Bekijk volle/desktop versie : anasheed voor arobic

23-02-2004, 10:16

Citaat door 147147:
salam oealajkoem

Ik zoek met spoed anasheed voor arabic en fitness.

Dus anasheed wat een beetje snel is en mooi zodat we die kunnen draaien op de sportschool, want de fitness juffrouw wil niet zonder muziek sporten en nou moet ik anasheed zoeken waar je wel oefeningen op kan maken.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

salaam oealajkoem
.

24-02-2004, 23:20

jawel http://www.islaam.be daar heb je anasheeds....

26-02-2004, 12:12
ik ben aerobicdocent en heb een programma waar ik alle liedjes kan pitchemn tot een aerobicbeat

vraag aan de docente hoeveel beat ik maak het en stuur het je op via mail of msn mail me maar prive.

26-02-2004, 17:22
Salaamoe3aleikoem broeder cambou,

Ik ben ook op zoek naar snelle en halal anasheed op zoek.
Zou je me ook willen sturen alstublieft?

Wa3aleikoem oesalaam

27-02-2004, 15:25

stuur mij dan ook maar

01-03-2004, 17:16
salaam wa3alaikom beste broeders/zusters

ik wil ook heel graag sporten, airobic/fitness.
wie kan mij daarbij helpen????
alleen voor vrouwen en met anasheed!!!!!!!!

alvast bedankt.

wasalaam

28-02-2005, 13:17
salaam
ik wil ook graag anasheed, zou iemans plz naar me willen opsturen, me mail is Naima_el@hotmail.com

22-03-2005, 20:14
147 147 zou je mij willen vertellen waar jij sport het is zo moeilijk om aerobiclessen te vinden die ook na 16.00 uur worden gegeven en uiteraard waar geen mannen zijn zou het erg op prijs stellen

dank je wel

25-12-2005, 03:15
kan iemand mij anasheed sturen . graag snelle leuke anasheed.
die ik op mij mp3 kan downloaden
soekran

25-12-2005, 10:47
Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah..

Even een kleine info plaatsen over het term "Anasheed"

Vraag:

"Er wordt gesproken van overleveringen over Islaamitische anaashied, en er word gezegd dat het is toegestaan en er word gezegd dat het een alternatief is voor muziek bandjes, dus wat is uw edele visie ?"

Antwoord: