Bekijk volle/desktop versie : Relatie met een marokkaanse is het makkelijkst



Pagina's : [1] 2 3

22-02-2004, 20:18
Je hoeft in een relatie met een Marokkaanse nooit je best te doen. Gewoon haar fout en slecht behandelen is de juiste methode. Af en toe gaat ze schreeuwen maar maakt niet uit, ze blijft je trouw!

22-02-2004, 20:20


...

Je doet alsof je elk marokaanse meid kent...?

22-02-2004, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door MocroPrinsesje
...

Je doet alsof je elk marokaanse meid kent...?
Ik ken jullie niet allemaal persoonlijk, maar je mag van mijn aannemen dat die behandeling die ik heb beschreven bij jullie allemaal past!

22-02-2004, 20:24

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Je hoeft in een relatie met een Marokkaanse nooit je best te doen. Gewoon haar fout en slecht behandelen is de juiste methode. Af en toe gaat ze schreeuwen maar maakt niet uit, ze blijft je trouw!
jonge loop niet zoveel onzin te kletsen marokkaanse meisjes vind ik de mooiste en de liefste vrouwen en die horen met evenveel respect behandeld te worden zoals je dat ook bij je ouders enz doet

22-02-2004, 20:25



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik ken jullie niet allemaal persoonlijk, maar je mag van mijn aannemen dat die behandeling die ik heb beschreven bij jullie allemaal past!
Oww dat mag ik van je aannemen?

Hmm oke...ZieKKK

22-02-2004, 20:26

Citaat:
Origineel gepost door faatje17
zo zo dan ga jij met de verkeerde marokkaanse meiden om want ik kan me niet herrineren dat mij vriend zo met mij omgaat en dat ik dat pik
Het is de behandeling die jij nodig hebt, ooit ga je er achterkomen dan wil je me komen bedanken!

22-02-2004, 20:28

Citaat:
Origineel gepost door MocroPrinsesje
Oww dat mag ik van je aannemen?

Hmm oke...ZieKKK
Tik op je hoofd zometeen kan je verwachten!

22-02-2004, 20:29
hahahahahahah praatjes je spreekt jezelf nu een beetje tegen
eerst zijn marokkaanse meiden moeilijk en materialistisch en etc
nu zijn ze wel gemakkelijk in de omgang mits je ze slaat
je creeert eerst een beeld van een harde kreng en nu van een hulpeloze onderdrukt lammetje

22-02-2004, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door zairi
jonge loop niet zoveel onzin te kletsen marokkaanse meisjes vind ik de mooiste en de liefste vrouwen en die horen met evenveel respect behandeld te worden zoals je dat ook bij je ouders enz doet
Beter hou je je mond en stop je die wijven taal man. Straks gaan ze je nog als een van hun beschouwen!

22-02-2004, 20:33

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Beter hou je je mond en stop je die wijven taal man. Straks gaan ze je nog als een van hun beschouwen!
dit is absoluut geen wat jij noemt wijven taal dit is de taal van een mens ik weet niet hoe jij met mensen om gaat ik heb wel een vermoeden maar je kan beter iedereen te vriend houden door mensen gelijk te behandelen ik weet niet of je anti vrouwen bent of messchien hou je van iemand van hetzelfde geslacht zou best kunnen maar dan is er wel wat mis met je behandel iedereen zoals jij behandeld wilt worden met RESPECT

22-02-2004, 20:39

Citaat:
Origineel gepost door zairi
dit is absoluut geen wat jij noemt wijven taal dit is de taal van een mens ik weet niet hoe jij met mensen om gaat ik heb wel een vermoeden maar je kan beter iedereen te vriend houden door mensen gelijk te behandelen ik weet niet of je anti vrouwen bent of messchien hou je van iemand van hetzelfde geslacht zou best kunnen maar dan is er wel wat mis met je behandel iedereen zoals jij behandeld wilt worden met RESPECT
Ik ben niet van plan om je neer te gaan halen, ga ik niet doen, maar echt je ziet veel dingen boven het hoofd jij. Vroeg of laat ga je het beseffen. Dan krijg je een schrik van je leven, je gaat zien hoe dat beeld van die mooie lieve meisje ineens voor je ogen je omkeert!

22-02-2004, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
hahahahahahah praatjes je spreekt jezelf nu een beetje tegen
eerst zijn marokkaanse meiden moeilijk en materialistisch en etc
nu zijn ze wel gemakkelijk in de omgang mits je ze slaat
je creeert eerst een beeld van een harde kreng en nu van een hulpeloze onderdrukt lammetje
De rest moet nog komen, ik wil nog zoveel over jullie kwijt

22-02-2004, 20:41



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik ben niet van plan om je neer te gaan halen, ga ik niet doen, maar echt je ziet veel dingen boven het hoofd jij. Vroeg of laat ga je het beseffen. Dan krijg je een schrik van je leven, je gaat zien hoe dat beeld van die mooie lieve meisje ineens voor je ogen je omkeert!
ik betwijvel dat ik heb een hele lieve mooie meisje waarmee ik met behulp van allah een mooie toekomst tegemoed heb dus ik denk niet dat het zo zal zijn plus wat kan er nou gebeuren waneer je iemand op een normale manier behandeld en gewoon respecteerd

22-02-2004, 20:44

Citaat:
Origineel gepost door zairi
ik betwijvel dat ik heb een hele lieve mooie meisje waarmee ik met behulp van allah een mooie toekomst tegemoed heb dus ik denk niet dat het zo zal zijn plus wat kan er nou gebeuren waneer je iemand op een normale manier behandeld en gewoon respecteerd
Wat voor jou normaal is, is voor een ander niet! Veel dames achten niet zo behandelt te worden zoals jij dat wilt.

22-02-2004, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
De rest moet nog komen, ik wil nog zoveel over jullie kwijt
nou vertel ik vind het altijd intressant om jou theorien over marokkaanse meisjes te lezen misschien leer ik nog wat

Pagina's : [1] 2 3