Bekijk volle/desktop versie : 2 levens



Pagina's : [1] 2

12-11-2008, 00:05
wie leidt er hier soms 2 levens?

12-11-2008, 00:12



Citaat door Limake:
wie leidt er hier soms 2 levens?




die Limake..... volgens mij leid jij hier echt een dubbelleven ... wanneer komen ze langs by the way....


wat betreft dubbelleven: ik ben hier ECHT mezelf, gek maar waar.....

12-11-2008, 00:15
volgens mij niet jij wel?

12-11-2008, 00:18

Citaat door ikramepearl:
Jij



neen ik bedoel in de zin van thuis denken ze dat je dat braaf meisje bent dat niets doet dat zich enkel bezig houdt met werk ofzo maar in het echt ben je met zo veel dingen bezig. je hebt een heel leven opgebouwd waar ze thuis niets van afweten

12-11-2008, 00:21



Citaat door Limake:
neen ik bedoel in de zin van thuis denken ze dat je dat braaf meisje bent dat niets doet dat zich enkel bezig houdt met werk ofzo maar in het echt ben je met zo veel dingen bezig. je hebt een heel leven opgebouwd waar ze thuis niets van afweten


pfffff heftig hoor, zulke mensen hebben vast veel tijd over dan..

12-11-2008, 00:21
Nope, totaal niet.

Zou dat ook niet kunnen volhouden I think.. Thuis zien ze mij als een weirdo die tot alles in staat is en buitenhuis ook

12-11-2008, 00:23

Citaat door LadyRabat:
pfffff heftig hoor, zulke mensen hebben vast veel tijd over dan..





LR: je ondertekening!! ik was laatst op een bruiloft, en daar was zo'n meisje die danste precies zo zelfs met diezelfde blik in haar ogen

12-11-2008, 00:24
ik denk dat veel marokkaanse dat wel hebben.

ze dragen thuis netjes de hoofddoek. en eens buiten doen ze hooddoek weg . en zijn ze totaal iemand anders. heb dat vroeger vaak gezien.

of bv jongens die thuis de brave uithangen terwijl ze een vriendin hebben met een kind van hen.

12-11-2008, 00:25

Citaat door dikra1980:
LR: je ondertekening!! ik was laatst op een bruiloft, en daar was zo'n meisje die danste precies zo zelfs met diezelfde blik in haar ogen



die blik is wel angstaanjagend

12-11-2008, 00:26

Citaat door dikra1980:
LR: je ondertekening!! ik was laatst op een bruiloft, en daar was zo'n meisje die danste precies zo zelfs met diezelfde blik in haar ogen
die blik is wel angstaanjagend

12-11-2008, 00:27

Citaat door Limake:
ik denk dat veel marokkaanse dat wel hebben.

ze dragen thuis netjes de hoofddoek. en eens buiten doen ze hooddoek weg . en zijn ze totaal iemand anders. heb dat vroeger vaak gezien.

of bv jongens die thuis de brave uithangen terwijl ze een vriendin hebben met een kind van hen.




Volgens mij valt dat reuze mee...

Vraagje, naar aanleiding van je nick en van alles wat ik tot nu toe van je weet, ben jij (volledig) marokkaanse?


wallah puur nieuwsgierigheid meer niet.....

12-11-2008, 00:27

Citaat door Limake:
die blik is wel angstaanjagend





zehma zwoele blik

12-11-2008, 00:29



Citaat door dikra1980:
LR: je ondertekening!! ik was laatst op een bruiloft, en daar was zo'n meisje die danste precies zo zelfs met diezelfde blik in haar ogen


zooo funny


Citaat door Limake:
ik denk dat veel marokkaanse dat wel hebben.

ze dragen thuis netjes de hoofddoek. en eens buiten doen ze hooddoek weg . en zijn ze totaal iemand anders. heb dat vroeger vaak gezien.

of bv jongens die thuis de brave uithangen terwijl ze een vriendin hebben met een kind van hen.


daar zijn hele onderzoeken naar gedaan joh..

eindstand: zulke mensen krijgen later vaak (niet altijd) psychische problemen (identiteitscrisis oid) leven tussen 2 (of meerdere) wereldjes etc etc

12-11-2008, 00:31

Citaat door LadyRabat:
zooo funny



daar zijn hele onderzoeken naar gedaan joh..

eindstand: zulke mensen krijgen later vaak (niet altijd) psychische problemen (identiteitscrisis oid) leven tussen 2 (of meerdere) wereldjes etc etc



ik geloof niet in die onderzoeken en test en bla bla ieder mens is anders.

12-11-2008, 00:32

Citaat door dikra1980:
Volgens mij valt dat reuze mee...

Vraagje, naar aanleiding van je nick en van alles wat ik tot nu toe van je weet, ben jij (volledig) marokkaanse?


wallah puur nieuwsgierigheid meer niet.....



ja ben volledig marokkaans.

Pagina's : [1] 2