe: zing het dan be3da goed nini ya moumou 7ta tib 3asha oemmoe ila ma tab a3shana itib 3asha zjirana ontopic: thanks!!

mamaouia
14-11-2008, 01:43
:moe: zing het dan be3da goed nini ya moumou 7ta tib 3asha oemmoe ila ma tab a3shana itib 3asha zjirana ontopic: thanks!! moe je melden van lr dat je je pm's moet nakijken en wat doe jy hier nu nog :boos:

Niyah
14-11-2008, 01:44
moe je melden van lr dat je je pm's moet nakijken en wat doe jy hier nu nog :boos: :hihi: k heb pm al beantwoord ik lijd aan slapeloosheid

mamaouia
14-11-2008, 01:47
:hihi: k heb pm al beantwoord ik lijd aan slapeloosheid en ik verveel me je lijd aan slapeloosheid ghe golili dakhen 3lik be allah wachta raki tdiri hnaya siri fay9i hadek siyed wgolilo rani ndir lijden b slapeloosheid ;)

madmoisellaa
14-11-2008, 01:53

:moe: zing het dan be3da goed nini ya moumou 7ta tib 3asha oemmoe ila ma tab a3shana itib 3asha zjirana ontopic: thanks!! rustig meid rustig niet meteen moe kijken ! nergens voor nodig ;) ooh fer9 kbir he :hihi:

Niyah
14-11-2008, 01:58
en ik verveel me je lijd aan slapeloosheid ghe golili dakhen 3lik be allah wachta raki tdiri hnaya siri fay9i hadek siyed wgolilo rani ndir lijden b slapeloosheid ;) hahahaha safi ana mashya a lella safi mshit gheer thennay :p au revoir et a bientot!!

mamaouia
14-11-2008, 01:59
:hihi: hahahaha safi ana mashya a lella safi mshit gheer thennay :p au revoir et a bientot!! yyou know ily yallah thallay en geniet van je slaap:hihi: :stout: welterusten

Pagina's : [1] 2