Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voor Crazy_babe!!!!!

elhabiba
17-10-2002, 15:30

HEE MEID!!!! ik heb je verhaal gelezen van..."hopeloze liefde op internet!!!" en ik kan maar 1 ding zeggen...PRACHTIG!!!!ik ben er drie dagen verslaafd aan geweest,als ik naar school ging zat ik er de hele dag aan te denken en nu heb ik hem eindelijk uit... :D :D :D Je hebt echt talent...dusse zou je als ik het heeeeeeel lief vraag nog een verhaaltje schrijven!!!!!! :o :D (ik ben een slijmbal..hahah maar ja dat krijg je als je de verhalen van crazy_babe leest... ;) :giechel: ) liefs elhabiba :zwaai:

tangarulzz
17-10-2002, 16:07
TAZZZ ECHT DOM SLIJMERD

Beloved
17-10-2002, 16:10
haha humor meid!

Dida
17-10-2002, 17:28
Origineel gepost door elhabiba HEE MEID!!!! ik heb je verhaal gelezen van..."hopeloze liefde op internet!!!" en ik kan maar 1 ding zeggen...PRACHTIG!!!!ik ben er drie dagen verslaafd aan geweest,als ik naar school ging zat ik er de hele dag aan te denken en nu heb ik hem eindelijk uit... :D :D :D Je hebt echt talent...dusse zou je als ik het heeeeeeel lief vraag nog een verhaaltje schrijven!!!!!! :o :D (ik ben een slijmbal..hahah maar ja dat krijg je als je de verhalen van crazy_babe leest... ;) :giechel: ) liefs elhabiba :zwaai: Dankjewell :o Ikben al bezig met een paarr andere verhalennn..duuss Ciaobab;) P.Snogmaals DANKJEWEL.

Mar0cia_17
07-07-2006, 15:25

:nijn: Ga je naar marokko? En wil je onderweg een spannend verhaal lezen? Kom dan hier langs http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=803852 Veel verhalen in word bestanden Makkelijk te downloaden 'nd UP!