Bekijk volle/desktop versie : Zelfde naam als je ex!



11-11-2008, 23:28
Je bent eindelijk over je ex heen, en je komt iemand tegen... en wat blijkt, hij heeft dezelfde naam als je ex!! Iets mee beginnen, of beter van niet??

11-11-2008, 23:30




Nooit aan beginnen

11-11-2008, 23:31
juist makkelijk voor je als zijn naam uitschreeuwt zit je er niet naast
als denk je dan aan je ex.

maar even serieus het is maar een naam oke

11-11-2008, 23:36

Citaat door sweety_neda:


Nooit aan beginnen


wollah kzit serieus te twijfelen om zn naam

11-11-2008, 23:36



Citaat door DanceAddicted:
Je bent eindelijk over je ex heen, en je komt iemand tegen... en wat blijkt, hij heeft dezelfde naam als je ex!! Iets mee beginnen, of beter van niet??


Als hij wat is.. Dan associeer je die naam binnen notime niet meer met je ex, maar enkel met je nieuwe geliefde.. Dus zker proberen..

En ohja.. voor de heilige maria's me aanvallen moet ik je er nog even van op de hoogte stellen dat relaties haram zijn.. En dat ik je niet mag motiveren..

11-11-2008, 23:37

Citaat door Diamant_Noir:
Als hij wat is.. Dan associeer je die naam binnen notime niet meer met je ex, maar enkel met je nieuwe geliefde.. Dus zker proberen..

En ohja.. voor de heilige maria's me aanvallen moet ik je er nog even van op de hoogte stellen dat relaties haram zijn.. En dat ik je niet mag motiveren..


als ik er niet aan begin weet ik ook niet wat ik mis?

11-11-2008, 23:39
Een vriendin van mij heeft het meegemaakt!

Ze had een tijdje met een jongen, nadat het uit was kwam ze een andere jongen met dezelfde naam. Daar is ze wat mee begonnen na een lange tijd en ze hebben na 5 jaar nog steeds iets met elkaar

11-11-2008, 23:40

Citaat door DanceAddicted:
als ik er niet aan begin weet ik ook niet wat ik mis?


meen jij dit? Stel je ex had een jonger zusje.. Mag je nieuwe geliefde dan ook geen jonger zusje hebben..?

Of als hij in Eindhoven woonde.. Mag je nieuwe geliefde daar dan ook ni vandaan komen?

Of als hij in een Volkswagen reed.. Mag je toekomstige daar dan ook niet in rijden..?

Laat t verleden achter je, schatje.. Fuck him.. Go on..

11-11-2008, 23:40
handig! verspreek je in ieder geval niet

11-11-2008, 23:43
Waarom niet...
De vriend van mijn vriend is pas gescheiden, zijn vrouw riep de naam van haar ex vriend tijdens het vrijen
Dus het is mooi meegenomen als je nieuwe vriend dezelfde naam heeft als je ex..

11-11-2008, 23:46
tis maar een naam

11-11-2008, 23:50

Citaat door verdwaalde:
handig! verspreek je in ieder geval niet

daar zit wat in

11-11-2008, 23:50



Citaat door Diamant_Noir:
meen jij dit? Stel je ex had een jonger zusje.. Mag je nieuwe geliefde dan ook geen jonger zusje hebben..?

Of als hij in Eindhoven woonde.. Mag je nieuwe geliefde daar dan ook ni vandaan komen?

Of als hij in een Volkswagen reed.. Mag je toekomstige daar dan ook niet in rijden..?

Laat t verleden achter je, schatje.. Fuck him.. Go on..


Is gewoon klote! Net dezelfde naam, pffffff