Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De ramadam begint al bijna!!!

lelalaila
17-10-2002, 09:58

hallo lieve broeders en zusters!! het is bijna weer zover de RAMADAM begint over enkele weken! en ik heb er echt weer zin in! de Ramadam is niet alleen een gezellige maand waarbij je met het hele gezin aan tafel gaat maar het is tergelijke tijd ook nog voor een goed doel! mensen ik hoop dat er dit jaar weer vele mensen mee doen aan de Ramadan. WAT ZIJN JOUW GEDACHTENS OVER DE RAMADAN HEBBEN JULLIE ER OOK ZIN IN? BESLAMA HLIKOUM,

Meisje
17-10-2002, 18:17
hee natuurlijk heb ik er zin in!!!!!!! ik vind het zo gezellig met familie en al die eten mmmmmmm ik doe elk jaar mee en dat is gewoon standaard ik wens jou ook alvast ssu6 xxhananxx :zwaai: :zwaai: beslema :zwaai: :zwaai:

hansie
17-10-2002, 21:50
ik vind het ook gezellig maar de sfeer is ook anders en je voelt je meer moslim dan ooit of hebben jullie dat gevoel? ik wou dat het altijd ramadan was. het is een wonder oulah liefs hansie

Lady_moi
20-10-2002, 12:53
ja he dan zijn alle mensen vriendelijk enzo tegen mekaar we kunnen beter overeen enzo en daar stikken de belgen van jaloersheid van hahah omdat zei dat niet kunnen of euh..nederlanders :hihi:

nadoria99
23-09-2006, 00:50

ramadan moubark broeders en zusters. ik heb er ook heel erg zin in ramadan lekker met elkaar eten aan tafel. ik doe al mee op me 10jaar(f)

Fatima_15
23-09-2006, 08:38
ben je 10 jaar nadoria??