Bekijk volle/desktop versie : Marokanen...



Pagina's : [1] 2

08-11-2008, 19:16
assalamoe 3alaikoem ik ben hier nu al ff op yasmina.nl en heb gemerkt dat sommige hier heel racistisch zijn. zelfs tov elkaar! die berberse mensen kunnen die arabische niet uitstaan blablabla.
het doet me echt pijn zulke dingen te lezen ... waarom is er zo veel racisme bij marokanen? vanplaats we 1zijn, schamen we ons dat we bij elkaar horen. hsjoema !!

jallah; wie gaat voor de vrede ??

08-11-2008, 19:18


Zo zijn marokkanen nou eenmaal.

08-11-2008, 19:20

Citaat door Sweet.Rose:
Zo zijn marokkanen nou eenmaal.


vind jij dat normaal?

08-11-2008, 19:21

Citaat door Jemondruiktpoep:
Jemondruiktpoep


nee naar drop

08-11-2008, 19:29


MAROKKANEN zijn niet te vertrouwen al hebben ze van die puppy ogen en die liefe blik marokkanen zijn raar klaar is een FEIT

08-11-2008, 19:35

Citaat door fatiha-lamia:
MAROKKANEN zijn niet te vertrouwen al hebben ze van die puppy ogen en die liefe blik marokkanen zijn raar klaar is een FEIT


ze zijn echt racisitisch. zo erg zelfs dat het tov mekaar is!!
allemaal 1 voor 1 rammel nodig

08-11-2008, 19:45
Sorry ik wil niet lxllig zijn maar ik verbaas me er telkens weer over dat MaroKKanen het woord Marokkanen niet kunnen spellen,

08-11-2008, 19:48

Citaat door Danduna:
Sorry ik wil niet lxllig zijn maar ik verbaas me er telkens weer over dat MaroKKanen het woord Marokkanen niet kunnen spellen,


das nu echt het laatste waar ik mij zorge om maak. dat racistisch gedoe is gew ziekelijk

08-11-2008, 19:48

Citaat door fatiha-lamia:
MAROKKANEN zijn niet te vertrouwen al hebben ze van die puppy ogen en die liefe blik marokkanen zijn raar klaar is een FEIT



jij hebt gesproken

08-11-2008, 19:52
jaaaaaaaa jong spijtig woellah

08-11-2008, 19:57
Marokkanen zijn net mensen en niet zo homogeen als jullie denken. Ze zijn net zo divers als bv Chinezen of kippen.

08-11-2008, 20:03

Citaat door LINA_moi:
assalamoe 3alaikoem ik ben hier nu al ff op yasmina.nl en heb gemerkt dat sommige hier heel racistisch zijn. zelfs tov elkaar! die berberse mensen kunnen die arabische niet uitstaan blablabla.
het doet me echt pijn zulke dingen te lezen ... waarom is er zo veel racisme bij marokanen? vanplaats we 1zijn, schamen we ons dat we bij elkaar horen. hsjoema !!

jallah; wie gaat voor de vrede ??




Ik denk uit verveling

Vrede!

08-11-2008, 20:08


Vrede
Ik snap ook niet waarom marokanen racistisch zijn tegenover elkaar. Ik zelf ben gek op onze volk zowel arabieren en berbers. GEEN verschil.

08-11-2008, 20:11

Citaat door xDinaliCiOusx:
Vrede
Ik snap ook niet waarom marokanen racistisch zijn tegenover elkaar. Ik zelf ben gek op onze volk zowel arabieren en berbers. GEEN verschil.


Er is geen geneteisch verschil tussen 'Arabisch' sprekende Marokkanen en Berbers sprekende Marokkanen. Enkelt een linguistisch verschil. Zelfs cultureel staan we dicht bij elkaar. Van racisme kan er dus geen sprake zijn.

10-11-2008, 00:45

Citaat door shoro:
zijn we 1 sinds wanneer dat dan?
ooh ja ik ga voor vrede wanneer zij ons taal accepteren
en dat het een officiele taal wordt in marokko.
dus berbers en arabisch i.p.v. arabisch en frans


omdat we allen moslims zijn, dat maakt ons 1. iedereen moet elkaar gew accepteren hoe hij of zij is. zowel niet marokanen als marokanen. wat maakt het nou uit welke taal ze spreken? de wereld is gemaakt door 1 Iemand. Hij alleen kan zeggen dat het van Hem is. Wij zijn met bepaalde talen opgevoed; ze zijn niet VAN ons hé

Pagina's : [1] 2