Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk siliconen



Pagina's : 1 [2]

25-02-2004, 01:46
Lijkt me geen goed idee meid...

25-02-2004, 02:11



Citaat:
Origineel gepost door touriya2
Salaam iedereen,

En jongens, wat vinden jullie eigenlijk beter: een natuurlijke cup a (en geloof me: dat is vet weinig, bij mij in ieder geval wel) of een siliconen cup c?
Alvast bedankt voor de reacties.

xxx
Ik wil geen cup a, ik neem alleen genoegen met cup x.
Als je het doet, doe dan x of laat het zo.

25-02-2004, 02:12

Citaat:
Origineel gepost door Hadria
Ik wil geen cup a, ik neem alleen genoegen met cup x.
Als je het doet, doe dan x of laat het zo.
Jij bent zeker de leukste thuis?

25-02-2004, 02:13
je bent geen moslim?

maak er dan maar meteen cup f van

dan blijf je nog drijven als je gaat zwemmen.




maar serieus. Wees blij met wat je bent gezegend. Be a natural woman

25-02-2004, 02:15



Citaat:
Origineel gepost door SSJchabab
je bent geen moslim?

maak er dan maar meteen cup f van

dan blijf je nog drijven als je gaat zwemmen.




maar serieus. Wees blij met wat je bent gezegend. Be a natural woman
Hoor je het ook eens van een man

25-02-2004, 11:15

Citaat:
Origineel gepost door SSJchabab





maar serieus. Wees blij met wat je bent gezegend. Be a natural woman

25-02-2004, 11:43
srry A hoeft niet lelijk te zijn
ik vind persoonlijk dat triangels bikinies mooier staan bij menmsen met a cup
als je vollere hebt is t al heel snel hasjoema
be happy met wat je hebt

25-02-2004, 12:05
Kleine borsten zijn mooier dan grote borsten. Kleine borsten zijn mooi, netjes en elegant. En bovendien veel minder ordinair. Geen belediging voor de meisjes die grote borsten hebben hoor. Dus ik zou het niet doen. En wat een man betreft, hij moet je maar nemen zoals je bent. En bij de meeste mannen maakt het geen eens uit of je kleine of grote hebt. Ik kan je namelijk vertellen dat een man het allerbelangrijkt vindt dat je mooi bent van binnen en van buiten en dat het niet uitmaakt of je kleine of grote borsten hebt, als je ze maar hebt.

25-02-2004, 13:59
Ik kan je namelijk vertellen dat een man het allerbelangrijkt vindt dat je mooi bent van binnen en van buiten en dat het niet uitmaakt of je kleine of grote borsten hebt, als je ze maar hebt. [/B][/QUOTE]







25-02-2004, 14:00
He meid twarkallah je hebt mooi tanden!!
Liefs,

01-03-2004, 13:48
iwa borstvergroting.....wat een gezeik...
cup a, cup d....
misschien heb je nu zoiets van...damn cup a zo klein...als je in de spiegel kijkt...maar dat komt omdat je alleen bent, en je je daarop fixeerd, denk je noue cht dat je mooier bent, met grote tieten?...
dat een man je dan bijzonderder vindt...
weetje....het gaat om jezelf, tuurlijk denk je van binnen, ja maar toch...zo klein blablabla...


maar goed, als je het echt persee wilt, en je er achter staat...
dan moet je je goed informeren....en bij je huisarts langsgaan, die hebben vaak gerespecteerde adressen, hij zal het je wel eerst afraden.
maar als jij het perse wilt....

goed die implanten zijn tegenwoordig niet meer zo gevaarlijk, omdat ze er tegenwoordeig water in doen...wel met een zout-instract, maar je gaat er niet dood aan, maar ik zou ook niet veder gaan dan een cup c, want je krijgt geheid strea.....

meid ik wens je alle sterkte...
en je bent wel moslims, maar je wilt er nu ff niet voor uitkomen ..
geeft niet.. hihihihi

05-03-2004, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door touriya2
Salaam iedereen,

Ik zit erover te denken een borstvergroting te nemen. Ik heb cup a, ik wil graag naar een cup c. Wie van jullie heeft ervaring met een borstvergroting of tips voor me? Bijvoorbeeld, waar ik het beste een lening zou kunnen afsluiten of welke soort implantaten het beste zijn. En jongens, wat vinden jullie eigenlijk beter: een natuurlijke cup a (en geloof me: dat is vet weinig, bij mij in ieder geval wel) of een siliconen cup c?
Alvast bedankt voor de reacties.

xxx
HARAM!!!

Denk nu dan even niet aan jezelf, en denk ook iet aan je vriend/toekomstige man, denk aan ALLAH swt!!!

Men mag zijn lichaam niet veranderen, dus geen plastische chirurgie ondergaan!!!

Allahie hdiena oe ihdiekoum, Insha Allah

Meid, denk eens heel goed hierover na, je kunt er nu dan in het wereldse leven blij mee zijn, maar in het hiernamaals (allahi hdiena mien nar) zul je spijt krijgen. De shaytaan verleidt.

Salaam ou3alikoum,

N.

05-03-2004, 13:47



Citaat:
Origineel gepost door touriya2
waarom ik touriya heet hahahhahahh, omdat niet alle half marokkaanse meiden moslims zijn: mijn ouders zijn katholiek....Ook de katholieken zijn vel tegen plastische chirurgie. Maare waarom zitten we hier over het geloof of de geloven te praten, hier is de uiterlijke verzorging-link............
BS! Het mag dan wel bij Gezondheid & uiterlijke verzorging staan, maar het geloof speelt hierbij ook een grote rol hierbij!

05-03-2004, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door SiLLYMe
wat je zegd heb ik niks op tegen als jij je beter zou voelen en meer zelfvertrouwen zou hebben met siliconen maar dat van die JONGENS komop het is jou keus
en als je nu al twijfeld of jongens zn raad gaat vragen denk ik niet dat je echt plezier van je siliconen zou hebben.
dat is iets van je eigen en VOOR je eigen op de 1e plaats daarna kan je kijken wat men ervan vind.
maar als je het heel graag wilt zou ik het doen en als je het niet zeker weet neem nog een jaartje de tijd


Zelfs moslima's geven soms verkeerde antwoorden...

Salaam ou3alikoum,

N.

Pagina's : 1 [2]