Bekijk volle/desktop versie : ik heb weer



08-11-2008, 19:49
dat ene leuke meisje gezien, ik vind haar echt zo leuk, maar durfde weer niet op haar af te stappen en dit keer was ze ook niet alleen, echt waar ik krijg haar niet uit me hoofd.....volgens mij ben ik verliefd maar durf haar niet aan te speken weet haar naam niet weet niet waar ze vandaan komt

08-11-2008, 19:50


Waar, wat, hoe?

08-11-2008, 19:51

Citaat door Mister__:
dat ene leuke meisje gezien, ik vind haar echt zo leuk, maar durfde weer niet op haar af te stappen en dit keer was ze ook niet alleen, echt waar ik krijg haar niet uit me hoofd.....volgens mij ben ik verliefd maar durf haar niet aan te speken weet haar naam niet weet niet waar ze vandaan komt



bedoel je deze meisje

08-11-2008, 19:53

Citaat door Rukia_San:
Waar, wat, hoe?



ik heb haar op station utrecht gezien, eerste ker dat ik haar zag was paar maanden geleden en ben haar pas geleden weer tegen gekomen, maar durf niks te doen

08-11-2008, 20:02



Citaat door Mister__:
dat ene leuke meisje gezien, ik vind haar echt zo leuk, maar durfde weer niet op haar af te stappen en dit keer was ze ook niet alleen, echt waar ik krijg haar niet uit me hoofd.....volgens mij ben ik verliefd maar durf haar niet aan te speken weet haar naam niet weet niet waar ze vandaan komt




Ja, dan moet je de volgende keer misschien wel op haar afstappen. Of je kan iemand sturen, als je echt niett durft

08-11-2008, 20:03
beschrijf haar eens, anders voelt iedereen zich aangesproken hahaha.. detailss graag

08-11-2008, 20:07

Citaat door Bent_Nador89:
beschrijf haar eens, anders voelt iedereen zich aangesproken hahaha.. detailss graag



best een korte dame met een schattig gezicht en mooie grote ogen, hoofddoek was op station van utrecht en ze nam weer de trein richting rhenen denk dat ze daar ergens vandaan komt, heb al een topic bij uit het oog geopend,maar dat is niet zo een succes

08-11-2008, 20:12
oke ik hoop voor je dat je haar vind.. de volgende keer moet je dezelfde trein nemen en kijken waar ze woont als ze echt de moeite waard is

08-11-2008, 20:14
ik hoop het ook wollah ze is zeker de moeite waard

08-11-2008, 20:19
Verliefd word je toch niet zomaar?
Damn, je bent toch echt bekrompen... meer dan ik me ooit had kunnen bedneken.