Bekijk volle/desktop versie : pffffff weet het echt niet meer...



Pagina's : [1] 2

09-11-2008, 02:10

Citaat door rif_meiske:
Salaam...
zoals mijn titel al duidt: ik weet t echt nie meer...

Ik zit met een soort van een dillemma,

ik heb een relatie van 1jr (vrij serieus) alleen hij is erg vaag als het over trouwen gaat hij zegt wel je bent mn vrouwtje enz maar dat bewijst niks natuurlijk. en als hij over trouwen begint dan zegt ie ik heb nu druk met voetballen ( speelt betaald voetbal) maar mohim dan kijk ik sow van pff Bekham is topvoetballer en hij heeft een gezin laat staan jij!! maar goed dat durf ik natuurlijk nie zo tegen hem te zegge...
maar goed ik ken dus ook een andere jongen ( een goede vriend) die heeft mij een aantal weken geleden verteld dat hij gevoelens voor mij heeft en met mij trouwen wil..dat heeft hij ook bewezen..
Ennnnnnn nu belde mijn ex weer na 1,5 jaar dat ie me terug wil..!!

wat ik denk: 1- ik hou van mn vriend maar twijfel aan mn toekomst met hem hij denkt alleen aan zijn voetbal carrière...weet nie of ik wel met hem een huisje boompje gevoel kan krijgen want ook natuurlijk het contact vermindert door trainingen en wedstrijden...

2- die goede vriend heeft wel alles... werk,huis, ziet er ook goed uit en is gwn serieus.... maar ik heb geen gevoel voor hem alleen dat ik m als goede vriend beschouw natuurlijk...maar hij zegt dat hij dr voor zal zorgen dat er andere gevoelens komen voor m...

3- nou daar hoef ik nie over verder te praten daar zit nog steeds die vtte kruis doorheen!!

maar eerlijk wat zouden jullie moeten doen... ???
want ik ben natuurlijk wel op leeftijd dat ik echt aan mn toekomst moet denken en heb geen zin om een jarenplan relatie te beginnen...

Graag zie ik jullie reacties tegemoed,

alvast bedankt
.

09-11-2008, 02:16


Gewoon hard to gett!! En het gewoon vertellen, goed uitpraten

09-11-2008, 02:20
Relaties zijn ook nergens goed voor. Deleten die handel.

09-11-2008, 02:20
Dat is een domme fout wat vele meiden doen (spreek ook over me zelf!)
Je moet naar jou toekomst gaan kijken schat.
Als je geen hoogte van hem krijgt moet je gewoon hard tegen hem zijn en een keuze laten maken. Ga voor degene die echt met jou verder wilt gaan.
Ik heb ook enorm veel van iemand gehouden en hield me zelf voor de gek, en heb gisteren een paar smsjes achtergelaten die hem misschien hebben gekwetst.Dat deed ik ook in de hoop dat hij me sms zou terug sturen en uitschelden zodat ik hem kan gaan haten en verder ga met mijn leven met een supermooie en goede jongen die voor mij door het vuur gaat en op zeer korte termijn wil trouwen.Helaas kreeg ik een doodnormale sms terug

09-11-2008, 02:21


Nou meid zoals je zelf aangaf nummer 3 vervalt weg...

En jaah 1, die is nu al bezig met voetbal hoe zal dat later zijn??

En 2, hij zegt jou dat die het bewijzen wilt en kan, en je kent hem natuurlijk als vriendzijnde en wie weet komen er nog andere gevoelens boven water meid...

Mohiem volg je hart meid....En inshallah komt alles goed...

09-11-2008, 02:32
Sorry maar het excuus wat hij geeft is echt onzin, mijn aanstaande is ook voetballer, ook betaald en heeft het ook druk daarmee en daarnaast zijn studie maar toch heeft hij ervoor gekozen om mij in ieder geval de zekerheid te geven van een verloving en huwelijk op papier. Als iemand echt wil is er geen excuus om het niet te doen, met andere woorden ik weet niet hoe serieus je hem moet nemen. Geef hem een keuze, of je bent me kwijt of je komt mijn hand vragen en we tekenen een akte. Dan weet je direct genoeg.

Nummer 2 is een goede vriend en je bent niet verliefd op hem...lijk me ook al duidelijk, kruis er doorheen

Nummer 3 gaf je zelf al aan.

09-11-2008, 02:33
Relaties zijn niet serieus.

Zie het meer als een stage, dus kom me niet vertellen ik heb al een relatie van 1 jaar vrij serieus.

Trouwen is het echte werk.

09-11-2008, 02:34
Meid ik heb zo een 90% gevoel, dat jij zelf wilt gaan voor persoon 2,...Volg je hart en verstand meid...

09-11-2008, 02:35

Citaat door rif_meiske:
bedankt voor jullie reacties meiden..

Amandel oogjes: ik heb vaak een sms getypt met mn gevoelend en wat ik echt wil met hem maar dan wis k hem meteen ik kan het hem niet sturen en ik kan hem ook op de een of andere manier niet loslaten..dat maakt het mij nog moeilijker....
En ja Esmaatje dat is het m nou juist.. dan denk ik bij mezelf ; kijk nu laat staan later hoe moet ik dat doen.. ? dat lijkt me ook geen gelukkige leven stel je hebt kinderen enz enz ....van die andere jongen weet ik zeker die zou allles maar dan ook alles voor me over hebben...

EBW t is makkelijker gezegd dan gedaan....


Je moet je gevoel niet gaan opkroppen is slecht!
Je moet hem een keuze laten maken..
Jij schiet er ook niets mee op om je vast te binden aan hem als hij er zelf geen moeite voor doet.Ik weet dat je hem niet kan loslaten, maar als hij je wilt loslaten kan hij dat binnen 1 minuut.

09-11-2008, 02:39
Ctrl + Alt + Delete die Liefde

09-11-2008, 02:43
Meid niet huilen.....

praat met je vriend, maak hem duidelijk wat je voelt...En niet bang zijn voor zijn reactie enso...Gewoon normaal communiceren als hij iets niet snapt duidelijk uitleg geven,,,En laat hem duidelijk zijn tegen jou...

Dan weet jij waar je staat...

Ewa zied waar blijft die glimlach...??

09-11-2008, 02:46

Citaat door rif_meiske:
oke dat begrijp ik maar met gevoel bedoel ik gwn dat ech zeg wat ik wil zeggen tegen hem van ja als je echt om me geeft en je leven met me wilt delen dan zus en sow snap je...
ik weet dat hij mij ook nie snel zou kunnen loslaten daar heb ik m wel op uitgetest.. alleen ik denk dat ik het nu echt serieus moet gaan aanpakken...



Praat erover met hem, en insha'Allah zien we binnenkort een topic met erin "Mijn liefje komt om mn hand vragen"
Als het jullie almakteb is om bij elkaar te komen kun je hoog en laag springen en je zult bij elkaar komen.
Als het niet staat geschreven kun je ook niet bij elkaar komen.
Doe veel dou3a's en insha'Allah 3adi koun 3ir algair..

09-11-2008, 02:49



Citaat door rif_meiske:
inshallah ya rabbbbi maar 1 ding weet ik zkr zoals ik net al zei morgen ga ik t gwn zegge.....



Insha'Allah en blijf positief denken

09-11-2008, 02:50
en tot morgen..
Slaap lekker!

09-11-2008, 02:51
Meid wollah ben trots op, wees sterk en maak hem het duidelijk...

En sluit me helemaal aan bij amandel_oogjes...

Als hij jou elmektab is, dan heeft allah zeker al een weg gevonden......

Succes meid...
Wil je erover pmen, aarzel niet en pm meid.....

Pagina's : [1] 2