Bekijk volle/desktop versie : Elke man zou dit moeten weten.



08-11-2008, 22:16
Tact met je echtgenote.



Mannen, in deze topic ga ik jullie laten zien, hoe je met je vrouw hoort om te gaan. En hoe de profeet met zijn vrouwen omging.
- De ware Islam. Moge Allah ons vergeven en ons doen streven naar 't beste.[/FONT]


[FONT="Century Gothic"]
In westerse films zie je vaak dat een man zijn vrouw eten geeft, en dan hoor je ons meiden meestal zeggen. ''wauw'' dat willen we ook. we willen ook zo'n man, een man die zijn vrouw zo tactvol behandeld en zoveel liefde geeft. De profeet heeft 't 1400 jaar geleden al genoemd, voordat de westerse samenleving dit deed.

De profeet (vzmh) heeft gezegd: '' De grootste sadaqa is een stukje eten dat de man in de mond van zijn vrouw stopt''


Vrouwen als ze ongesteld zijn, zijn ze in afwisselende stemming, en veel mannen blijven dan als het zo ver is heel ver mogelijk uit haar buurt, Het kan zo erg zijn dat hij haar niet eens wilt aankijken. Dit getuigt, bij Allah werkelijk voor geen stijl.
Kijk eens naar onze geliefde profeet Mohammed (vzmh). ''Aisha zei: Als ik ongsteld was dronk ik uit een nap en de profeet nam de nap van me over en keek naar de plek van mijn lipafdrukken en toen plaatste hij zijn lippen op dezelfde plek''.

Wat ook belangerijk is dat je rekening houdt met de gevoelens van je vrouw, wanneer zij boos is of wanneer zij niet lekker in haar vel zit.
Op een keer was Aisha samen met de profeet (vzmh), toen verhief ze haar stem en overschreeuwde hem, Aboe Bakr zag dit en kon dit niet aanzien, hij wilde opstaan en haar slaan. Maar de profeet greep in en ging tussen hun in staan. Abu Bakr liep toen door, zonder haar te slaan. Aisha voelde zich vernederd in deze situatie , hij had haar immers bijna geslagen.
Kijk, wat onze lieve profeet(vzmh) deed, Aisha schreeuwde tegen 'm, maar toen haar Abu bakr haar wilde slaan ging hij tussen hun in staan.. Kijk wat een liefde.


Iedere man houdt ervan dat zijn echtgenote er mooi voor m uitziet, hij wil dat ze continue in de weer is om de mooiste van 't land te zijn, hij wil haar atijd op haar best zien.
Maar dat hij zich aantrekkelijk maakt voor haar, dat gaat erbij m niet in.
Voor jullie mannen: Ibn Abbas zei: Ik houd ervan om me mooi te maken voor mijn vrouw, net zoals ik het fijn vind dat zij zich mooi voor mij maakt.


- Niemand van jullie bespringt zijn vrouw zoals een beest zijn wijfje bespringt, Maar hij begint met iets teder en met spel''.


De profeet, Allah zegen en vrede zijn met hem, wilde deze ziekte uit je hart doen verdwijnen en het is nooit en te nimmer goed te praten dat een echtgenoot zijn vrouw zo behandelt, Hij moet haar ten alle tijden zekerheid verschaffen.

Echt, Wie liefde zaait, zal liefde oogsten!![/FONT][SIZE="2"]

[FONT="Comic Sans MS"]Wees niet verbaasd! Dat is nou de islam, Dat was Mohammed de profeet van Allah, Kom op mannen en wees één van hen die in zijn voetstappen treedt en doe hem na en gedraag je volgens zijn goede Manieren.

[/SIZE

08-11-2008, 22:18


...Dus stop een keer met praten, want wij geven geen fx. (Ben even in de ban van Sjaak.)



Bladiebladiebla, je kunt speechen wat je wilt, de Marokkaan doet het toch op ZIJN manier.

08-11-2008, 22:21
HahahahaahahAHA.


Mongooooooooltjeeeeee.

08-11-2008, 22:22
Een Mongool leeft in koudere omstandigheden dan ik, ik vind het erg dat je me uit scheldt voor 'mens'. Dat doe je toch niet.

08-11-2008, 22:26


Het spijt me echt..

Voortaan zal ik je uitschelden voor ''man''.

08-11-2008, 22:28
Een man is ook een mens.

08-11-2008, 22:29
Oh, ik dacht van niet ..