Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met iemand uit Marokko.....



Pagina's : [1] 2

08-11-2008, 19:51
Aan alle dames die getrouwd zijn of gaan trouwen met iemand uit marokko.

Ik weet dat er iemand mij Insha-allah binne kort hand komt vragen. een hele lieve en aardige iemand masha-allah. alleen hij komt uit marokko.
maakt mij niets uit het is allemaal el-maktab als ik maar gelukkig ben met mij man insha-allah.

maar dus heb ik aan paar meiden gevraagd wat hun zouden doen als er iemand uit marokko zou komen na hun.
veel zeggen neey doe ik niet willen alleen maar papieren bla bla allemaal negatief. maar de andere helft zegt ik volg mij hart als hij de ware is, wrm niet.
toch ga ik denken aan het negatieve en dat zit me een beetje dwars
hoe is het bij jullie gegaan? valt het wel mee dan dat mensen zeggen ............

08-11-2008, 19:59


Love doesn't know boundries!

08-11-2008, 20:04
Waarom naar andere mensen luisteren?!

Het belangrijkst is dat JIJ een goed gevoel hebt, mening van anderen daar moet je niet eens naar luisteren.
De één wordt verliefd op een jongen uit Nederland en de ander uit Marokko, so what?! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Punt is dat jij daarvoor kiest en daarmee basta!

Dus meid, volg je hart als je voelt dat hij the one is, dan moet je 't vooral doen en laat de misgunners maar verder praten!

08-11-2008, 20:08

Citaat door zaitounaaa:
Waarom naar andere mensen luisteren?!

Het belangrijkst is dat JIJ een goed gevoel hebt, mening van anderen daar moet je niet eens naar luisteren.
De één wordt verliefd op een jongen uit Nederland en de ander uit Marokko, so what?! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Punt is dat jij daarvoor kiest en daarmee basta!

Dus meid, volg je hart als je voelt dat hij the one is, dan moet je 't vooral doen en laat de misgunners maar verder praten!


dank je meid
maar ja dan zit je in zo een mooie droom en dan komt iemand het voor je verpesten.
ja je kan je school niet af maken.. je moet keihard werken.. heb geen tijd meer voor jezelf..
en als hij naar NL komt gaat hij naar andere vrouwen kijken... en dat zet je weer aan het denken

08-11-2008, 20:12



Citaat door misslova:
dank je meid
maar ja dan zit je in zo een mooie droom en dan komt iemand het voor je verpesten.
ja je kan je school niet af maken.. je moet keihard werken.. heb geen tijd meer voor jezelf..
en als hij naar NL komt gaat hij naar andere vrouwen kijken... en dat zet je weer aan het denken


Dat zijn echt van die standaard praatjes. Alsof een jongen uit Nederland niet naar andere meisjes gaat kijken, BULLSHIT

Tuurlijk ga je pas trouwen als je alles op een rijtje hebt, je kan moeilijk tijdens je studie trouwen en plus nog papieren regelen voor je man, dat kan je echt niet combineren samen.
Maar zodra je werk hebt, dan zal 't heus wel goedkomen!

Ikzelf ga ook met een jongen trouwen uit Marokko en heb hamdoelilah al 2 jaar een goede baan en ik kan hem zo naar Nederland halen.

Dus meid, no worries alles komt goed insha'Allah!


08-11-2008, 20:14
Waarom niet,nartuurlijk is het een voordeel als je man uit NL komt dat gedoe met die papieren enso.Maar je zal inderdaad wel keihard moeten werken om hem naar nederland te halen maar nar jou verhaal is ie dat zeker waard.Dus ga er voor als dat je man van je dromen is.

08-11-2008, 20:14
meestal trouwen ze ook alleen om die papieren

Maar meiid, als jij het ervaart als ware liefde dan zou ik voor diegene gaan en niet naar anderen luisteren..luister alleen naar je hart

08-11-2008, 20:16

Citaat door misslova:
dank je meid
maar ja dan zit je in zo een mooie droom en dan komt iemand het voor je verpesten.
ja je kan je school niet af maken.. je moet keihard werken.. heb geen tijd meer voor jezelf..
en als hij naar NL komt gaat hij naar andere vrouwen kijken... en dat zet je weer aan het denken



Zo moet je niet denken meid, Volg je hart.
Weetje hoeveel meiden ik ken die uit marokko zijn getrouwd en heel gelukkig zijn. Het heeft wel lang geduurd voor dat hun liefde er eindelijk was maar Alhamdulilah is alles goed gelukt. Je moet niet naar andere mensen kijken/ luisteren. Volg jou hart als je van hem houdt en hij van jou dan moet je het gewoon doen. Je moet inderdaad veel werken ik ken iemand die het via belgie heeft gedaan en haar verloofde was binnen 2 Maanden in Belgie. Tot hij belgische papieren heeft gekregen is hij naar Nederland verhuist.

08-11-2008, 20:16

Citaat door zaitounaaa:
Dat zijn echt van die standaard praatjes. Alsof een jongen uit Nederland niet naar andere meisjes gaat kijken, BULLSHIT

Tuurlijk ga je pas trouwen als je alles op een rijtje hebt, je kan moeilijk tijdens je studie trouwen en plus nog papieren regelen voor je man, dat kan je echt niet combineren samen.
Maar zodra je werk hebt, dan zal 't heus wel goedkomen!

Ikzelf ga ook met een jongen trouwen uit Marokko en heb hamdoelilah al 2 jaar een goede baan en ik kan hem zo naar Nederland halen.

Dus meid, no worries alles komt goed insha'Allah!



inshallah..
ja tuurlijk is het me bedoeling om alles op een rijtje te zetten. eerst me studie af hebben en dan naar een baan zoeken. dat is alleen kwestie van tijd.
hoe oud was je toen diegene jou hand kwam vragen en hoe oud nu als ik vragen mag....

08-11-2008, 20:18

Citaat door misslova:
inshallah..
ja tuurlijk is het me bedoeling om alles op een rijtje te zetten. eerst me studie af hebben en dan naar een baan zoeken. dat is alleen kwestie van tijd.
hoe oud was je toen diegene jou hand kwam vragen en hoe oud nu als ik vragen mag....


Afgelopen zomer zijn ze om mijn hand komen vragen, was 22 en ben nu 23 jaar

08-11-2008, 20:19

Citaat door allerliefste_88:
Zo moet je niet denken meid, Volg je hart.
Weetje hoeveel meiden ik ken die uit marokko zijn getrouwd en heel gelukkig zijn. Het heeft wel lang geduurd voor dat hun liefde er eindelijk was maar Alhamdulilah is alles goed gelukt. Je moet niet naar andere mensen kijken/ luisteren. Volg jou hart als je van hem houdt en hij van jou dan moet je het gewoon doen. Je moet inderdaad veel werken ik ken iemand die het via belgie heeft gedaan en haar verloofde was binnen 2 Maanden in Belgie. Tot hij belgische papieren heeft gekregen is hij naar Nederland verhuist.


dus het is wel so dat het via belgie makkelijker gaat...?
ja ik wil niet eens in NL wonen als ik getrouwd ben, ik heb liever Belgie.

08-11-2008, 20:20

Citaat door XxxBerbertjexxX:
Waarom niet,nartuurlijk is het een voordeel als je man uit NL komt dat gedoe met die papieren enso.Maar je zal inderdaad wel keihard moeten werken om hem naar nederland te halen maar nar jou verhaal is ie dat zeker waard.Dus ga er voor als dat je man van je dromen is.


dankje je meissi

08-11-2008, 20:23



Citaat door misslova:
dus het is wel so dat het via belgie makkelijker gaat...?
ja ik wil niet eens in NL wonen als ik getrouwd ben, ik heb liever Belgie.



Ja, als je Nederlandse nationaliteit hebt dan is het echt makkelijk.

08-11-2008, 20:27

Citaat door misslova:
dus het is wel so dat het via belgie makkelijker gaat...?
ja ik wil niet eens in NL wonen als ik getrouwd ben, ik heb liever Belgie.



Mijn vriendin werkt in Nederland. Ze heeft in belgie ingeschreven en een kamertje gehuurd in brussel. Vervolgens heeft ze aanvraag gedaan voor haar man.ik was zelfs met haar mee gegaan die dag en walahi 3 maanden was hij in belgie. Hij woonde daar in dat kamertje tot hij zijn papieren kreeg en is hij naar nederland verhuist.

08-11-2008, 20:31

Citaat door allerliefste_88:
Mijn vriendin werkt in Nederland. Ze heeft in belgie ingeschreven en een kamertje gehuurd in brussel. Vervolgens heeft ze aanvraag gedaan voor haar man.ik was zelfs met haar mee gegaan die dag en walahi 3 maanden was hij in belgie. Hij woonde daar in dat kamertje tot hij zijn papieren kreeg en is hij naar nederland verhuist.


ja ik heb NL nationaliteit.
maar ze zeggen je moet eerst ze3ma een half jaar in belgie wonen voor je de belgische nationaliteit krijgt. en daarmee kun je dan je man binnen krijgen. is dat zo dan?

Pagina's : [1] 2