Bekijk volle/desktop versie : Ik heb het gevoel dat............



11-11-2008, 11:34
............................








Liefde bedrog is..


eens of oneens en verklaar je eens nader

11-11-2008, 11:37



Citaat door smeagel2:
Jouw gevoel klopt met mijn gevoel...
































trouwen ?


Dat is ook nieuw dat we het samen ergens over eens zijn....

11-11-2008, 11:38

Citaat door Fatihamaroc:
Heb jij in de hand en diegene met wie jij bent.



Aah oke

11-11-2008, 11:38
Liefde beinvloedt je beoordelingsvermogen

11-11-2008, 11:41



Citaat door ~3oewischa~:
Liefde beinvloedt je beoordelingsvermogen



Hahaha ja he!!!






Ben blij dat ik nooit verliefd word



Ahum

11-11-2008, 11:41

Citaat door Honesty:
Hahaha ja he!!!






Ben blij dat ik nooit verliefd word



Ahum


Laat mensen verliefd op jou worden... Always play it safe

11-11-2008, 11:43

Citaat door ~3oewischa~:
Laat mensen verliefd op jou worden... Always play it safe



als het gevoel niet wederzijds is, dan lijkt me dat ook geen pretje....


Mevrouwtje laat zeker iedereen op haar verliefd worden jek!

11-11-2008, 11:43
Ik heb dat gevoel eigenlijk ook wel 's...

11-11-2008, 11:44

Citaat door Honesty:
als het gevoel niet wederzijds is, dan lijkt me dat ook geen pretje....


Mevrouwtje laat zeker iedereen op haar verliefd worden jek!


Ik heb liever dat een man meer van mij houdt dan ik van hem Het gevoel moet gewoon sterker zijn bij hem...

11-11-2008, 11:45
Liefde niet verliefdheid wel.

11-11-2008, 11:46

Citaat door Honesty:
............................


Liefde bedrog is..

eens of oneens en verklaar je eens nader


Liefde is in zekere zin ook Bedrog..voornamelijk om het feit dat het fantasie is..Liefde word gezien als iets moois, geweldigs, rosekleurig, maar is in werkelijkheid iets dat anders ervaren moet worden..negen van de tien spreken hier over ''liefde'' die ze buiten ervaren dat is voor mij al helemaall bedrog en schijn omdat je pas leert houden van de ander op het moment je lange tijd onder één dak woont en de klik er is..liefde die zehma ontstaat omdat je elkaar leuk vind en graag even aan elkaar zit en vervolgens ieder zijn eigen weg gaat, noem ik slechts Fantasie waar je in verkeert en Schijn! Het is niet menend en niet toegestaan.

Reden genoeg dus om er afstand van te houden!

11-11-2008, 11:48
Ow sorry mensen dit is eigenlijk een onzin topic..


Het was eigenlijk.. Ik heb het gevoel dat ik zo in slaap val.. maar toen werd die verwijderd omdat het niks met liefde en relaties en die onzin te maken had.. dus moest ik dit gauw aanpassen..

dus Fatiha niet verwijderen.. !!!

11-11-2008, 15:11



Citaat door Meiske86:
Liefde is in zekere zin ook Bedrog..voornamelijk om het feit dat het fantasie is..Liefde word gezien als iets moois, geweldigs, rosekleurig, maar is in werkelijkheid iets dat anders ervaren moet worden..negen van de tien spreken hier over ''liefde'' die ze buiten ervaren dat is voor mij al helemaall bedrog en schijn omdat je pas leert houden van de ander op het moment je lange tijd onder één dak woont en de klik er is..liefde die zehma ontstaat omdat je elkaar leuk vind en graag even aan elkaar zit en vervolgens ieder zijn eigen weg gaat, noem ik slechts Fantasie waar je in verkeert en Schijn! Het is niet menend en niet toegestaan.

Reden genoeg dus om er afstand van te houden!


Binnen iedere relatie doen zich onenigheden voor, maar dat neemt niet weg dat liefde niet bestaat. De reden dat men ergens naartoe werkt of problemen probeert op te lossen is puur voor de liefde die er speelt. Als jij niet van een persoon houdt, dan ga je ook niet je best doen om hiervoor te werken. Liefde is in mijn ogen geen bedrog. Je hebt zelf in de hand hoe je met de liefde omgaat.