Bekijk volle/desktop versie : waar goedkope-lekkere verjaardagstaart!!!



Pagina's : [1] 2

10-11-2008, 21:32
wie kan mij helpen aan een adres voor een lekkere - betaalbare verjaardagstaart???? in amsterdam.... ik wil graag een kindertaart,MIJN VENTJE is 1 JAAR geworden!!! iets wat er leuk uit ziet, en voor ongeveer 20-25 man.

wie kan mij aan een goeie adres helpen?????


je zou me er echt blij mee maken! maakt niet uit waar in a'dam

alvast bedankt!!!!

10-11-2008, 21:38


wat voor bedrag zat je te denken

10-11-2008, 21:39
ja bij ons tegenwoordig de hema heerlijke taart 8euro voor 9personen en je kan ook iets op laten doen bijv zijn foto, of een teken folmpje waar je zoontje op gek is. succes

10-11-2008, 22:59
ga er 1 bakken

10-11-2008, 23:03


Hema goed navragen als er geen gelatine inzit.

10-11-2008, 23:04
bak een ronde cake en gooi er wat glazuur ,fruit uit blik op en wat slagroom .. klaar

10-11-2008, 23:08
Dunya taarten in rdam...heeerlijkle taarten en betaalbaar houden ook rekening met vegetaries en moslims

10-11-2008, 23:08

Citaat door AMAR_420:
bak een ronde cake en gooi er wat glazuur ,fruit uit blik op en wat slagroom .. klaar


Hé Amar je moet niet vergeten er ook een beetje finesse bij te gooien hé

10-11-2008, 23:08

Citaat door kitschkitchen:
Hé Amar je moet niet vergeten er ook een beetje finesse bij te gooien hé


improviseren mag altijd

12-11-2008, 10:51
hallo allmemaal,
bedankt voor jullie berichtjes, ik zat te denken aan een taart rond de 25-30 euro of nog minder ik zou er graag 1 willen maken, maar ben niet zo handig zou helemaal verkeerd gaan, daarbij komt, ik moet nog zoveel maken en tussendoor werk ik ook nog... dus mocht er iemand nog een goede weten...laat me weten

oja, die van de Hema had ik vorige x voor mijn dochter, wilde juist iets anders, met plop ofzo en andere smaak...

12-11-2008, 11:09
mij zoontje was afgelopen woensdag ook jarig en heb een taartbodem van 3 lagen gekocht en het zelf gevuld en gedecoreerd.

[URL=http://img525.imageshack.us/my.php?image=08112005207cq9.jpg][IMG=http://img525.imageshack.us/img525/6633/08112005207cq9.jpg][/IMG][/URL]

tips voor het decoreren en vullen van een taart heb ik van insaans banketbakkerij.

trouwens, iedereen vondt de taart heerlijk want hij was helemaal op, er was geen kruimeltje over, terwijl er bij gekochte taarten altijd de helft blijft staan.

12-11-2008, 11:35

Citaat door mainwalid:
mij zoontje was afgelopen woensdag ook jarig en heb een taartbodem van 3 lagen gekocht en het zelf gevuld en gedecoreerd.

[URL=http://img525.imageshack.us/my.php?image=08112005207cq9.jpg][IMG=http://img525.imageshack.us/img525/6633/08112005207cq9.jpg][/IMG][/URL]

tips voor het decoreren en vullen van een taart heb ik van insaans banketbakkerij.

trouwens, iedereen vondt de taart heerlijk want hij was helemaal op, er was geen kruimeltje over, terwijl er bij gekochte taarten altijd de helft blijft staan.


hij ziet er heerlijk uit!!! hoe heb je m dan gemaakt??? met wat versierd enzo...heb je die site van insaniaa voor me??en waar had je dei figuurtjes en deco vandaan??neemt t veel tijd in beslag??? heb je m de dag zelf gemaakt?? en als laatste....hoeveel stukken krijg je hieruit????
zo een zou ik ook wel willen!!!dank jewel!!

vind m er heel leuk uitzien!!!

12-11-2008, 21:34


ik heb dus die taartbodem van 3 lagen van de albert heijn gekocht en heb op de eerste laag mascarpone (albert heijn) met 3 eetlepels gezeefde abrikozenjam gemengd en erop gesmeerd, daarna heb ik er de tweede laag opgedaan en daarop 4 gezeefde eetlepels abrikozenjam gesmeerd, en daarna de derde laag erop.

daarna heb ik 2 en half pakje slagroom(albert heijn, euroshopper), met een zakje vanillesuiker en een zakje klopfix (albert heijn) goed geklopt tot een stevig geheel. en dit mengsel over de hele taart heen gesmeerd ook aan de zijkant. daarna heb ik confetti (dr. oetker, albert heijn) op de zijkant gestrooit, glazuur(dr. oetker, a h) met paar druppels rein claudesiroop gemengd en bovenop de taart gesmeerd, met wat achtergelaten confetti de naam erop gezet en gelijk de winnie the pooh figuurtjes (dr. oetker, ah)erop gezet en daarna in de koelkast gezet.

ik heb er ongeveer 30 minuutjes over gedaan en heb het een paar uurtjes voor het feestje klaar gemaakt. en er komen 12 stukken uit, voor ieder een winnie the pooh figuurtje.

het was heel simpel en heel leuk om te maken.

wat betreft insaans topic, je kunt haar topic, insaans keuken en banketbakkerij, ook bij de toppers vinden

12-11-2008, 22:32
dank jewel meid!!

12-11-2008, 22:39
die van de hema is haram..
JE kunt naar multivlaai en daar vragen zonder gelatine.. dan hebben ze zo een lijst waar de taarten instaan die geschikt zijn voor moslims

Pagina's : [1] 2