Bekijk volle/desktop versie : Bestaan deze activiteiten nog in Amsterdam? met name kookles..



10-11-2008, 17:46
Ik zag dit net op internet dit is van 2005 maar ik vraag me af of die cursussen er nog steeds zijn.? wie kan me antwoord geven?



Assalamoe aleikoum, hoi allemaal

Naailessen zijn te volgen bij meidencentrum Chebba West te Amsterdam! (Bos en Lommer) Ik werk daar namelijk als projectmedewerkster. Wij zijn alleen toegankelijk voor meisjes/vrouwen en we richten ons vooral op meiden van 12 tot 23 jaar en we zijn iedere dag open tussen 14:00 en 19:00. (de komende weken wisselende openingstijden ivm kerstvakantie)

De lessen zijn nu even gestopt maar in januari starten wij weer inshAllah. De lessen zijn op vrijdagmiddag tussen 15:00 en 17:00. De kosten zijn E10,- voor 10 lessen. Je mag zelf kiezen wat je gaat maken. Je wordt begeleid door een ervaren docente. Het is de bedoeling dat je zelf stof etc koopt, wij hebben de naaimachines.

Verder is er bij ons nog veel meer te doen; internetten, huiswerkbegeleiding, girlztalks, kickboxen, kookles,filmmiddag, feestjes, excursies en nog veel meer!. Ons doel is om een gezellige en veilige plek te bieden voor meiden uit Amsterdam West. Ook hebben wij een Meiden Advies Raad (MAR), die samen met de medewerksters de activiteiten bedenkt en uitvoert.

Jullie zijn dus allemaal van harte welkom om langs te komen! Als je meer wilt weten kan je altijd even langskomen of contact opnemen.

Chebba West - Girlzlounge

Admiraal de Ruijterweg 280, Amsterdam

Bereikbaar met tram 12, 14 of bus 18, 21

020-4869623

chebba_west@hotmail.com[/email]/ [email]gdupon@hotmail.com

http://www.sjadam.nl/chebba

Liefs,

Gaby

P.S. Volgens mij zijn er bij moskee el Tawheed in Amsterdam Arabische lessen te volgen?!