Bekijk volle/desktop versie : Mannen die niet accepteren...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-11-2008, 21:20
[ dat je lange djilbaabs/kledij draagt.

Er kwam vorig jaar iemand om mijn hand vragen, en een paar dagen erna besloot ik drastisch te veranderen. Ik ben djilbaabs en sokken gaan dragen, en mijn hijaab gewoon over mijn boezem heen. Na een week kreeg mijn ma een telefoontje met het bericht dat als ik niet snel van kleding stijl zou veranderen, hij er een eind aan zou maken.

Mijn reactie?? Je hoeft geen moeite te doen, ik maak er zelf wel een eind aan. En dan hoorde ik gisteren nog dat een vriendin hetzelfde is overkomen. Alleen is zij al met hem getrouwd.. Zijn we de kuffar aan het imiteren?? ]

11-11-2008, 21:23


meen je dat nou?!?!?!

Meid, dat zijn geen eche mannen! Als ze niet het beste voor hun vrouw willen...

11-11-2008, 21:26

Citaat door _soekeyna_:
meen je dat nou?!?!?!

Meid, dat zijn geen eche mannen! Als ze niet het beste voor hun vrouw willen...



Het gebeurt echt, soubhan'Allah.

11-11-2008, 21:27

Citaat door Al_Walaa18:
[ dat je lange djilbaabs/kledij draagt.

Er kwam vorig jaar iemand om mijn hand vragen, en een paar dagen erna besloot ik drastisch te veranderen. Ik ben djilbaabs en sokken gaan dragen, en mijn hijaab gewoon over mijn boezem heen. Na een week kreeg mijn ma een telefoontje met het bericht dat als ik niet snel van kleding stijl zou veranderen, hij er een eind aan zou maken.

Mijn reactie?? Je hoeft geen moeite te doen, ik maak er zelf wel een eind aan. En dan hoorde ik gisteren nog dat een vriendin hetzelfde is overkomen. Alleen is zij al met hem getrouwd.. Zijn we de kuffar aan het imiteren?? ]



hij verdiende je niet
blijf jezelf wa allahou elmousta3an

11-11-2008, 21:27


die mannen sporen niet!Ze zouden juist trots op jullie moeten zijn, ik ben het in elk geval wel! Respect en bewondering dames!

11-11-2008, 21:28
Ik weet ook van mijn aanstaande dat hij het niet goed zou vinden als ik dat zou gaan dragen...

Hijaab oke...maar meer ook niet.

Misschien is het niet de juiste weg maar steeds meer mannen gaan zo denken.

Wel erg voor je dat er om DIE reden een einde aan gemaakt wordt!

11-11-2008, 21:28

Citaat door Al_Walaa18:
Het gebeurt echt, soubhan'Allah.


Dan zou ik idd deze man de deur wijzen zeg! Wat is dat voor man als ie zn aanstaande vrouw t rechte pad niet zou willen zien volgen...

Allah yaster ou safi..!!

11-11-2008, 21:30
Zo best heftig

11-11-2008, 21:30
La hawla wala quwata illabillah!

11-11-2008, 21:35
Mensen worden tegenwoordig smoorverliefd op doenya en willen doenya huwen. De regels van Allaah laten ze links liggen en lopen hoogmoedig op aarde, en eten van Zijn gunsten. Moge Allaah deze dwalende gemeenschap leiden. Tegenwoordig bestaan er geen echte mannen en al helemaal niet in NL!! Jaloezie over hun vrouwen kennen ze niet, maar showen aan andere mannen.

Ik bedek me zoals het hoort en heb maling aan eenieder, de enige om wie ik me bekommer is Allaah and that's it! Gun geen man een blik en al helemaal niet die verwijfde mannen hier in NL. Die jongetjes van hier zeggen dat een meid van Marokko beter is, nou meiden beter niet iemand van hier huwen.

11-11-2008, 21:42
Is het waard om je dit af te vragen?

Je hebt overduidelijk een andere manier van leven, daar past een man zoals hij niet tussen. Zo simpel kan je het voor jezelf maken.

11-11-2008, 21:44
Ya3oek, mannen van tegenwoordig! Je kunt ze niet eens 'mannen' noemen. Ze streven teveel naar het wereldse leven. Gatverdamme. Ze imiteren de kaffirs. Meid, respect voor jou. Macha'Allah ook, incha'Allah huw je een echte moslim.

11-11-2008, 21:57



Citaat door AlZawahiri:
Maak je niet druk Allah heeft iets beters voor je!

عسي ان تحبو شيئا وهو شر لكم



Uhu, Allah pakt nooit zomaar iets van je af zonder er iets beters voor terug te geven.

11-11-2008, 21:57

Citaat door Hurriyah:
Het is niet alleen moslim zijn, maar het ook in praktijk brengen. Wie heeft meer recht op jouw ? Allaah of je aanstaande ?? Hij schiep jou toen je NIETS was en nu je iets bent gehoorzaam jij je aanstaande ?



Ik gehoorzaam mijn aanstaande niet, het zou ook niet mijn keuze zijn om het wel te gaan dragen, daarom passen we ook bij elkaar.

Ik gaf alleen aan dat hij het niet zou willen, echter zou hij me niets verbieden.

11-11-2008, 22:07

Citaat door AlZawahiri:
Jij moet ook altijd het laatst woord hebben hé!


Kijk, en dat is de reactie waar ik zat te wachten. :goedzo
Heerlijk, die irritaties.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6