Bekijk volle/desktop versie : Mbarek Boussoufa heeft al zijn club gevonden voor volgend seizoen



08-11-2008, 18:01
Het is Sevilla ....dat heeft hij zelf in een interview gezegd ...vandaag was er een groot interview te lezen in een Belgische krant (Het Laast Nieuws)

ga maar krantje kopen en je kan het lezen

08-11-2008, 18:05


gelukig is chretien niet naar sevillia betis gegaan ze staan laatste denk ik


en jij lult met je sevillia hij zegt er hadden 2 clubs iets gemeld newcastle-united en saint-ettiene

08-11-2008, 18:08
Als jij het zegt geloof ik het gelijk

08-11-2008, 18:11

Citaat door semir:
bettis...




Nee de andere ...de normale anders heb ik Betis gezegd

08-11-2008, 18:12



Citaat door donavan7:
gelukig is chretien niet naar sevillia betis gegaan ze staan laatste denk ik


en jij lult met je sevillia hij zegt er hadden 2 clubs iets gemeld newcastle-united en saint-ettiene
ga krantje kopen ..en lees het zelf maar

08-11-2008, 18:14
de interviewer vroeg of hij naar Ajax terug wil...Hij zegt waarom zou ik heen gaan...Ajax is net als Anderlecht..dus ik wil daar niet heen

08-11-2008, 18:15

Citaat door Breaking_News:
de interviewer vroeg of hij naar Ajax terug wil...Hij zegt waarom zou ik heen gaan...Ajax is net als Anderlecht..dus ik wil daar niet heen

liegen is haram

08-11-2008, 18:17

Citaat door donavan7:
gelukig is chretien niet naar sevillia betis gegaan ze staan laatste denk ik


en jij lult met je sevillia hij zegt er hadden 2 clubs iets gemeld newcastle-united en saint-ettiene




"Er zijn veel clubs in mij geïnteresseerd. Ik denk niet dat ik in januari vertrek, al weet je nooit."

Ik zie nergens twee ik zie VEEL en veel is meer dan twee.

08-11-2008, 18:20
Mbark Boussoufa gaat er van uit dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen bij RC Anderlecht. De behendige middenvelder speelt persoonlijk een goed seizoen en wordt gevolgd door meerdere clubs.

In een interview met Het Nieuwsblad zei Boussoufa het volgende: "Ik houd er sterk rekening mee dat dit mijn laatste seizoen hier zou kunnen worden. Veel clubs hebben interesse in mij. Ik denk niet dat ik in januari al vertrek, al weet je het nooit."

De belangrijkste gegadigden op het moment zijn Newcastle United en Saint-Etienne.



HIER A EZEL LEES DAN HIJ WEET VAN 2 CLUBS

08-11-2008, 18:22

Citaat door donavan7:
Mbark Boussoufa gaat er van uit dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen bij RC Anderlecht. De behendige middenvelder speelt persoonlijk een goed seizoen en wordt gevolgd door meerdere clubs.

In een interview met Het Nieuwsblad zei Boussoufa het volgende: "Ik houd er sterk rekening mee dat dit mijn laatste seizoen hier zou kunnen worden. Veel clubs hebben interesse in mij. Ik denk niet dat ik in januari al vertrek, al weet je het nooit."

De belangrijkste gegadigden op het moment zijn Newcastle United en Saint-Etienne.



HIER A EZEL LEES DAN HIJ WEET VAN 2 CLUBS

Dat over newcastle en st. etienne zijn niet de woorden van boussoufa dat heeft de journalist erbij gezet omdat hij in de laatste paar weken in verband werd gebracht met die 2 clubs.. veel is over het algemeen meer dan 2

08-11-2008, 18:26

Citaat door donavan7:
Mbark Boussoufa gaat er van uit dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen bij RC Anderlecht. De behendige middenvelder speelt persoonlijk een goed seizoen en wordt gevolgd door meerdere clubs.

In een interview met Het Nieuwsblad zei Boussoufa het volgende: "Ik houd er sterk rekening mee dat dit mijn laatste seizoen hier zou kunnen worden. Veel clubs hebben interesse in mij. Ik denk niet dat ik in januari al vertrek, al weet je het nooit."

De belangrijkste gegadigden op het moment zijn Newcastle United en Saint-Etienne.



HIER A EZEL LEES DAN HIJ WEET VAN 2 CLUBS



noemde jij el akchaoui onlangs geen spits ?

08-11-2008, 18:30

Citaat door donavan7:
Mbark Boussoufa gaat er van uit dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen bij RC Anderlecht. De behendige middenvelder speelt persoonlijk een goed seizoen en wordt gevolgd door meerdere clubs.

In een interview met Het Nieuwsblad zei Boussoufa het volgende: "Ik houd er sterk rekening mee dat dit mijn laatste seizoen hier zou kunnen worden. Veel clubs hebben interesse in mij. Ik denk niet dat ik in januari al vertrek, al weet je het nooit."

De belangrijkste gegadigden op het moment zijn Newcastle United en Saint-Etienne.



HIER A EZEL LEES DAN HIJ WEET VAN 2 CLUBS


Zoals Y86 zei....


Waarom gelijk ezel? Je had een misverstand, heb ik jou uitgescholden?

08-11-2008, 18:37


het is geen misverstand het is echt zo dat saint-ettiene en newcastle hem wil zij die ook zelf.

noemde jij el akchaoui onlangs geen spits

wat bedoel jij brownie

08-11-2008, 19:39

Citaat door Breaking_News:
Het is Sevilla ....dat heeft hij zelf in een interview gezegd ...vandaag was er een groot interview te lezen in een Belgische krant (Het Laast Nieuws)

ga maar krantje kopen en je kan het lezen



Heb artikel in Het Laatste Nieuws gelezen, daar staat vooral niets in over een eventuele club. Hij had enkel te melden dat ie nooit wat goed kan doen hier in Belgie