Bekijk volle/desktop versie : Wie ze Hartje is wel eens gebroken:(



Pagina's : [1] 2 3

11-11-2008, 22:30
Wie de hartje is wel eens gebroken?
of heb je wel eens een hart gebroken?

Wie heeft er spijt van relatie van vroeger dat het niet anders is gelopen?

11-11-2008, 22:31


mijne.. hij is nog steeds niet gelijmd

Zelfs nu ik met een ander ben

11-11-2008, 22:32

Citaat door Deepintrouble:
mijne.. hij is nog steeds niet gelijmd

Zelfs nu ik met een ander ben



waarom neem je dan met iemand anders als je hartje nog niet herstelt is
doe je dat om je ex te vergeten?

11-11-2008, 22:33

Citaat door Nachtrijder_:
waarom neem je dan met iemand anders als je hartje nog niet herstelt is
doe je dat om je ex te vergeten?


Moet toch ooit gebeuren.

Kan niet eeuwig om hem treuren..

11-11-2008, 22:34



Citaat door Deepintrouble:
Moet toch ooit gebeuren.

Kan niet eeuwig om hem treuren..



wie weet kwam het nog goed tussen jullie, of je kon het uitpraten waarom die dat heeft gedaan dat is beter voor jou want dan heb je minder pijn

11-11-2008, 22:34
Wel eens? Mijn hart is inmiddels zo verbrijzeld dat het niet eens meer de moeite waard is om 'm te stelen, hihi.

11-11-2008, 22:35

Citaat door Nachtrijder_:
wie weet kwam het nog goed tussen jullie, of je kon het uitpraten waarom die dat heeft gedaan dat is beter voor jou want dan heb je minder pijn


Komt niet goed.. zal toch nooit met hem WILLEN samen zijn na wat hij geflikt heeft.

En toch, is mn hart niet gelijmd.

11-11-2008, 22:36

Citaat door Nachtrijder_:
Wie de hartje is wel eens gebroken?
of heb je wel eens een hart gebroken?

Wie heeft er spijt van relatie van vroeger dat het niet anders is gelopen?



my

11-11-2008, 22:36

Citaat door Sjahrazade:
Wel eens? Mijn hart is inmiddels zo verbrijzeld dat het niet eens meer de moeite waard is om 'm te stelen, hihi.




aaaaaaaah nee joh ik weet zeker dat je hartje het nog goed gaat krijgen alleen je hebt er nu even geen zin meer in omdat het keertje of vaak verkeerd is gegaan maar alles komt op ze pootjes terecht als je er maar in geloofd :$

11-11-2008, 22:39

Citaat door Deepintrouble:
Komt niet goed.. zal toch nooit met hem WILLEN samen zijn na wat hij geflikt heeft.

En toch, is mn hart niet gelijmd.



ja dat is altijd zo duurt heel lang omdat je echt om hem gaf
maar zo dra jij schijt aan hem hebt en in jezelf geloofd dan gaat je hartje van zelf lijmen en hoop dat je de juiste tegen komt die hartje zal vast lijmen en boeie zodat die lijm nooit meer los schiet

11-11-2008, 22:46

Citaat door Nachtrijder_:
aaaaaaaah nee joh ik weet zeker dat je hartje het nog goed gaat krijgen alleen je hebt er nu even geen zin meer in omdat het keertje of vaak verkeerd is gegaan maar alles komt op ze pootjes terecht als je er maar in geloofd :$




Weet niet of ik er in geloof, vertrouwen in de andere sekse is behoorlijk beschadigd, maar ik hoop natuurlijk wel ooit een gelukkige liefde te treffen.

Het hoeft niet vaak mis te gaan om een verbrijzeld hart op te lopen, twee keer flink is genoeg

11-11-2008, 22:49

Citaat door Sjahrazade:
Weet niet of ik er in geloof, vertrouwen in de andere sekse is behoorlijk beschadigd, maar ik hoop natuurlijk wel ooit een gelukkige liefde te treffen.

Het hoeft niet vaak mis te gaan om een verbrijzeld hart op te lopen, twee keer flink is genoeg




ja vind ik ook hoop dat het goed komt met jou :$

11-11-2008, 22:50


mijn hartje is al een tijdje gebroken dat ik nu de hoop het opgegeven om het te maken

11-11-2008, 22:50
is het jou weleens overkomen?

11-11-2008, 22:51
Ik kan maar 1 dingen zeggen en dat is: Nooit meer geef ik mijn hart aan iemand!

Het enige voordeel hieraan was dat ik erg veel geleerd heb.

Pagina's : [1] 2 3