Bekijk volle/desktop versie : Ik wil de PIL, maar mag niet!!

Pagina's : [1] 2

22-02-2004, 23:37
Ik heb zo'n last van mijn maandstonden. Je kan niet weten wat voor pijn!
Lmohim het is zo erg dat ik mezelf zo hard de dood wens als ik pijn heb, waarvan ik uiteraard later spijt van heb .

Ik wil dolgraag de pil beginnen innemen om de pijn te minderen, maar ik mag het niet van m'n mama.

Ik wil het stiekem doen, maar het kost zoveel en ik wil niets achter haar rug doen .

Ik trouw pas volgende zomer of de zomer erop. Dus snel gaat et niet zijn.

23-02-2004, 00:05

Citaat:
Origineel gepost door MinZa
Weet je moeder door wat voor pijn je elke maand gaat?? Ik was eerst ook heel vaak onregelmatig ongesteld, de dokter raadde mij de pil dan ook aan. Zelf dacht ik dat mijn moeder niet akkoord zou gaan, maar zij vond het zelfs een goed idee. Ik slik de pil niet, omdat het alleen maar rotzooi is dat je inneemt en wil er dan ook zo lang mogelijk mee wachten.
Maar voor jou kan ik wel begrijpen dat je het zo graag wilt. Ga met je moeder praten en leg haar uit dat het helemaal geen kwaad kan.
Maar doe niks achter haar rug om
Ja zij ziet ook elke maand hoe hard ik crepeer van de pijn enzo. Maar toch wil ze niet dat ik de PIL inneem en dat maakt me kwaad, want ik ben diegene die zo'n verschrikkelijke pijn moet doorstaan . Alleen al door die pijn wil ik snel trouwen zodat het minderd. Ik hou het niet meer uit . En neej neej ik doenix achter haar rug.

23-02-2004, 00:17
Ik ga tijdens mijn menstruatiedagen ook door een hel Lajhfed...Ben hele dagen kotsmisselijk en die pijn die ik heb is echt onbeschrijfelijk. Ik ben ervoor naar de dokter geweest en die heeft mij Femerital voorgeschreven..Het vermindert de pijn een klein beetje. Ook ik heb er overnagedacht om aan de pil te gaan maar mocht het uieindelijk niet van mijn moeder..Ze vond mij er nog veelste jong voor..En hoe jonger je er aan begint hoe groter de risico's zijn..Dus ik snap jou mams wel..Sbar Oe Safi En Insha' Allah komt alles goed!

Beslemaa..

23-02-2004, 00:23

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Wafae
Ik ga tijdens mijn menstruatiedagen ook door een hel Lajhfed...Ben hele dagen kotsmisselijk en die pijn die ik heb is echt onbeschrijfelijk. Ik ben ervoor naar de dokter geweest en die heeft mij Femerital voorgeschreven..Het vermindert de pijn een klein beetje. Ook ik heb er overnagedacht om aan de pil te gaan maar mocht het uieindelijk niet van mijn moeder..Ze vond mij er nog veelste jong voor..En hoe jonger je er aan begint hoe groter de risico's zijn..Dus ik snap jou mams wel..Sbar Oe Safi En Insha' Allah komt alles goed!

Beslemaa..

Ai ai ai..Kzit dan altijd half uur tot uur onder de douche met heeeeet water tegen mijn buik. Ik voel de warmte dan niet dat uit de douchekop komt . Paar maand geleden was ik bijna bewusteloos in bad gevallen als m'n ma me niet had gevonden. Ik dacht dat ik dood was ..Ik snap iets niet. In marokko voel ik NOOIT wanneer ik mijn maanstonden heb. Ik voel daar ni pijn ni creperen..walou. Maar hier Allahyfed. Enne de dokter heeft me al verschillende pillen gegeven maar geen één past bij me of werkt . Ik wil trouwen, dan ben ik er vanaf .

23-02-2004, 00:33

neem gewoon een paracetamolletje dat helpt ook. ik weet niet of jij de hele menstruatie dagen lang er last van heb. ik meestal alleen de eerste 2 dagen en dan is het over.

23-02-2004, 09:32
hey sweetrose in marokko heb ik ook geen haar uitval maar hier dan weer wel,om mijn voeding daar eet ik heel gezond en doe dan veel aan lichaamsbeweging zoals SCHOONMAKEN en zwemmen en dansen, en we eten er geen chips,chocolat,magnums,cornetto's(maar de laatste jaren zijn ze er wel)
wt we daar eten is verse vis,veel groenten en fruit.
probeer het zo eens
dikke kus:kusgrijs:

23-02-2004, 09:34
hey sweetrose in maroko heb ik ook geen haar uitval maar hierdan weer wel,om mijn voeding daar eet ik hel gezond en dan dan veel aan lichaamsbeweging zoals SCHOONMAKEN en zwemmen en dansen, en we eten er geen chips,chocolat,magnums,cornetto's(maar de laatste jaren zijn ze er wel)
wt we daar eten is verse vis,veel groenten en fruit.
probeer het zo eens
dikke kus:kusgrijs:

23-02-2004, 12:41
Same problemo... ik was er uiteindelijk toch aan begonnen en toen me moeder die strips had gevonden saffie.. boumma.. Ze flipte helemaal door.. bij haar staat pil gelijk aan SEX!!!

Ik maaak de pijn op dit zelfde moment ook mee.. ik zit hier half ingedoken onder de dekens met mijn laptop!?! Iewa zie het zo... paar daagjes en je kunt er wer tegen aan!!

23-02-2004, 12:46
Maar....hoezo helpt het om in het huwelijksbootje te stappen? t Klinkt onzinnig...kun je t me uitleggen?

23-02-2004, 12:52

Citaat:
Origineel gepost door SweetRose
[B]Ai ai ai..Kzit dan altijd half uur tot uur onder de douche met heeeeet water tegen mijn buik. Ik voel de warmte dan niet dat uit de douchekop komt . Paar maand geleden was ik bijna bewusteloos in bad gevallen als m'n ma me niet had gevonden. Ik dacht dat ik dood was ..Ik snap iets niet. In marokko voel ik NOOIT wanneer ik mijn maanstonden heb. Ik voel daar ni pijn ni creperen..walou. Maar hier Allahyfed. Enne de dokter heeft me al verschillende pillen gegeven maar geen één past bij me of werkt . Ik wil trouwen, dan ben ik er vanaf . [/B]
Met een warme kruik kom je ook heel ver... Hoop ik...

Allah ysabrak a hbiba...

23-02-2004, 13:04
de pil is niet alles hoor...
maar het hangt er vanaf of het goed bij je pakt..
je moet rekening mee houden dat je extra hormonen bij krijgt...

niet zo prettig echt waar...

ben net lekker vrij van die stomme pil ik gebruik hem nu al 4 maanden niet meer...

en het gaat veel beter dan met de pil...

de enigste wat ik kan zeggen neem een ubrofen...
je hebt er nu 1 die sneller werkt bij kruidvat voor 3,85

hoop dat het helpt...

23-02-2004, 13:05
De vrouw heeft het niet makkelijk in dit leven!!
Maar goed ik heb zelf ook voor een lange periode de pil geslikt omdat ik de pijn niet kon harde...Het is zo ondraaglijk dat je van een flatgebouw wil afspringen..(maar hamdoulilah tis nooit zover gekomen)
Ben toen destijds ook aan de pil gegaan omdat dat me laatste mogelijkheid was om van de pijn af te komen!!
En het hielp echt..Naast de lichte bijwerkingen was het een wonder voor mij!!Ik had het dus ook buiten mijn moeder om gedaan omdat ik ervan overtuigd was dat ze ging flippen(dat is ook gebeurd),maar ze had me verteld dat ik er beter mee kon stoppen.Het zou me baarmoeder aantasten!En daarnaast te leren leven met de pijn en Sbar te hebben(deze door Allah beloont zal worden).
Had geluisterd en ben gestopt...De eerste 3 maanden erna waren maar daarna
Dit was jaren geleden.Sindsdien heb ik me levenstyle wat betreft de menstruatie erop aangepast.
En daarnaast maakt me moeder een kruidendrankje voor me waarvan de kruiden afkomstig zijn uit de marokkaanse 3rbia...Het stinkt enorm maar het helpt wel een beetje..En geloof me met alle beetjes die de pijn verminderen ben je blij!

Ik raad het je ook aan,probeer manieren te vinden die de pijn maar ook iets kunnen verzachten..

23-02-2004, 14:34

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Same problemo... ik was er uiteindelijk toch aan begonnen en toen me moeder die strips had gevonden saffie.. boumma.. Ze flipte helemaal door.. bij haar staat pil gelijk aan SEX!!!

Ik maaak de pijn op dit zelfde moment ook mee.. ik zit hier half ingedoken onder de dekens met mijn laptop!?! Iewa zie het zo... paar daagjes en je kunt er wer tegen aan!!
okeej nu gaat het nog. Ik studeer nog en kan gemakkelijk één-twee daagjes per maand thuis blijven als ik ze in de week krijg. Maar vanaf september ga ik werken. En wat dan??!! Dat zit er mij serieus dwars .

Citaat:
Origineel gepost door Allure_80
Maar....hoezo helpt het om in het huwelijksbootje te stappen? t Klinkt onzinnig...kun je t me uitleggen?
Als ik trouw, dan begin ik met de PIL. snap je?

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
Met een warme kruik kom je ook heel ver... Hoop ik...

Allah ysabrak a hbiba...
Die heb ik24 / 24bij me als k ze heb. Altijd verwarmd door m'n ma..I love her :blauwkus:.. Een keer vond ik die kruik ni meer :maf3: Ik werd paraaaa ....

Citaat:
Origineel gepost door celine_4ever
de pil is niet alles hoor...
maar het hangt er vanaf of het goed bij je

pakt..
je moet rekening mee houden dat je extra hormonen bij krijgt...

niet zo prettig echt waar...

ben net lekker vrij van die stomme pil ik gebruik hem nu al 4 maanden niet meer...

en het gaat veel beter dan met de pil...

de enigste wat ik kan zeggen neem een ubrofen...
je hebt er nu 1 die sneller werkt bij kruidvat voor 3,85

hoop dat het helpt...
Pilletjes helpen niet bij mij.

23-02-2004, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
De vrouw heeft het niet makkelijk in dit leven!!
Maar goed ik heb zelf ook voor een lange periode de pil geslikt omdat ik de pijn niet kon harde...Het is zo ondraaglijk dat je van een flatgebouw wil afspringen..(maar hamdoulilah tis nooit zover gekomen)
Ben toen destijds ook aan de pil gegaan omdat dat me laatste mogelijkheid was om van de pijn af te komen!!
En het hielp echt..Naast de lichte bijwerkingen was het een wonder voor mij!!Ik had het dus ook buiten mijn moeder om gedaan omdat ik ervan overtuigd was dat ze ging flippen(dat is ook gebeurd),maar ze had me verteld dat ik er beter mee kon stoppen.Het zou me baarmoeder aantasten!En daarnaast te leren leven met de pijn en Sbar te hebben(deze door Allah beloont zal worden).
Had geluisterd en ben gestopt...De eerste 3 maanden erna waren maar daarna
Dit was jaren geleden.Sindsdien heb ik me levenstyle wat betreft de menstruatie erop aangepast.
En daarnaast maakt me moeder een kruidendrankje voor me waarvan de kruiden afkomstig zijn uit de marokkaanse3 rbia...Het stinkt enorm maar het helpt wel een beetje..En geloof me met alle beetjes die de pijn verminderen ben je blij!

Ik raad het je ook aan,probeer manieren te vinden die de pijn maar ook iets kunnen verzachten..
Die kruiden ken ik natuurlijk ook. ...Helpt beeeetje maar . Ik zal nooit de PIL gaan beginnen nemen tegen m'n moeders wil in. hoe hard ik ook crepeer. ...Kben zelfs afgelope zomer zo naar een madame geweest in de bergen die er iets tegen doet. zehma da helpt . Tis precies alleen verergerd:rolleyes .......Maar bedankt

Citaat:
Origineel gepost door mardjana
he ik raad je aan een onderzoek te doen vriendin van mij had het zelfde probleem en die bleek baarmoeder kanker te hebben dus laat je goed na kijken ik wil je niet bang maken hoor alleen ik weet dat het gevaaarlijk kan zijn
:schok: Allahyfed.......

23-02-2004, 15:46
Die heb ik24 / 24bij me als k ze heb. Altijd verwarmd door m'n ma..I love her :blauwkus:.. Een keer vond ik die kruik ni meer :maf3: Ik werd paraaaa ....

Meskiena... heb veel sbar meid ik hoop dat het gauw over gaat..

Pagina's : [1] 2