Bekijk volle/desktop versie : Kale plekken op mijn hoofd.



Pagina's : [1] 2

09-11-2008, 17:02
Ik heb kale plekken op mijn hoofd gekregen en met name de voorkant. Het is zo zichtbaar. Waarschijnlijk door mijn haar te hard te kammen waardoor er gewoon veel is uitgevallen.

Nu heb ik vernomen dat haar niet meer teruggroeit als het er uitgetrokken is klopt dit?

Wat kan ik eraan doen?

09-11-2008, 17:08


volgens mij groeit haar altijd, ik ehb dat ook een klein beetje, ik dnek dat het komt door hijaab en we ons haar heel vaak vast maken eronder.

en je moet rustiger kammen!

09-11-2008, 17:09
je moet je haar om de 2 dagen wassen. je haar een paar uur van tevoren helemaal insmeren metmet veel olie (beldie) bij het douchen uitspoelen.
i heel gezond voor je haar.

09-11-2008, 17:11

Citaat door b_karima:
volgens mij groeit haar altijd, ik ehb dat ook een klein beetje, ik dnek dat het komt door hijaab en we ons haar heel vaak vast maken eronder.

en je moet rustiger kammen!


je bedoeld hoofddoek ?? die is juist goed en beschermd je haar , tenzij je een leren hoofddoek gebruikt of van plastic waardoor geen lucht kan.



TS : wij maken ons lichaam zelf kapot door allerlei producten en aparaten , en zo ook het haar misschien gebruik je de fohn te vaak , en haar groet altijd terug , tenzij ze de hele wortel eruit is getrokken en het gaatje dicht is geraakt .

Allah i3awnek

13-11-2008, 11:05


pak een schoon misje knoflok[rode]liefst uit marokko en wat olijfolie
1maak de knoflok fijn verming het met olijfolie -theelepel is genoeg nu komt het maak een klein sneetje war het haar weg is als het bloedt meteen de knoflok met olie erop liggen en een pettje op doen [die je onder een hoofdtdoek doet.[even voor de eerste keer het doet pijn als je een sneetje maakt niet te diep maar gewoon erlangs heen het moet bloeden ik was de einde raadt omdat het erger werdt nu doe ik het regelmatiger alleen als het haar weg gaat het klinkt eng is het ook zorg dat je niet alleen bent als je niet durft probeer de knoflok dan en de volgende dag uitwassen[ik ga er mee slapen]succes

13-11-2008, 11:07
Kale vrouwen

13-11-2008, 11:08

Citaat door Jou_wil_ik:
je bedoeld hoofddoek ?? die is juist goed en beschermd je haar , tenzij je een leren hoofddoek gebruikt of van plastic waardoor geen lucht kan.



TS : wij maken ons lichaam zelf kapot door allerlei producten en aparaten , en zo ook het haar misschien gebruik je de fohn te vaak , en haar groet altijd terug , tenzij ze de hele wortel eruit is getrokken en het gaatje dicht is geraakt .

Allah i3awnek



ik bedoel geen hoofddoek, ik bedoel hijaab, staat er toch op?

ik ehb echt gemerkt, sinds ik hijaab draag ben ik last gaan rkijgen van haar uitval, niet zo heel erg, maar wel zo erg dat ik het heb gemerkt.

je draagt je haar altijd vast onder je hijaab, tenminste ik, in een lage kotje, je haar zit altijd strak naar achter, dus ljikt me logisch dat je dan een klein rond plekje gaat krijgen op je voorhoofd, hamdulilah heb ik veel haar om het te maskeren thuis, anders was het geen gezicht.

13-11-2008, 11:11

Citaat door oumaimae:
pak een schoon misje knoflok[rode]liefst uit marokko en wat olijfolie
1maak de knoflok fijn verming het met olijfolie -theelepel is genoeg nu komt het maak een klein sneetje war het haar weg is als het bloedt meteen de knoflok met olie erop liggen en een pettje op doen [die je onder een hoofdtdoek doet.[even voor de eerste keer het doet pijn als je een sneetje maakt niet te diep maar gewoon erlangs heen het moet bloeden ik was de einde raadt omdat het erger werdt nu doe ik het regelmatiger alleen als het haar weg gaat het klinkt eng is het ook zorg dat je niet alleen bent als je niet durft probeer de knoflok dan en de volgende dag uitwassen[ik ga er mee slapen]succes


Zonder snijden gaat ook hoor.
En je hoeft er niet mee te slapen, een uurtje is genoeg.

13-11-2008, 11:12
Das gewoon door deze periode ; er zyn zovelen die nu last hebben van haaruitval

ik haat dat ; dat is echt iets wat ik niet kan verdragen dan mag niemand aan myn haar komen

Maar haar groeit wel terug & niet alleen met u haren moet je voorzichtig omgaan maar ook met uw hoofdhuid ; als je thuis u haren nooit eens los laat dan krygt het geen zuurstof & kan het ook gaan uitvallen

Verder kan het ook komen door bloedarmoede ; hoe dan ook probeer subtiel met u haren om te gaan ; af & toe olyfolie laten intrekken ; u haren ' verluchten ' & vooral in deze periode het zekers niet te gaan verven

13-11-2008, 11:14

Citaat door b_karima:
ik bedoel geen hoofddoek, ik bedoel hijaab, staat er toch op?

ik ehb echt gemerkt, sinds ik hijaab draag ben ik last gaan rkijgen van haar uitval, niet zo heel erg, maar wel zo erg dat ik het heb gemerkt.

je draagt je haar altijd vast onder je hijaab, tenminste ik, in een lage kotje, je haar zit altijd strak naar achter, dus ljikt me logisch dat je dan een klein rond plekje gaat krijgen op je voorhoofd, hamdulilah heb ik veel haar om het te maskeren thuis, anders was het geen gezicht.


Sorry meid, maar dit is echt onzin. Een hijaab is in het Nederlands een hoofddoek.
En hoe lang heb jij nou op een dag je hoofddoek op?
Mijn moeder werkt er de hele dag mee en heeft Tbarkellah prachtig vol haar.

13-11-2008, 11:16

Citaat door oumaimae:
pak een schoon misje knoflok[rode]liefst uit marokko en wat olijfolie
1maak de knoflok fijn verming het met olijfolie -theelepel is genoeg nu komt het maak een klein sneetje war het haar weg is als het bloedt meteen de knoflok met olie erop liggen en een pettje op doen [die je onder een hoofdtdoek doet.[even voor de eerste keer het doet pijn als je een sneetje maakt niet te diep maar gewoon erlangs heen het moet bloeden ik was de einde raadt omdat het erger werdt nu doe ik het regelmatiger alleen als het haar weg gaat het klinkt eng is het ook zorg dat je niet alleen bent als je niet durft probeer de knoflok dan en de volgende dag uitwassen[ik ga er mee slapen]succes



Wat in je hoofd gaan snijden , dat zou ik never nooit niet doen

13-11-2008, 11:18
zuurstof te kort komt door de hoofddoek die 24/7 dragen... je moet je tijd geven van je haar..als je thuis komt haal je hooofdoek af en los je haar of niet strakke staart (gwoon losse).


13-11-2008, 11:23



Citaat door truebeauty:
Sorry meid, maar dit is echt onzin. Een hijaab is in het Nederlands een hoofddoek.
En hoe lang heb jij nou op een dag je hoofddoek op?
Mijn moeder werkt er de hele dag mee en heeft Tbarkellah prachtig vol haar.



een hoofddoek bedekt alleen het hoofd, een hijaab bedekt meer dana lelen je hoofd.

el moheem die discussie si voor andere keer :0.
ik ehb nog steeds mijn volle bos haar walhamdulilah, ik merk wel dat ik meer haaruitval heb gekregen.

en wat stugger is dan eerst.

nu draag ik al sinds mijn 16de een hijaab en ben nu 21, maar thuis heb ik hem altijd af. verzorg mijn haar goed, haar maakt de vrouw vind ik/

13-11-2008, 11:25

Citaat door RENTMEESTER:
Kale vrouwen





13-11-2008, 11:27
'Mannen' met kleine piemels

Pagina's : [1] 2