Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans voetbalbond doet heel onprofessioneel zaken met Amrabat



10-11-2008, 14:35
Amrabat kreeg een fax toegestuurd vanuit Marokko daarin stond: dat hij verwacht werd in marokko, maar kreeg geen vliegticket mee gestuurd.

Amrabat is er verder niet op in gegaan, duizend maal zonde op deze manier liett Marokko een belangrijk speler voorbij stromen, want Amrabat was toen ook in belangstelling bij Oranje en koos uiteindelijk voor Oranje

10-11-2008, 14:46



Citaat door master-south:
Amrabat kreeg een fax toegestuurd vanuit Marokko daarin stond: dat hij verwacht werd in marokko, maar kreeg geen vliegticket mee gestuurd.

Amrabat is er verder niet op in gegaan, duizend maal zonde op deze manier liett Marokko een belangrijk speler voorbij stromen, want Amrabat was toen ook in belangstelling bij Oranje en koos uiteindelijk voor Oranje



ja kut voor marokko maar ook voor hem zelf...

10-11-2008, 14:49

Citaat door Unt0uchable:
Bron?


Dikke duim

10-11-2008, 14:55
als hij echt voor marokko uit wou komen dan had jij zelf een ticket gekocht, maar meneer wou niet voor marokko uitkomen hij wou voor nederland uitkomen, dat was namelijk goed voor zijn carriere.. en nu achteraf gaan zitten huilen.. lekker makkelijk hoor iedere keer de bond de schuld geven

10-11-2008, 14:56



Citaat door Unt0uchable:
Bron?


Dat zijn de woorden van Amrabat zelf.

http://tv.marokko.nl/index.php?vid=52

10-11-2008, 15:01
wat wilt ie dan een love suite en een prive jet, wat kost een vliegticket nou voor zo een profvoetballer rot toch op alsof hij daarom niet voor marokko wilt spelen voor een ticket.

10-11-2008, 15:08
“Ik zeg eerlijk: Als ik nú nog moest kiezen, werd het Marokko. Er is op mijn plek zo ontzettend veel concurrentie in het Nederlands Elftal. Als Afellay niet eens speelt, wie ben ik dan? Daarom was het misschien beter geweest als ik voor Marokko was gaan spelen.”

Nu heeft hij spijt, meskien. Spijt komt altijd te laat.

10-11-2008, 15:09

Citaat door snorro91-:
Dikke bla, Hij wou zelf voor Nederland spele,



Tja, hij vroeg om een bron en die heb ik gegeven. Ik ben 't verder ook niet met Nordine eens, integendeel..

10-11-2008, 15:29

Citaat door iwan:
als hij echt voor marokko uit wou komen dan had jij zelf een ticket gekocht, maar meneer wou niet voor marokko uitkomen hij wou voor nederland uitkomen, dat was namelijk goed voor zijn carriere.. en nu achteraf gaan zitten huilen.. lekker makkelijk hoor iedere keer de bond de schuld geven

idd, volgens mij was jorge weya ex speler PSG (hoe je zn naam ook mag schrijven) zon speler, hij betaalde alles uit zn zak, en betaalde ook alles voor spelers in lokaal competetie, die voor national elftal uitkwamen.

10-11-2008, 16:22
dat zijn zijn woorden dat zegt niks wat zegt het tegenpartij ?

10-11-2008, 16:26

Citaat door master-south:
Amrabat kreeg een fax toegestuurd vanuit Marokko daarin stond: dat hij verwacht werd in marokko, maar kreeg geen vliegticket mee gestuurd.

Amrabat is er verder niet op in gegaan, duizend maal zonde op deze manier liett Marokko een belangrijk speler voorbij stromen, want Amrabat was toen ook in belangstelling bij Oranje en koos uiteindelijk voor Oranje



Waar speelt hij nu

Amrabat is niet goed genoeg.

10-11-2008, 16:28

Citaat door TolyMontana:
idd, volgens mij was jorge weya ex speler PSG (hoe je zn naam ook mag schrijven) zon speler, hij betaalde alles uit zn zak, en betaalde ook alles voor spelers in lokaal competetie, die voor national elftal uitkwamen.


Adebayor betaald salarissen van Togolese internationals.


10-11-2008, 20:31



Citaat door TolyMontana:
idd, volgens mij was jorge weya ex speler PSG (hoe je zn naam ook mag schrijven) zon speler, hij betaalde alles uit zn zak, en betaalde ook alles voor spelers in lokaal competetie, die voor national elftal uitkwamen.


George Weah klopt, betaalde alles van vliegtickets tot voetbalschoenen aan toe

10-11-2008, 20:35
ewa, hij heeft niet goed gekeken want er zat een busticket van Eurolines in die enveloppe.

10-11-2008, 22:01
Wat doen sommige nog moeilijk. Hij kan niet meer voor Marokko uitkomen, Doei Dag Bye Ciaao Amrabat.

Als ik een uitnodiging zou krijgen, dan zou ik zelfs met de auto gaan.


Achteraf heeft hij er spijt van, dat hij voor Nl heeft gekozen.