Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Nagel bijten

Pagina's : 1 [2]

12-03-2004, 11:42
Hey schat.Alles goed?
Ik bijt al meer dan 5 jaar nagels en niet ik alleen moeder vader 3 neven oom een nichtje enz en het is echt verschrikkelijk maar kom er echt niet vanaf heb alles al geprobeerd maar het lukt niet dus nu heb ik er geen problemen mee alleen het is heel vies om te zien die korte nageltjes of bijna helemaal geen nageltjes xxxx van mij

12-03-2004, 15:25

Citaat:
Origineel gepost door 3ayshalak
ahaha meskiena dus nu ben je er nog steeds niet vanaf??
Kus
Momenteel heb ik erg druk waardoor ik het nagelbijten ook vergeet.
Maar zodra ik zit dan is het gevaar er weer
Alleen probeer ik zoveel mogelijk niet te bijten en tot nu toe gaat het 'wel goed' (er valt ook niet meer zoveel ervan af te bijten
Maar insha'allah ik heb nog hoop dat het ooit goed zal komen..

12-03-2004, 16:52
K bijt ook Nagels, en dat is sjow vervelend, Ik wil ook Hulp. Ik hep ook Dikke Viingers dus dat is heeel lelijk!

14-03-2004, 16:13
Je moet proberen om het nagelbijten door iets anders te vervangen. Als je merkt dat je weer zit te knabbelen, ga dan iets anders doen waar je je handen bij nodig hebt. Bijvoorbeeld krullen draaien in je haar of iets schrijven of wat dan ook.

Probeer er verder op te letten wanneer je het doet. Vaak is dit in stresssituatie's. Dus probeer je leven zo min mogelijk stressvol te laten verlopen door dingen echt aan te pakken en niet van alles op het allerlaatst te doen.

Nagelbijten kan slecht zijn voor je gebit. Je kan de kaakkopjes overbelasten en zo oor of hoofdpijn van krijgen. Ook slijten je tanden ervan af.

14-03-2004, 18:29

Vroeger Had Ik Last Van Nagel Bijten, Mijn Moeder Deed El 7ror Op Mijn Nagels..

Pagina's : 1 [2]