Bekijk volle/desktop versie : -* Wat is mooier, Wat zou jij doen?



Pagina's : [1] 2

11-11-2008, 22:04



[ ZijdeBoeket of een egt boeketje? + Corsages!

Ik weet het niet, wilde eigenlijk een egt boeket + corsage en dan laten drogen en dan voor altijd bewaren natuurlijk, maar mij kennende word het vast gedroogd MOStroep !

Wat voor boeket neem jij?
Eventueel tips voor het uitdrogen! ]




11-11-2008, 22:12




Trutjes, Lezen maar niet reageren yekk!!


11-11-2008, 22:13
100% echt
drogen kan je laten doen bij de bloemist

11-11-2008, 22:16

Citaat door alhob_3adab:
100% echt
drogen kan je laten doen bij de bloemist




Aaah oke, bedankt!


11-11-2008, 22:16


echt boeket zo veel mooier dan zo'n zijden, die zou ik alleen nemen als ik bijv in marokko ga trouwen

11-11-2008, 22:16
Zijde boeket is toch nep boeket of heb je ik het mis?

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

11-11-2008, 22:18

Citaat door anisaleila:
echt boeket zo veel mooier dan zo'n zijden, die zou ik alleen nemen als ik bijv in marokko ga trouwen


In marokko Why?

Citaat door meisje_1980:
Zijde boeket is toch nep boeket of heb je ik het mis?

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!


Nee, t klopt !

11-11-2008, 22:27
Ok...nee ik zou voor zijde gaan dat ga ik namelijk ook doen aangezien ik lui ben om te gaan verzorgen hihih en je hebt het voor altijd ik heb het ook bij een vriendin gezien zag er mooi uit iedereen dacht dat het echte was...veel suc6 meid...

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

11-11-2008, 22:28
echte bloemen, heb gehoord dat je met haarlak je boeket gewoon blijft zoals die is...


ook al word het een mostroep, ik zal zeker kiezen voor echte bloemen

11-11-2008, 22:30

Citaat door 1411:
echte bloemen, heb gehoord dat je met haarlak je boeket gewoon blijft zoals die is...


ook al word het een mostroep, ik zal zeker kiezen voor echte bloemen




Ja, hé is veel beter!
Haarlak zal ik na vragen bij de bloemist!

Ja die zijde lijken op die turkse vaas bloemen!


11-11-2008, 22:38

Citaat door Warda4U:
In marokko Why?


Nee, t klopt !



nou ik heb daar niet echt mooie boeketten gezien en als ik alles vanuit hier zou moeten regelen, heb ik geen zin om daar nog op zoek te gaan naar een goede bloemist etc etc....vanwege de tijd en afstand zou ik dingen die makkelijker kunnen ook makkelijk doen

11-11-2008, 22:43

Citaat door anisaleila:
nou ik heb daar niet echt mooie boeketten gezien en als ik alles vanuit hier zou moeten regelen, heb ik geen zin om daar nog op zoek te gaan naar een goede bloemist etc etc....vanwege de tijd en afstand zou ik dingen die makkelijker kunnen ook makkelijk doen


Aaah oke op die manier, Begrijpelijk!


Citaat door Miefaroemen:
een echte!


Oke !

11-11-2008, 22:49


mijn schoonzus heeft haar boeket laten inlijsten in een glazen piramide, bij haar bloemist... echt heeeeeeeeel mooi! en ze gebruikt het al versiering in haar woonkamer!

11-11-2008, 22:51

Citaat door Miefaroemen:
mijn schoonzus heeft haar boeket laten inlijsten in een glazen piramide, bij haar bloemist... echt heeeeeeeeel mooi! en ze gebruikt het al versiering in haar woonkamer!




Wauw!
Das wel egt heeeeel mooi, ik ga het egt navragen!
ThnQ Sweety


11-11-2008, 22:52
Ik wilde eerst ook een zijde boeket nemen, maar uiteindelijk toch een echt boeket genomen. Achteraf gezien was dat toch véél mooier Nu is het boeket uitgedroogd en staat ie in een vaas

Pagina's : [1] 2