Bekijk volle/desktop versie : citroen in het haar?

Pagina's : [1] 2 3

23-02-2004, 00:27
vandaag gaf iemand mij een tip, dat als je citroen in je haar doet, dat het haar daarvan lichter wordt. nou, ik zeg jullie eerlijk, ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit van gehoord, maar het schijnt echt waar te zijn. weten jullie daar misschien meer over? zo ja, hoe ga je erdan mee te werk?

23-02-2004, 00:29

Jaa Klopt...Citroensap In Je Haar Doen En Dan In De Zon Gaan Zitten..Het Werkt Echt..

23-02-2004, 09:33
het wordt mooi goudbruin/blond

23-02-2004, 09:39
Ook als je van nature ZWART haar hebt? Denk niet dat het bij mijn haar zou pakken

23-02-2004, 09:45

Word je niet kaal van en het gaat prikken.

23-02-2004, 09:52

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Banana
Ook als je van nature ZWART haar hebt? Denk niet dat het bij mijn haar zou pakken
dan wordt het bruin.

23-02-2004, 09:53

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Word je niet kaal van en het gaat prikken.
nee je wordt er niet kaal van.

en over dat prikken gesproken je gaat toch niet een hele emmer citroensap op je haar gooien????

23-02-2004, 09:54

Citaat:
Origineel gepost door tangia21
nee je wordt er niet kaal van.

en over dat prikken gesproken je gaat toch niet een hele emmer citroensap op je haar gooien????
Oja dat is waar, ik drink het wel op, krijg ik dan ook licht haar?

23-02-2004, 10:05

Citaat:
Origineel gepost door tangia21
dan wordt het bruin.
Echt waar!

Kan me niet voorstellen dat die chemische troep bij de kapper niet pakt en simpel citroensap wel. Zou wel een hele nieuwe ervaring voor me zijn

23-02-2004, 10:09
Indien je citroensap gebruikt om je haar een aantal tinten lichter te maken, en daarmee in de zon gaat liggen, kan ik jou het volgende vertellen: je haar droogt uit, de punten zien er niet meer naar uit...

Waar citroensap wel goed voor is, en uit eigen ervaring: je haar eerst wassen met shampoo, en vervolgens uitspoelen . Daarna smeer je je haar tot aan de punten met citroensap in, en laat je het ruim een kwartie intrekken en vervolgens uitspoelen...je haar ziet er na het droog fohnen super glanzend uit..

Voor tinten lichter, kun je altijd beter bij de kapper zijn

Darine,

23-02-2004, 11:45

Citaat:
Echt waar!

Kan me niet voorstellen dat die chemische troep bij de kapper niet pakt en simpel citroensap wel. Zou wel een hele nieuwe ervaring voor me zijn
Een gat in de markt....

23-02-2004, 13:16

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
Een gat in de markt....
Ik geloof er niet echt in, hou het wel bij mijn eigen kleur

23-02-2004, 16:58

Citaat:
Ik geloof er niet echt in, hou het wel bij mijn eigen kleur
Je eigen kleur is de juiste kleur!!
Heb ook alle kleuren en dure mixen gehad en van al die kleuren is mijn eigen haarkleur toch wel de mooiste

23-02-2004, 18:48

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Wafae
Jaa Klopt...Citroensap In Je Haar Doen En Dan In De Zon Gaan Zitten..Het Werkt Echt..
Hoe doe je ht dang?

23-02-2004, 19:47
Citroen in je haar...wordt het inderdaad droog van en voelt het stroef aan.
Kamille laten weken en in je haar doen als lotion dan wordt het ook langzamer hand lichter.

Maar ik vind mooi donker haar dat glanst het mooiste, wat er is.

En als je henna er in doet op zijn tijd heeft het een hele mooie gloed.

Ik moet geen streepjes rood of blond in mijn haar, het groeit er op een gegeven moment toch uit. En maakt je haar droog, laat staan je hoofdhuid.
Dat is de kern als dat eenmaal is ontregeld kun je een pruik aanschaffen in alle kleuren van de regenboog!

Ik bedoel maar...

Pagina's : [1] 2 3