Bekijk volle/desktop versie : Nooit jezelf kunnen zijn ?



Pagina's : [1] 2

11-11-2008, 10:43
Doen Marokkaanse meiden zich anders voor bij Marokkaanse jongens en waarom is dit zo?


Mee eens of Oneens en waarom?

11-11-2008, 10:45


Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik kan dus nooit mezelf zijn. Als je bijv, zegt in dit geval :''ik heb nooit een relatie gehad'', dan geloven ze je niet. En zeggen ze dat je liegt of als ze zeggen mezain, dan is het altijd zo van uhmm het zal wel. Hoe kun je nou met zo'n iemand praten.

Het is gewoon nooit goed.

11-11-2008, 10:46
Ligt eraan...

Heb het wel vaak gehad, dus herken het wel.
dat ik niet echt mezelf durfde te zijn bij mn vriendjes..

Maar heb nu een lange relatie, en ben ook zolang bij hem, omdat ik juist voel dat ik echt mezelf kan zijn bij hem en dat ben ik ook!...
En dat voelt echt goed!

11-11-2008, 10:47
mooi verhaal allemaal ja...

11-11-2008, 10:47



Citaat door Menselijk:
Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik kan dus nooit mezelf zijn. Als je bijv, zegt in dit geval :''ik heb nooit een relatie gehad'', dan geloven ze je niet. En zeggen ze dat je liegt of als ze zeggen mezain, dan is het altijd zo van uhmm het zal wel. Hoe kun je nou met zo'n iemand praten.

Het is gewoon nooit goed.



Ik ben gewoon altijd mezelf...en zal me nooit en te nimmer anders gedragen of andere dingen zeggen. Omdat iemand me anders niet mag of niet gelooft.

11-11-2008, 10:48

Citaat door Miss_Koeziina_:
mooi verhaal allemaal ja...



Tegen wie heb je 't.

11-11-2008, 10:48

Citaat door Menselijk:
Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik kan dus nooit mezelf zijn. Als je bijv, zegt in dit geval :''ik heb nooit een relatie gehad'', dan geloven ze je niet. En zeggen ze dat je liegt of als ze zeggen mezain, dan is het altijd zo van uhmm het zal wel. Hoe kun je nou met zo'n iemand praten.

Het is gewoon nooit goed.


Je moet je gewoon op je gemak voelen bij hem..
En het is echt belangrijk dat je, jezelf bent, en dat hij gek word op de echte jij..
Want in de loop der tijd wordt je dat toch wel, en straks vind hij dat helemaal niks!..

11-11-2008, 10:48
meest hatelijke bij mgarba...

11-11-2008, 10:49

Citaat door classifiedgirl:
Ik ben gewoon altijd mezelf...en zal me nooit en te nimmer anders gedragen of andere dingen zeggen. Omdat iemand me anders niet mag of niet gelooft.



Daarom. Ik zeg niet dat ik daardoor ga liegen, maar dat je gewoon niet meer bent zoals je bent. Je word als het ware in een hokje geplaatst.

Sowieso dit zijn geen relaties,maar gewoon korte gesprekken.
Dat is voor mij al genoeg om te weten of iemand daadwerkelijk iets is .

11-11-2008, 10:50

Citaat door Menselijk:
Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik kan dus nooit mezelf zijn. Als je bijv, zegt in dit geval :''ik heb nooit een relatie gehad'', dan geloven ze je niet. En zeggen ze dat je liegt of als ze zeggen mezain, dan is het altijd zo van uhmm het zal wel. Hoe kun je nou met zo'n iemand praten.

Het is gewoon nooit goed.



Ik ken dat. Alleen dat weerhoud mij er niet van om mezelf te blijven. Zolang IK weet dat IK nooit een relatie heb gehad dan hoef IK me nergens ander voor te doen.

Geloven ze het niet, muur is hard genoeg om hun hoofd tegen aan te bonken.

11-11-2008, 10:51

Citaat door honey_bunny:
Je moet je gewoon op je gemak voelen bij hem..
En het is echt belangrijk dat je, jezelf bent, en dat hij gek word op de echte jij..
Want in de loop der tijd wordt je dat toch wel, en straks vind hij dat helemaal niks!..



Ik neem geen relaties trouwens,dus een jongen kan nooit weten hoe ik ben (denken zij).

Ik heb zoiets wil je me een beetje leren kennen, kom hand vragen en dan mag je mij alles vragen.

11-11-2008, 10:51

Citaat door Menselijk:
Daarom. Ik zeg niet dat ik daardoor ga liegen, maar dat je gewoon niet meer bent zoals je bent. Je word als het ware in een hokje geplaatst.

Sowieso dit zijn geen relaties,maar gewoon korte gesprekken.
Dat is voor mij al genoeg om te weten of iemand daadwerkelijk iets is .



Het is niet leuk als men je in een bepaald hokje gaat stoppen...maar je kan het men niet allemaal kwalijk nemen gezien tegenwoordig. Het beste is gewoon alijd eerlijk zijn en blijven.

11-11-2008, 10:52



Citaat door Menselijk:
Ik neem mezelf even als voorbeeld. Ik kan dus nooit mezelf zijn. Als je bijv, zegt in dit geval :''ik heb nooit een relatie gehad'', dan geloven ze je niet. En zeggen ze dat je liegt of als ze zeggen mezain, dan is het altijd zo van uhmm het zal wel. Hoe kun je nou met zo'n iemand praten.

Het is gewoon nooit goed.


Pfft, begrijp het precies!
En dan maar doorvragen , maar heb je nooit iemand leuk gevonden? Of heb je nooit iemand gehad?

Ik zei : ik heb geen vriend gehad.

Dan houdt het gesprek idd van mijn kant al een beetje op.. wordt het een beetje een ander soort gesprek gelijk.. maar blifj altijd mezelf.

11-11-2008, 10:52

Citaat door Mmmmmmarinasmer:
meest hatelijke bij mgarba...



Jongens doen zich ook anders voor daar niet van.

Komt een meisje met een kort rokje aanlopen, dan zeggen ze hoi alles goed en hoe was je weekend!

Komt een meisje met hijab lopen die bij hun in de klas heeft gezetten dan zeggen ze: asalam eleykom.

11-11-2008, 10:52
Ik snap dat niet.
Uiteindelijk komt toch de aap wel uit de mouw.
Vriendinnen van me deden het ook, eenmaal getrouwd kwam het ware beestje naar buiten en wouden de mannen scheiden

Als je samen onder 1 dak woont kan je je echte ik echt niet meer verbergen.

Pagina's : [1] 2