Bekijk volle/desktop versie : Niet 200 maar minstens 1000 betogers bij (AEL) demo tegen hijab- verbod in Frankrijk



Pagina's : [1] 2 3 4

22-02-2004, 20:40
Vandaag ben ik naar de demonstratie in Amsterdam geweest tegen het verbod op de hijab in Frankrijk. Tot mijn grote verbazing zie ik op teletekst dat er maar 200 zijn geweest. DIT IS NIET WAAR! Er waren minstens 1000 betogers aanwezig. De berichtgeving over de demo is niet eerlijk tegenover al die demonstranten die zijn gekomen om te betogen voor hun godsdienst. 1000 betogers is voor Nederland heel wat .

22-02-2004, 20:45


Nee, het zal wel weer 1 groot complot zijn xzuchtx

Heb je foto's?

22-02-2004, 20:49
1000 betogers...Gossiemijne

0,00625% van de nederlandse bevolink protesteerd tegen een hoofddoekverbod in Frankrijk. De Franse regering zal nu wel erg geschrokken zijn.

Waarschijnlijk staan ze morgenvroeg om 8:30 uur op de stoep bij J.P. Balkenende om de capitulatie aan te bieden en om de heerschappij over Frankrijk in zijn handen te leggen.

Hou toch op. De AEL en die hele demonstratie zijn een lachertje gebleken.

Zelfs de NOS journaal vond het te onbelangrijk om aandacht aan te besteden. En die rukken al uit als een kip haar enkel verzwikt heeft.

22-02-2004, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Nee, het zal wel weer 1 groot complot zijn xzuchtx

Heb je foto's?
wrom denk je dat ze niets op tv hebben laten zien ?

dat zou die berichten over 200 mensen in de kiem hebben gesmoord.

1000 mensen waren er zeker

22-02-2004, 20:51


Er is al een demonstratie geweest in Den Haag, en omdat de AEL daar niet bepaald welkom was, heeft de AEL alsnog een demonstratie gehouden.

22-02-2004, 20:58

Citaat:
Origineel gepost door mokromike
wrom denk je dat ze niets op tv hebben laten zien ?

dat zou die berichten over 200 mensen in de kiem hebben gesmoord.

1000 mensen waren er zeker
Ach natuurlijk, hoe kon ik dat nou vergeten.

De Nederlandse pers is te bang om te laten zien dat 0,00625% Nederlanders demonstreren tegen een Franse wet.

Nabil, hou toch op loser. geef gewoon toe dat die AEL van je gewoon een uitstervend vriendenclubje is.

Er stond gisteren nog een heel mooi artikel in het Brabants Dagblad. dat ging over de teloorgang van de AEL en het marginale bestaan wat dat clubje momenteel nog heeft. Het blijkt dat het een groepje van vrienden en familieleden zonder aanhangers is.

De AEL is net zo geloofwaardig als Nieuwrechts en de voormalige Centrum Democraten.

22-02-2004, 21:01
Als het er 1000 waren dan moet het aantal demonstranten flink zijn aangezwollen na 1400. Toen liep ik over de Dam en op dat moment waren het er echt geen 1000.

22-02-2004, 21:28
Ik was er ook en je gaat me niet zeggen dat er 200 demostranten waren... het waren er veeeeeeeeeeeeeel meer dat weet ik absoluut zeker...

22-02-2004, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik was er ook en je gaat me niet zeggen dat er 200 demostranten waren... het waren er veeeeeeeeeeeeeel meer dat weet ik absoluut zeker...
Was je er ook, ik zag alleen Hajar

Enne ja waren wel meer dan 200.

22-02-2004, 22:53

Citaat:
Origineel gepost door Peej
Ach natuurlijk, hoe kon ik dat nou vergeten.

De Nederlandse pers is te bang om te laten zien dat 0,00625% Nederlanders demonstreren tegen een Franse wet.

(.....)
Onafgezien of het er nou wel 1000 waren of niet behoor je er ook bij stil te staan, dat het uitzenden van vastberade groepje mensen op tv invloed kan hebben op twijfelende mensen. Nederland kan dan wel in verhouding 'weinig' Moslims hebben maar men is er zéér zeker van bewust dat een groep van plus minus 1000.000 Moslims zich kunnen gaan roeren, dit is natuurlijk niet wat men wil hebben. Nu verwacht ik eerlijk gezegd een antwoord met daarin weer dat cliché verhaal: 1000.000 is maar fractie in de jungle genaamd Nederland. De media weet waar zij haar aandacht op moet vestigen en waar niet punt uit.

22-02-2004, 23:05
De afgelopen weken is er meer dan genoeg media aandacht geweest voor de kwestie van de hoofddoeken. Iedereen had daar kennis van kunnen nemen.
Dus het uitzenden van een groepje van 200 (Of als jullie dat willen 1000) roependen in de woestijn zal daarbij absoluut geen invloed uitoefenen.

Veel moslims kijken via de schotel alleen naar arabische zenders kijken en interesseren zich schijnbaar niet voor wat er gebeurt in het land waar ze wonen.

Wij leven hier in Nederland in een democratie. En daar bepaald een meerderheid van de stemmers wat er gebeurd. Diegenen die niet gaan stemmen ztten zichzelf buitenspel.

En zoals ik eerder al zei, 200 of 1000 demonstranten vormen nou niet bepaald een electorale meerderheid.

22-02-2004, 23:31

Citaat:
Origineel gepost door jacko
Jouw verhaal is pas een klisjee-verhaal...
De media loopt niet aan de hand van de politiek zoals in Marokko.
200 mensen is blijkbaar een blamage die niet vertoond wordt omdat het zo zielig is...

Je mag de NOS dankbaar zijn...
(Waar was jij trouwens? Te koud zekers?)
Wanneer er geen argumenten aangehaald kunnen worden dan gaan we maar de grenzen verleggen?. Wat heeft Marokko nou weer te maken met dit?!?!, ja ik ben een Nederlandse Marokkaan, probs? -zucht-. Media en staat zijn onlosmakend verbonden met elkaar, dat kan ook niet. De media heeft invloed op wat er speelt binnen de kamers van Den Haag en daarbuiten maar Den Haag wil op haar beurt daar weer iets voor terug, onafhankelijkheid zullen wij alleen hebben in het graf beste jacko.

Waarvoor zou ik de NOS dankbaar moeten zijn volgens jou?.

22-02-2004, 23:37



Citaat:
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Wanneer er geen argumenten aangehaald kunnen worden dan gaan we maar de grenzen verleggen?. Wat heeft Marokko nou weer te maken met dit?!?!, ja ik ben een Nederlandse Marokkaan, probs? -zucht-. Media en staat zijn onlosmakend verbonden met elkaar, dat kan ook niet. De media heeft invloed op wat er speelt binnen de kamers van Den Haag en daarbuiten maar Den Haag wil op haar beurt daar weer iets voor terug, onafhankelijkheid zullen wij alleen hebben in het graf beste jacko.

Waarvoor zou ik de NOS dankbaar moeten zijn volgens jou?.
Begin zelf een krant dan, dan kunnen we allemaal dagelijks jouw objectieve niet door de politiek verziekte wereldbeeld lezen.

Iedereen kan een krant beginnen en uitgeven, Den Haag heeft daar totaal niets mee te maken. Dat is persvrijheid.

22-02-2004, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Begin zelf een krant dan, dan kunnen we allemaal dagelijks jouw objectieve niet door de politiek verziekte wereldbeeld lezen.

Iedereen kan een krant beginnen en uitgeven, Den Haag heeft daar totaal niets mee te maken. Dat is persvrijheid.
Wat is 'n objectieve niet door de politiek verziekte wereldbeeld vanuit jouw oogpunt?.

23-02-2004, 00:10

Citaat:
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Wat is 'n objectieve niet door de politiek verziekte wereldbeeld vanuit jouw oogpunt?.
Er is geen neutrale krant. Maar aangezien jij denkt dat alle kranten samenwerken samen met de regering om deze demonstratie als "slecht bezocht" af te schilderen stel ik voor dat JIJ de echte OBJECTIEVE krant opzet.

Dan kan je daar mooi inzetten dat er een mensenmassa van 10.000 moslim aanwezig was op die demonstratie. Dan omzeil je het grote Nederlandse complot.

Pagina's : [1] 2 3 4