Bekijk volle/desktop versie : Desperately need help!



08-11-2008, 18:55
Hai Allen,

Ik heb een dringend klein verzoekje/vraagje aan de behulpzame leden..
Ben voor school bezig met een opdracht, namelijk een draaiboek maken voor organisaties en instellingen over het benaderen van de politiek voor het aanvragen van subsidies en andere acties om financieel rond te komen.

Alleen ik kan werkelijk NIETS vinden aan relevante informatie op het Net!!
Ik krijg er een punthoofd van, ik kom alleen informatie tegen over subsidies voor startende ondernemers etc.

Ik moet tevens een lijst maken met Tips voor organisaties als, Unicef, Amnesty International, de invalidenbond over hoe ze het beste hun belangen kunnen dienen naar de politiek en het gemeentebestuur. Uitgangspunt blijft wel dat ze zelf hun financieen op orde moeten hebben, dus GEEN sponsoring. Het gaat echt puur om Subsidies. [/SIZE]

Een kleine casus is:
Een vereniging heeft te kampen met groot achterstallig onderhoud en de vereniging heeft niet genoeg geld in kas om dit probleem op te lossen. Welke acties kan ik ondernemen om dit probleem op te lossen..
Dus hoe kan ik de politiek het beste benaderen en welke acties kan ik zelf ondernemen om het clubhuis weer in goede staat te krijgen?
(subsidie? hoe vraag ik dit aan?)

Het gaat mij dus vooral om de subsidies voor dergelijke organisaties, verenigingen etc..

De deadline nadert,(maandag) maar ik kan echt NIETS tot NIETS vinden..


Iemand, die zo vredelievend is en mij op weg kan helpen?
Bruikbare websites zijn ook welkom...

Ik zie jullie reacties/hulp [SIZE="4"]graag tegemoet...

Groet.

08-11-2008, 19:27



Citaat door amazigh_girl:
Hai Allen,

Ik heb een dringend klein verzoekje/vraagje aan de behulpzame leden..
Ben voor school bezig met een opdracht, namelijk een draaiboek maken voor organisaties en instellingen over het benaderen van de politiek voor het aanvragen van subsidies en andere acties om financieel rond te komen.

Alleen ik kan werkelijk NIETS vinden aan relevante informatie op het Net!!
Ik krijg er een punthoofd van, ik kom alleen informatie tegen over subsidies voor startende ondernemers etc.

Ik moet tevens een lijst maken met Tips voor organisaties als, Unicef, Amnesty International, de invalidenbond over hoe ze het beste hun belangen kunnen dienen naar de politiek en het gemeentebestuur. Uitgangspunt blijft wel dat ze zelf hun financieen op orde moeten hebben, dus GEEN sponsoring. Het gaat echt puur om Subsidies. [/SIZE]

Een kleine casus is:
Een vereniging heeft te kampen met groot achterstallig onderhoud en de vereniging heeft niet genoeg geld in kas om dit probleem op te lossen. Welke acties kan ik ondernemen om dit probleem op te lossen..
Dus hoe kan ik de politiek het beste benaderen en welke acties kan ik zelf ondernemen om het clubhuis weer in goede staat te krijgen?
(subsidie? hoe vraag ik dit aan?)

Het gaat mij dus vooral om de subsidies voor dergelijke organisaties, verenigingen etc..

De deadline nadert,(maandag) maar ik kan echt NIETS tot NIETS vinden..


Iemand, die zo vredelievend is en mij op weg kan helpen?
Bruikbare websites zijn ook welkom...

Ik zie jullie reacties/hulp [SIZE="4"]graag tegemoet...

Groet.



zulke dingen moet je ff op de site kijken van min. van vrom