Bekijk volle/desktop versie : een vraag aan alle MEIDEN!

Pagina's : [1] 2 3 4

20-01-2002, 23:43

Stel je bent gelukkig getrouwd en je hebt een kind en op een dag komt je er via via achter dat je man naar de h.oeren is geweest, wat zou je dan doen?

20-01-2002, 23:47

gewoon heeeeeeeeel simpel, koffers buiten zetten en heb er uit kikken, en dan gelijk effe een aids test laten doen!!!!!!!, maar ja hij zal wel een reden hebben om naar de hoeren te gaan, misschien krijgt hij thuis niks????????

20-01-2002, 23:51
dat hoeft niet altijd, het kan ook door invloeden van buitenaf komen. maar ik weet dat het in de praktijk niet altijd zo makkelijk gaat, vooral als je een kind hebt.
Een vriendin van mij is dit overkomen en die is nog een jaar lang bij em gebleven.

20-01-2002, 23:55
dan is het echt zo'n man die gewoon op hoeren loper is, die daar een kick van krijgt als hij daar naar toe gaat, het is gewoon een verslaving van zo'n kerel? denk ik?

21-01-2002, 08:34

dikke olifant,

wat wil je van mij , scheer u weg , als er een hond is, denk ik dat jij het bent, heb je rug al geschoren ?

21-01-2002, 09:48
Als eerste vind ik heb belachelijk dat een man iets te kort moet komen om naar de hoeren te gaan. Dat is nooit de werkelijkheid. Het is gewoon een smoes. Als je een kind krijgt geld voor beide partijen dat de relatie niet is als voorheen. Je kan er samen aan werken om het toch gezellig te maken en vooral om ook tijd te nemen voor je relatie en niet alleen voor je kind. Als de ouders happy zijn draag je dat automatisch over aan je kind. Er mee kunnen leven is voor ieder anders. Er zijn genoeg vrouwen die het weten en accepteren en er zijn er genoeg die er mee stoppen. Het is wat je het waard vind. Als die hoeren zo veel beter waren waarom is hij er niet bij gebleven dan? Een vrouw mag zich nooit en te nimmer minder voelen omdat haar man dit soort gedrag vertoont. Het is belachelijk dat sommige dan durven zeggen dat hij wat te kort komt. Ja inderdaad komt hij wat tekort en danwel hersencellen.

21-01-2002, 13:43
een mooi en een duidelijk antwoord, dank je voor je reactie.

21-01-2002, 16:10

Rachid75, deze topic is niet voor jou bestemd, maar waarschijnlijk scheelt er iets aan je ogen, RAT!

[Dit bericht is aangepast door sabrinat (aangepast op 21 januari 2002).]

21-01-2002, 16:41
hahahahahahahaha sabrinat
ik denk dat je duidelijk genoeg bent
hahahahahaha
rachid vieze hond

groetjes

21-01-2002, 22:28
neee rachid voelt zich aangesproken omdat hij zelf ook altijd naar de hoeren gaat

21-01-2002, 22:30
en chokran gaat altijd gezellig met um mee

21-01-2002, 22:31
vandaar dat ze altijd over hoeren en prostituees praten, ze spreken uit ervaring

21-01-2002, 22:40

en ten slotte:

groetjes m

21-01-2002, 23:03
Als mijn man dat zou doen dan zou ik niet weten wat hij nog bij mijn zou moeten doen.
Een persoon die niet aan zijn vrouw en gezin denkt en het ergens anders opzoekt.
Die mag het dan bekijken!
Als je gewoon bij hem zou blijven zal je toch er onder kapot gaan.
Ik zou het walgelijk vinden dat hij dan nog naast mij in bed komt liggen.
In dit geval zou ik geen genade met hem hebben.

------------------
Zahra

22-01-2002, 14:38
Klopt Medina, ik ga altijd met Rachid naar je toe om mijn geld aan jou te spenderen, hihi.

Pagina's : [1] 2 3 4