Bekijk volle/desktop versie : IS dit normaal???



08-11-2008, 23:07
Hey meiden,

Ik zou graag iets weten en weet echt niet wie ik het zou moeten vragen, schaam me er nog al voor... Maar hier komt mijn vraag dan":

Ik ben al bijna 1 jaar getrouwd en als mijn man en ik gemeenschap hebben en hij komt klaar in me en als hij er dan uitgaat dan gaat al het sperma uit me, Hij gaat er niet gelijk uit maarhet sperma komt er gewoon uit.. Ik vraag me steeds af hoe ik dan namelijk ooit zwanger moet worden...

IS dit normaal??? Hebben jullie dit ook??

X

08-11-2008, 23:09


Ja is normaal.

08-11-2008, 23:10
is meer dan normaal, maak je niet druk, de snelle zwemmers komen heus wel bij de eicel en dan wordt je inschallah snel zwanger

08-11-2008, 23:11
MAar wat doen jullie er dan aan??

08-11-2008, 23:12


kruk erop

08-11-2008, 23:15
Jullie zijn erg!

08-11-2008, 23:15
Ow het is kurk ipv kruk

Maar topicstarter.. de zaadjes gaan vanzelf naar het eitje toezwemmen hoor

08-11-2008, 23:16
Als je zwanger wil worden gewoon even blijven liggen. Het is normaal dat het er weer uit komt (niet alles komt er uit, maar dat merk je niet) dus iets bij de hand houden zodat je bed niet vies wordt. En daarnma moet je even naar het toilet gaan (is beter voor de hyiene om te plassen na seks, voorkomt blaasontsteking), en dan daarna meteen onder de douche springen om wodoe te doen (Ghoesl eigenlijk, dus grote wodoe, maar dat snapte je wel).

08-11-2008, 23:23
niet alles komt eruit, er blijft heus wel wat zitten. je hebt er uiteindleijk maar eentje nodig

08-11-2008, 23:24

Citaat door Ayaat:
Je benen omhoog houden!

ik heb deze tip nooit gesnapt eigenlijk. je baarmoeder zit toch niet in je benen?

hij zit gekromd naar achter dus in feite is het op je rug blijven liggen de beste manier om zoveel mogelijk vocht in je baarmoeder te houden

08-11-2008, 23:41

Citaat door noona:
ik heb deze tip nooit gesnapt eigenlijk. je baarmoeder zit toch niet in je benen?

hij zit gekromd naar achter dus in feite is het op je rug blijven liggen de beste manier om zoveel mogelijk vocht in je baarmoeder te houden


Klopt je benen omhoog heeft geen enkele zin. Het enige wat ik nog kan bedenken is een kussen onder je billen leggen.