Bekijk volle/desktop versie : van een dik lelijk meisje naar een mooi populaire dun meisje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

08-11-2008, 10:51
hallo dames en heren dit is mijn eerste verhaal OP MAROKKO en ik hoop dat jullie het leuk vinden thanks XD XDXDXDX KUSKUS

08-11-2008, 11:00


[COLOR="Red"]slaperig deed ik mijn ogen open hmmmmm waar ben ik ik keek om me heen.
toen ik de witte kast zag wist ik weer waar ik was ik was in mijn nieuwe kamer we zijn sinds kort naar rdam gegaan voordat ik naar rdam verhuisde woonde ik nog in een stadje waar geen enkele marokkaan te bekennen was.
en hier zijn ze overal echt overal.
ik zal me ff voorstellen mijn naam is Rayana en ben 18 jaar heb een zus Loebna en een broer Abdel.
ik liep de badkamer in en keek om me heen uhmmmm we hebben een bad relaxt.
ik nam een bad van 20 minuten en ging er toen weer uit wikkelde mezelf in een baddoek en liep zo weer richting mijn (nieuwe)kamer uhmm ik had gekozen om mijn kamer rose met wit te doen mijn muren heb ik hellemaal rose gedaan en mijn bed bureau en kast zijn allemaal wit ik keek in mijn kast snel pakte ik mijn lingerie en pakte toen een marokkaanse jurk uit de kast ikga pas volgende week naar mijn nieuwe school omdat we dit huis nog niet af hebben ik keek in de spiegel ik zag een meisje met blauwe ogen getinte huidskleur en zwart krullend haar klinkt mooi allemaal maar hier komt het dan ik heb een lichaam dat dikker is dan een varken ik ben zoo dik het verbaast me telkens weer dat de spiegel niet kapot gaat.
vriendinnen heb ik niet tja wie zou er nou met mij omgaan ik zou me doodschamen.
langzaam liep ik naar beneden nadat ik mijn haar in een knot gedaan had.
Beneden trof ik mijn broer op de bank aan mijn broer ziet er heel anders uit dan ik hij is gespierd heeft bruine ogen en zwart haar en is ok getint ik ben de enige in de familie met blauwe ogen ik vind mijn ogen drm ok het mooiste van alles wat ik heb.
Rayana:hey Abdel hoe gaat tie?
Abdel:heb je niks te doen ofzo dat je tegen me praat ga levenzoeken pff wat schaam ik me dat ik zo'n zusje als jij heb man tfoee ga bezoekje brengen aan de sportschool inplaats dan je hier ze3ma met mij wilt praten a bolle
deze worden deden mij heel erg pijn je zou denken dat ik het gewend ben en dat is ok waar maar toch doet het pijn als iemand je zo beledigd ik liep snel de woonkamer uit en ging naar boven weer trug naar mijn (nieuwe)kamer waar ik in de toekomst zeker vaak zal zitten moet ik doorgaan[/SIZE][/QUOTE]
Toen ik eindelijk in mijn kamer was plofte ik op mijn bed.
ik verveelde me dood.
ik had echt niks te doen ik besloot een nicht van mij te bellen zij is de enige met wie ik een beetje praten kan ze zegt dat ze me begrijpt maar dat betwijfel ik niemand begrijpt mij niemand want als hij dat wel deed dan had hij/zij allang zelfmoord gelpeegtfffff wat is het leven toch hard van al dat denken kreeg ik honger ik liep naar beneden toen ik in de keuken was was er gelukkig niemand te bekennen want als dat wel zo was dan kreeg ik weer de preek van 1 uur te horen en daar heb ik geen zin in ik liep naar de voorraadkast pakte een fles cola light en een zak chips en een zak snoep ik verstopte alles onder mijn jurk en ging weer rustig trug naar mijn vertrouwde kamer toen ik binnen was deed ik de deur dicht en liep naar mijn bed ging erop zitten pakte mijn fles cola en dronk er een beetje van na 10 minuten was de hele fles leeg toen was de chips aan de beurt die at ik alsof een varken 1 week niet gegeten had toen ik die op had at ik als toetje nog die zaksnoep die ik van beneden mee had gesmokkelt van al dat honger en zelfmedelijden heb ik vergeten mijn nicht optebellen pfff kan ik er wat aan doen dat ik zo'n beest ben: ik toetste haar nummer in tuuuuuut tuuuut tuuuuut tuuuut na zo'n 5 seconde wachten nam ze eindelijk op de gesprek ging al volgt
nawel nicht van R:met nawel
Rayana:hey met mij
nawel:wie is mij
Rayana:Rayana je nichtje
nawel: oh jij zei ze droog en alsof het niet erger kon vroeg ze gelijk erachter wat ik moest.
Rayana: uhmm ik wou vragen of je je naar mijn nieuwe huis wilde komen aangezien jij ok in rdam woont kan je gelijk ok mij hier de weg leren.
Nawel:nee liever niet ik bedoel ik kan ik heb a..aa...afspraak
ik wist dat ze loog het was ok te mooi om waard te zijn.
Rayana: oke andere keer inscha-allah is dat goed dan?
Nawel:kzie wel en wil je tegen je zus zeggen of ze om 9 uur naar mijn huis wild komen ze kent de weg wel.
Rayana: oke ik wou net zeggen dat ik ok zou komen maar ze had al opgehangen toen ze het woordje oke hoorde ik verveelde me dood ikga denk ik de buurt verkennen.......................[/QUOTE] [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

08-11-2008, 16:45
[COLOR="Red"]] ik pakte een gele rok en een paarse trui okal was het buiten 20 graden droeg ik nooit een mauwloos truitje zien ze gelijk mijn armen en die zijn zooo vettig ik trok mijn zwarte schoenen aan en liep naar benden net toen ik weg wou gaan riep mijn zus me
Loebna:waar ga je heen a vetzak
Rayanalease get a life pff verbeter eerst jezelf voordat je die bek van je open trekt. van die kilo make-upp op je gezicht blahh moet ervan kotsen.
Loubna:wuhahahaha ik heb een jongen nooit horen klagen hoor en als ik alle minpunten bij jou zal opnoemen dan ben ik over een maand nog niet klaar,maar ik wou je alleen spreken om dit Nawal had me gebeld en gezegd dat jij haar steeds lastig valt hallo wat denk jij dat ze geen leven heeft ofzo ze gaat nu ok een nieuwe nummer halen in de hoop nooit meer gebeld te worden door zulke trieste mensen als jij sukkel!.
ik hield het niet meer vol ik raaste naar de deur deed het open en rende weg ik d8 alleen maar aan een ding en dat was ZELFMOORD wat moet ik hier nog als iedereen me niet uitkan staan: toen ik eindelijk thuis was aangekomen ging ik gelijk naar mijn kamer.
nam een bad en in de bad zat ik te denken en riep hard op dat dit niet meer zo kan kijk hoe dik ik ben ik schrok van mezelf ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen dat ik dik ben maar het is gewoon de waarheid en daar moet ik mar mee leren leven
toen ik klaar was met douchen en denken wikkelde ik een baddoek ommezelf heen en liep naar mijn kamer deed mijn roze pyjama aan met van die leuke beertjes erop.
ik ging ff op de computer op xxxxxxxxxx en las een paar verhalen toen vond ik het wel genoeg en ging naar mijn bed snuffelde in een paar tijdschriften dat ik net van mijn zus d'r kamer mee had gesmokeld. toen ik dat ook zat begon te worden liep ik naar beneden ging de woonkamer in en trof daar mijn moeder,vader,broer,zus dit had ik dus echt nooit verwacht iedereen is er gewoon bijelkaar meestal is iedereen hier met zijn eigending.. bezeg nja hier is wat aan de hand
moeder R:goed dat je naar beneden bent gekomen we wouden je net gaan roepen.
Rayana:ke wat is er dan en ik naam plaats op de bank naast mijn moeder en vader.
vader R:jij bent nu al 18 je zus is 20 en je broer 23 ik en je moeder vinden het tijd om trug naar Marokko tegaan omdat jullie toch al volwassen genoeg zijn vertrouwen wij jullie.
niemand die wat zij niemand die de stilte durvde te verbreken niemand die iemand aankeek iedereen zat in zijn/haar wereldje ikzelf wist ok niet zo goed wat ik moest zeggen doen of waar ik moest kijken.

toen er eindelijk iemand eindelijk de ijs brak.....vader R:zeggen jullie nog wat?
we waren allemaal zo verbaasd en nog helemaal in shok
we wiste allemaal niet zo goed wat we moesten zeggen dus zwegen we maar.
Rayana:waneer vertrekken jullie zij ik met een brok in mijn keel
moeder Rver 1 week
Rayanake dat is het enige wat eruit kwam ik bleef voor me uitkijken mijn zus en broer hielden hun monden ok iets wat ze eigenlijk nooit deden.
mijn moeder en vader verlieten de woonkamer en alleen ik vond het ok dat het tijd was om optestaan dus verliet ik ok de woonkamer ik liep naar boven en plofte neer op mijn bed.
na een half uur te liggen denken viel ik in een diepe slaap.
OCHTEND:
moeder R: Rayana wakker worden
slaperig deed ik mijn ogen open en zag dat het pas 5 uur smorgens was wat doet ze nou dacht ik toen ik goed naar haar keek zag ik dat ze een jelleba aan heeft wrm heb je jeljeba aan?
moeder R:we gaan nu in de ochtend we gaan niet meer over een week waaaaaaaaat ik wist niet dat jullie nu zouden vertrekken ik waste snel mijn gezicht en liep naar beneden.
moeder R:let je een beetje goed op jezelf?
Rayana:ja mama zij ik snikkend
moeder R:laat me trots op je zijn.
dat si het enige wat ze kon zeggen want we vielen al in een kaars armen en net als baby's stonden we daar te huilen toen het tijd werd om echt te gaan liep ik met mijn moeder naar de auto waar ik haar nog ff een knuffel gaf.
enige wat ze zij is dat ik goed opmezelf moest gaan letten en dat ik haar trots moest gaan maken iets wat ik zeker ga doen.
we zwaaide ze uit en we liepen weer naar binnen ik liep rechtstreeks naar mijn kamer waar ik weer verder sliep met mijn moeder en vader in mijn hoofdDe volgende ochtend wer ik wakker met barstende koppijn dat kwam vast door gistere pfff ik heb echt veel tranen laten vallen
Ik liep naar de badkamer en nam een bad van zo'n half uurtje.
ikzelf keek nooit in de spiegel alleen als het echt echt moet ik blijf het echt steeds een wonder vinden dat die spiegel maar niet kapot gaat.
toen ik klaar was liep ik naar mijn kamer waar ik gewoon een marokkaanse jurk vandaan pakte ikzelf had niet veel kleren ik krijg wel altijd geld om kleren te kopen maar elke keer kom ik weer met niets trug mijn maten bestaan daar gewoon niet en tja vriendinnen had ik ok niet om mij meer zelfvertrouwen te geven.
Tja mijn zus blijft het liefts ver weg van mij alsof ik een monster ben of iets dergelijks het zal alemaal wel joh.
ik haalde de post op aangezien mijn ouders er niet zijn moet iemand van ons drieen het maar doen en ik zie mijn broer en zus dus echt niks doen.
opeens viel mijn oog op een reclame blad.
BEN JE DIK WIL JE OK EEN PAAR KILOTJES AF KOM DAN NAAR ONZE NIEUWE FITNISCENTRUM
hmmmm en de eerste 10 lessen hoef je maar 50% te betalen klinkt aantrakkelijk,maar nee niets voor mij joh van een paar stappen val ik al om en zit ik vol zweet.--------------------------------------------------------------------------------

ik liep weer naar boven.
ik keek thuis op de klok en zag dat het al 1 uur was
weyooow en mijn zus en broer slapen nog ze denken vast dat mijn moeder hun wakker gaat maken.
ik liep naar boven ging mijn zus d'r kamer in en schudde haar langzaam heen en weer.
ze werd maar niet wakker die slaapkop.
mmmmmm kreunde ze ja hallo wakker worden ze zei dat ze zo kwam dus liet ik haar maar verder slapen.
up naar die andere slaap kop
Abdel wakker worden het is al 1 uur.
Abdel:laat me a dikzak.
klaar aan hem maak ik mijn woorden niet meer vuil boos liep ik weg
ik word hier gewoon niet geaccepteerd.
Ik dacht weer eraan om zelfmoord te plegen ik kan het nu doen mijn ouders zijn er niet en die zullen het vast niet erg vinden als ik er niet meer ben en tja me broer al hellemaal niet is hij lekker van mij af!.
en ja mijn zus mijn zus zal denk ik zelfs een feest geven als ik dood ben.
ik weet dar zelfmoord haram is en dat ik doordat in een hell kom.
maar ik leef nu ok in een hell dus kan ik daar maar beter brandde in plaats van hier.
ik liep naar de keuken waar ik een mes pakte en liep naar de badkamer opeens schoot mij er heeeel iets anders naar binnen.
Ik kan ok gewoon weglopen dan zijn ze ok van me af en dan heb ik meer kans om naar de paradijs te gaan inplaats van de hell
ik liep naar mijn kamer waar ik een sporttas vandaan haalde.
ik deed daar mijn kleren in alles wat ik nodig heb.
ik liep naar de keuken waar ik ok nog wat eten pakte.
toen ging ik naar mijn spaarpot.
elke keer als ik geld kreeg om wat te kopen bijv. kleren deed ik dat in een pote het zal zo'n 8000 zijn want ik heb ok nog al mijn werkgeld erin gedaan ik liep snel nog naar mijn zus d'r kamer en stal 300 euro en bij mijn broer 200 hij merkt altijd als er geld weg is
ik schreef snel nog een briefje:

hallo als je dit leest ben ik al weg jullie snappen vast wel waarom ik wegga.
Ik ben gewoon niet welcome hier en jullie zijn dus eindelijk af van mij de monster.
veel geluk in het leven.
ik had verder niks meer te melden.

dit word het begin van een hele nieuwe lven[/SIZE]



ik liep ik liep en ik liep ik zocht naar een station zodat ik gelijk voor de trein kan springen.
en omdat ik hier nieuw ben ken ik de weg niet.
Ik liep lanks een pleintje en toen ik goed keek zag ik dat er een groep jongens stonden met daarbij mijn broer Abdel.
toen ik langs ze wou lopen begonnen ze hun hoofden bij elkaar te steken en ik maar denken dat meisjes alleen roddelde
jongen:ken je de weg wel naar de slager?
iedereen barste in lachen uit nu zakte ik echt in de grond.
mijn broer gaf me een dodoelijke blik en tot mijn verbazing zat hij gewoon mee telachen is dit nou mijn broer mijn vlees en bloed
ik dacht dat ik het wel aan zou kunnen al die opmerkingen maar dat was niet zo,want de tranen rolde over mijn wangen.
ik wou weg weg van deze wereld weg van de vernedering weg van die rotte opmerkingen weg van allles weg van mezelf
ik kon het niet meer aan het werd me teveel opeen gevemoment wou ik rennen en ja hoor om het aftemaken viel ik over een stoeptegele dat een beetje uitstak ik had een bloedlip..
jongen:haha kan de varken ok al niet zien nou dan zijn varkens dommer dan ik dacht!
ik wist niet waar ik kijken moest ik liep weg ja ik liep ik kon niet meer rennen 2 uurtjes lang heb ik gelopen ik heb besloten om niet voor de trein[/COLOR][/COLOR]

08-11-2008, 16:47
Mooi verhaal meid!

ps; Maar pak een ander lettertyp het is te groot allemaal!!

08-11-2008, 16:51


ik wist niet waar ik kijken moest ik liep weg ja ik liep ik kon niet meer rennen 2 uurtjes lang heb ik gelopen ik heb besloten om niet voor de trein[/QUOTE] te springen maar in mijn polsen te snijden elke keer kreeg ik weer die beelden voor me hoe ik viel hoe ik vernederd werd uigelachen werd door mijn eigen broer alsmaar kreeg ik weer te zien alsof ik het opnieuw meemaakten ik weet me geen raad meer vriendinnen heb ik niet vandaag heb ik ok nog eens de harde waarheid gehoord dat me nicht me ok TE plakkerig vind
dan blijft er nog een ding over dat is zelfmoord langzaam liep ik trug op eengegevenmoment wist ik niet meer waar ik was doe de situatie van daarnet heb ik hellemaal niet kunnen opletten waar ik liep en nu nu zit ik ergens waar? zou mij god niet weten.
ik zag een oude man langs lopen dit is mijn kans om het te vragen.
Rayana:hallo meneer zou u mij kunnen vertellen waar deze straat isxxxxxxxxxxxx
oude man: ja het is wel ver hoor meissie je loopt de heletijd rechtdoor je gaat naar links dan zie je een pleintje en dan ga je naar rechts loop je weer rechtdoor en dan kom je uit bij de straat naar waar jij op zoek bent.
zo ik heb ver gelopen en wat me de heletijd bezig houd hoe ik dat heb kunnen doen meestal ben ik na 2 stappen al hellemaal uitgeput nja maakt niet ui.
ik keek op mijn horloge en zag dat het 10 uur was maar omdat het zomer was begon het nu pas een beetje donker te wordenik deed wat te man me zij en begon te lopen na 15 minuten was ik bij het pleintje aangekomen en tot mijn verbazing waren er nog jongens en zelfs meisjes op dat pleintje:schrik:ik liep snel door deed wat de man me zei en na nog een 15 minuten was ik eindelijk thuis...![/SIZE][/QUOTE][/SIZE][/COLOR]

08-11-2008, 22:43
Up Up!! Ga verder meid! dit verhaal is heel zielig man!

09-11-2008, 17:44
ik ga verder na 3 racties

09-11-2008, 18:04
toen ik eindelijk thuis was aangekomen ging ik gelijk naar mijn kamer.
nam een bad en in de bad zat ik te denken en riep hard op dat dit niet meer zo kan kijk hoe dik ik ben ik schrok van mezelf ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen dat ik dik ben maar het is gewoon de waarheid en daar moet ik mar mee leren leven
toen ik klaar was met douchen en denken wikkelde ik een baddoek ommezelf heen en liep naar mijn kamer deed mijn roze pyjama aan met van die leuke beertjes erop.
ik ging ff op de computer op xxxxxxxxxx en las een paar verhalen toen vond ik het wel genoeg en ging naar mijn bed snuffelde in een paar tijdschriften dat ik net van mijn zus d'r kamer mee had gesmokeld. toen ik dat ook zat begon te worden liep ik naar beneden ging de woonkamer in en trof daar mijn moeder,vader,broer,zus dit had ik dus echt nooit verwacht iedereen is er gewoon bijelkaar meestal is iedereen hier met zijn eigending.. bezeg nja hier is wat aan de hand
moeder R:goed dat je naar beneden bent gekomen we wouden je net gaan roepen.
Rayana:ke wat is er dan en ik naam plaats op de bank naast mijn moeder en vader.
vader R:jij bent nu al 18 je zus is 20 en je broer 23 ik en je moeder vinden het tijd om trug naar Marokko tegaan omdat jullie toch al volwassen genoeg zijn vertrouwen wij jullie.
niemand die wat zij niemand die de stilte durvde te verbreken niemand die iemand aankeek iedereen zat in zijn/haar wereldje ikzelf wist ok niet zo goed wat ik moest zeggen doen of waar ik moest kijken.

toen er eindelijk iemand eindelijk de ijs brak.....

vader R:zeggen jullie nog wat?
we waren allemaal zo verbaasd en nog helemaal in shok
we wiste allemaal niet zo goed wat we moesten zeggen dus zwegen we maar.
Rayana:waneer vertrekken jullie zij ik met een brok in mijn keel
moeder Rver 1 week
Rayanake dat is het enige wat eruit kwam ik bleef voor me uitkijken mijn zus en broer hielden hun monden ok iets wat ze eigenlijk nooit deden.
mijn moeder en vader verlieten de woonkamer en alleen ik vond het ok dat het tijd was om optestaan dus verliet ik ok de woonkamer ik liep naar boven en plofte neer op mijn bed.
na een half uur te liggen denken viel ik in een diepe slaap.
OCHTEND:
moeder R: Rayana wakker worden
slaperig deed ik mijn ogen open en zag dat het pas 5 uur smorgens was wat doet ze nou dacht ik toen ik goed naar haar keek zag ik dat ze een jelleba aan heeft wrm heb je jeljeba aan?
moeder R:we gaan nu in de ochtend we gaan niet meer over een week waaaaaaaaat ik wist niet dat jullie nu zouden vertrekken ik waste snel mijn gezicht en liep naar beneden.
moeder R:let je een beetje goed op jezelf?
Rayana:ja mama zij ik snikkend
moeder R:laat me trots op je zijn.
dat si het enige wat ze kon zeggen want we vielen al in een kaars armen en net als baby's stonden we daar te huilen toen het tijd werd om echt te gaan liep ik met mijn moeder naar de auto waar ik haar nog ff een knuffel gaf.
enige wat ze zij is dat ik goed opmezelf moest gaan letten en dat ik haar trots moest gaan maken iets wat ik zeker ga doen.
we zwaaide ze uit en we liepen weer naar binnen ik liep rechtstreeks naar mijn kamer waar ik weer verder sliep met mijn moeder en vader in mijn hoofd

09-11-2008, 18:05
De volgende ochtend wer ik wakker met barstende koppijn dat kwam vast door gistere pfff ik heb echt veel tranen laten vallen
Ik liep naar de badkamer en nam een bad van zo'n half uurtje.
ikzelf keek nooit in de spiegel alleen als het echt echt moet ik blijf het echt steeds een wonder vinden dat die spiegel maar niet kapot gaat.
toen ik klaar was liep ik naar mijn kamer waar ik gewoon een marokkaanse jurk vandaan pakte ikzelf had niet veel kleren ik krijg wel altijd geld om kleren te kopen maar elke keer kom ik weer met niets trug mijn maten bestaan daar gewoon niet en tja vriendinnen had ik ok niet om mij meer zelfvertrouwen te geven.
Tja mijn zus blijft het liefts ver weg van mij alsof ik een monster ben of iets dergelijks het zal alemaal wel joh.
ik haalde de post op aangezien mijn ouders er niet zijn moet iemand van ons drieen het maar doen en ik zie mijn broer en zus dus echt niks doen.
opeens viel mijn oog op een reclame blad.
BEN JE DIK WIL JE OK EEN PAAR KILOTJES AF KOM DAN NAAR ONZE NIEUWE FITNISCENTRUM
hmmmm en de eerste 10 lessen hoef je maar 50% te betalen klinkt aantrakkelijk,maar nee niets voor mij joh van een paar stappen val ik al om en zit ik vol zweet.




--------------------------------------------------------------------------------

ik liep weer naar boven.
ik keek thuis op de klok en zag dat het al 1 uur was
weyooow en mijn zus en broer slapen nog ze denken vast dat mijn moeder hun wakker gaat maken.
ik liep naar boven ging mijn zus d'r kamer in en schudde haar langzaam heen en weer.
ze werd maar niet wakker die slaapkop.
mmmmmm kreunde ze ja hallo wakker worden ze zei dat ze zo kwam dus liet ik haar maar verder slapen.
up naar die andere slaap kop
Abdel wakker worden het is al 1 uur.
Abdel:laat me a dikzak.
klaar aan hem maak ik mijn woorden niet meer vuil boos liep ik weg
ik word hier gewoon niet geaccepteerd.
Ik dacht weer eraan om zelfmoord te plegen ik kan het nu doen mijn ouders zijn er niet en die zullen het vast niet erg vinden als ik er niet meer ben en tja me broer al hellemaal niet is hij lekker van mij af!.
en ja mijn zus mijn zus zal denk ik zelfs een feest geven als ik dood ben.
ik weet dar zelfmoord haram is en dat ik doordat in een hell kom.
maar ik leef nu ok in een hell dus kan ik daar maar beter brandde in plaats van hier.
ik liep naar de keuken waar ik een mes pakte en liep naar de badkamer opeens schoot mij er heeeel iets anders naar binnen.
Ik kan ok gewoon weglopen dan zijn ze ok van me af en dan heb ik meer kans om naar de paradijs te gaan inplaats van de hell
ik liep naar mijn kamer waar ik een sporttas vandaan haalde.
ik deed daar mijn kleren in alles wat ik nodig heb.
ik liep naar de keuken waar ik ok nog wat eten pakte.
toen ging ik naar mijn spaarpot.
elke keer als ik geld kreeg om wat te kopen bijv. kleren deed ik dat in een pote het zal zo'n 8000 zijn want ik heb ok nog al mijn werkgeld erin gedaan ik liep snel nog naar mijn zus d'r kamer en stal 300 euro en bij mijn broer 200 hij merkt altijd als er geld weg is
ik schreef snel nog een briefje:

hallo als je dit leest ben ik al weg jullie snappen vast wel waarom ik wegga.
Ik ben gewoon niet welcome hier en jullie zijn dus eindelijk af van mij de monster.
veel geluk in het leven.
ik had verder niks meer te melden.

dit word het begin van een hele nieuwe lven

10-11-2008, 16:36
Toen ik buiten was keek ik nog een keer naaar mijn oude huis.
Ik zal deze buurt echt niet missen enige wat ik hier gedaaan heb de laatste 3 dagen was huilen.
Mijn nieuwe school die heb ik niet eens gezien,maar dat maakt niet uit ikga een nieuwe begin maken nee niet hier in dit kikkerlandje lekker weg veeer weg waar niemand me vinden kan.
Alsof ze gaan zoeken
ik nam de trein naar Adam en vandaar nam ik nog een taxi naar scipholl
ik keek naar welke land ik zou gaaan Spanje? of nee Engeland uhmmm nee een andere wereld deel geen Europa.
Er ging een lampje branden AMERIKA ik spreek de taal en ik zal daar vast een goede start maken want ik wil alles veranderen echt alles.
mijn innerlijk en uiterlijk zullen drastisch veranderen ik boekte enkele volcht naar Amerika daar daar zal ik de komende jaren blijven.
Ik zal wel in een arme wijk moeten gaan wonen aangezien ik okal weer niet zoveel geld heb.
Na zon 2 uurtjes mochten we die vliegtuig in eindelijk pfff ik verveelde me dood echt pff ik zat de hele tijd mijn tijd te doden met wat tijdsschriften die ik gekocht had maar die had ik alemaal al na een anderhalf uur af.
Toen de vliegtuig opsteeg kreeg ik kriebels in mijn buik ik was zoo blij dat ik weg ben want als ik niet op dit idee was gekomen dan zouden ze toch mijn graff aan het graven zijn
ik sliep todat er een omroep werd gedaan dat we onze gordels aan moeten doen en dat we zullen gaan landen.
toen we eindelijk geland waren ging ik naar buiten het was hier zoo warm zo he ik zag allerlei mensen naar mij kijken alsof ik een dier ben
ik keek ze drm ook vuil aan okal wist ik dat als ik een foute ding zou gaan zeggen ik de klos was mja ik zou ook raar kijken als ik zo een monster zie lopen ik was nu in L.A

Ik nam een taxi richting de arme buurten.
Toen ik daar aankwam wist ik niet wat ik zag mensen die gewoon inelkaar werden geslachen en iedereen die er langs liep alsof het niets was meisjes met korte rokjes die jongens probeerde te verleiden...eentje die in een mercedes stoer zit te doen en die alle aandacht kreeg overal was er graffiti en de huizen daar begin ik niet eens aan anders ben ik morgen nog niet klaar met typen..in een woord k ben in een Ghetto terecht gekomen.
Hey maar dit is toch wat ik will...dit is toch wat ik zoo graag wou.
Nou zit ik hier ergebs midden in L.A.
Hier was trouwens ook geen enkele blanke te bekennen gewoon allemaal negers hierzoo.
Ach joh wat klets ik ditz toch waar ik zelf voor gekozen had dit is toch wat ik wou vrijheid nieuwe sart...?of heb ik een fout gemaakt zou ik trug gaan nu ik het geld nog heb.
Zoveel vragen spookte er rond in mijn hoofd ik koos er gewoon voor te blijven en er iets van te maken.
ik pakte mijn koffertje.
ik keek naar mijn kamer van het hotel hmja wat je hotell wild noemen het is gewoon een gebroken huis met 3 etages.
Ik deed de sleutel in de slot en liep naar binnen er zat een eenpersoonsbed een nachtkastje die helemaal verxxxxen was en ook de bed stond op instorten en daar moet ik dan ik gaan slapen ha wat denken ze dat ik 50 weeg ofzo
mjaa ik sprak mezelf weer eens moed in.
Ik heb een doel en dat is veranderen veranderen voormezelf zodat ook ik een toekomst had ik pakte mijn muziekboekje ik schreef altijd teksten als ik niks te doen had en geloof me dat was vaak ook mijn stem was heeeel mooi ik heb 3 jaartjes op zangles gezeten ze wouden me ze3hma beroemd gaan maken maar dat zou alleen kunnen als er een paar kilotjes eraf zouden gaan en dat wou ik in die tijd echt niet ik wou niet gaan veranderen omdat hun dat wouden ik ga pas veranderen als ik het zelf will.
Ik heb daarna 2 jaar op toneel gezeten en ook daar slaagde ik in ik was er zo goed in dat ik auditi kon gaan doen voor films maar je hoorde steeds weer het zelfde:we kunnen je beroemd maken meissie talent heb je dat is wel belangrijk maar ook de uiterlijk telt mee kom maar trug als je 50 kilo weegt.
Nou srry maar dat pik ik niet.
pff zuchten stond ik weer op.
Ik haalde altijd oude koeien van de sloot maar ik heb gewoon een xxx jeugd gehad.
ik had niet te doen dus ging ik maar ff de buurt verkennen de buurt waar ik een paar jaartjes in zal gaan wonen.
Ik wou werk gaan zoeken dus dat kwam ook goed uit.
Ik liep naar buiten het leek net alsof iedereen naar me keek of zit ik nu gewoon te fantaseren het zal wel.
Ik liep een snackbar in dat ik was tegengekomen was er zaten veel hangjongeren maar ook van die Gasten waar je liever geen ruzie wild.
Langzaam liep ik naar binnen ik zag die meisjes een vies gezicht trekken ik zag jongens hun lach proberen intehouden ben ik nou zo lelijk.
Ik liep naar de bar
Rayana:uhmm miss heb jij misschien werk voor mij?
vrouw:je komt precies op tijd we zoeken altijd al eentje die kan bedienen maar aangezien ik deze mensen hierzo niet echt vertrouw.
Rasyana:lama ik snap u wel ik was bang dat ze dalijk heel haar levensverhaal zal gaan vertellen en dat is echt het laatste wat ik wil horen:P

10-11-2008, 16:38
Ik kon de dag daarna al beginnen ik keek rond in mijn kamer mmm het is hier zoo kaal zo koel zooo het mist gewoon zoveel!
ik deed mijn kleren in mijn nachtkastje,want ja een kast heb ik niet.
Ik liep mijn kamer uit ik wou ff de buurt verkennen aangezien ik net alleen maar naar de snackbar was gegaan ik deed ff mijn telefoon aan ik zag dat ik wel zon 100 keer was gebeld en dat ik 15 berichtjes had gehad weyooow ze missen mij wel?...
Ik wou die berichtjes niet lezen dalijk zal ik nog van gedachtes veranderen en dat wil ik niet ikga pas trug als ik het hier heb gemaakt als mijn uiterlijk in orde is dan pas zal ik erover nadenken.
het was nu 8 uur weyoow het is nu al donker en toch zijn er zoveel hangjongeren
ik keek mijn ogen uit ik zag meisjes gewoon achter jongens aangaan terwijl dat ander hoort het was koud en toch liepen er meisjes in korte kleding
rare land maar toch voel ik me wel thuis.
ik liep liep en liep ik ben gewoon vernederd midden op straat daarnet ik ben gewoon uitgelachen en ik dacht dat ik het hier beter zou hebben njaa niks is ervan waar!
Ik liep snel weer trug naar mijn kamer pff ik had geen thuis meer nee thuis die woord bestaan niet meer voor mij ik hoorde een pistol ik werd zoo bang ik liep sneller tja rennen kan ik niet als je ong.120 weegt gaat dat niet zo goed huh
niemand die er aandacht aan schonk iedereen liep gewoon verder.
weyooow het is hier gewoon ieder voor zichzelf
wtz dit ik snap dit land echt niet.
Toen ik eindelijk thuis was gekomen njaa thuis mijn kamer dan.
plofte ik op mijn bed neer ohjjaaa ikzou gaan veranderen ik zou mijn uiterlijk veranderen daar begin ik eerst aan ikgaah met het geld van de snackbar naar een dansschool ofzo.
Ik ben altijd al gek geweest op dansen tenminste toen ik nog klein was en ik nog de vorm had om te dansen.
mmm ikgaa maar slapen ik liep naar mijn bed deed mijn piyjama aan en ging liggen denken over alles over mezelf mijn leven nederland Amerika over alles maar na een tijdje viel ik weer in slaap.
volgende ochten:
ik werd wakker door iemand die buiten ruzie zat te maken om geld
het was een jong meisje en een jongen geloof ik maar haar accent was niet Amerikaans ik liep naar de raam en ik zag een bloedmooie meid daar staan te praten met een jongen die jongen sloeg haar what the fuck
snel liep ik in mijn pyjama naar beneden en liep naar de andere kant van de "hotel" ik zag haar daar staan weyooow ik liep naar hem toe en gaf hem een vuist nog nooit maar dan ook nooit heb ik iemand geslachen echt niet ik was altijd degene die geslachen werd ik begin al te veranderen dacht ik trots.
Weyooow ik zit gewoon te denken hoe ik veranderd ben terwijl dit meisje pijn zit te lijden echt ik weer he.
ik hielp haar mee naar mijn kamer.
ik liet haar liggen op mijn bed ze sliep gelijk als een roos.
Als ik zo naar haar kijk zou je zeggen dat ze marokkaans was.
Ze had bruin stijl haar en had een slank lichaam ze was echt moooooi haar kleur ogen had ik niet gezien maar haar ogen waren wel groot was ik maar als haar ik werd geloof ik jaloers deze kant vanmezelf heb ik nooit gekend.
Ik keek wel naar meisjes en dacht dn ik wil ook zon lichaam maar dit dit is anders dit is gewoon jaloezie
ik keek snel naar een oude klok die daar hing.
7:00 ik begin al 8:00 bij die snackbar ik deed snel mijn kleding aan.Ik keek nog een keer naar dat meisje.
Mmmm ze leek echt niet een meisje dat hier hoort te zijn.
Haar uiterlijk dat was iets waar ik meer naar keek als ik haar in Nederland zou tegenkomen dan zou ik zeggen ja dat is een marokkaanse meisje..
Mja ik liep snel naar beneden want mijn kamer was op de 2de verdieping en aangezien ze hier geen lift hadden
Bezeet kwam ik beneden aan klaar nu weet ik het zeker danslessen neem ik 100% eerst wou ik het voor mijn uiterlijk maar mijn conditie is echt slecht
uitgeput liep ik naar beneden,
Toen ik naar buiten ging merkte ik gelijk al op zoveel junkies sommige die op de grond nog liggen te slapen de andere die high was en die aan het genieten was van z'n jointje.
De ander die aan het bedelen is.
Oppeens kwam er een jongenman naar mij toe ik schatte hem 15 jaar zoiets.
jongen:mag ik alstublieft 5 euro wij hebben geen eten meer ik had zon medelijden met hem ik zelf vond arme altijd al zzielige mensen die ik drm ook altijd geld gaf maar deze jongen raakte me echt zoo erg.
Ik zou in zijn plaats allang de drugshandel in zijn gegaan of zelf gaan gebruien....
ik wist nog wat mijn moeder altijd zij
zus R:mamaaaaaaaaaa mag ik geld ikga kleren kopen
mama R:ik heb je gistere nog gegeven je moest toen okal kleren kopen en je werkt
zus R:nouen
moeder R:je moet nlij zijn dat je wat te eten hebt sommige mensen hebben niks te eten
zus R:ja dat zijn hun en dit zijn wij
moeder R: echt jammer die mensen hebben niet eens brood!

er gleed een traan langs mijn wang nee nee niet nu huilen die jongen die voor me stond keek me raar aan ik gaf hem 100 euro hij keek mij met zn mooie bruine ogen aan
jongen:nog nooit heeft iemand mij geld gegeven zoveel nee neem het trug ik kon niet geloven wat ik hoorde wild hij het trug nu wist ik het zeker hij is een goede jongen
Rayana:nee neem maar..
jongen:hoe heet je?
rayana:Rayana jij
jongen:Brayen mooie naam heb je trouwens:
Rayana:dankjewel jij ook maar ik moet gaan oppeens voelde ik een kus op mijn wang aaaah zo lief doeidoei
jongen:bedankt nog he zij hij met stralende ogen. wauww die mensen mogen dan wel arm zijn maar vriendelijk zijn ze zeker well tenminste..
Snel liep ik naar mijn werk
Mevrouw:je bent net op tijd goed begin voor je eerste dag zij ze met een glimlach.
Rayana dankjewel..hoeveel krjijg ik trouwens per maand?
mevrouw:je krijgt 150 euro maar je moet wel elke dag komen
zoooo weyoow vergeleken met nederland is dit niets..

10-11-2008, 16:57
vergeleken met nederland is dat niet maar ik moest blij zijn met wat ik had/heb toch?..
Als ik een ding heb geleert dan is het wel altijd hamdoellilah zeggen
ik keek om me heen er wer een short naar me gebracht ik moest serveren en bestellingen opnemen..
na 1 uurtje begon het aardig druk te worden.
ik ging naar en tafel waar 3 jongens aan zaten en 1 meisje typisch Amerika
Rayana:wat mag het zijn.
jongen:aaah kijk de bestelling is er al
meisje:hadden we dan koe besteld
jongen:nee varken
tfoee
Rayana:ik ben niet gediend van zulke grapjes dus wat mag het zijn ik zag hem met een dodelijke blik kijken weyoow die was gevaarlijk.
Toen ze hun bestelling hadden gezegd ging ik zo snel mogelijk weer weg.
Daar blijf ik dus echt niet hell no
ik gaf alles door en ze voreg of ik ff voor haar wou invallen achter de kassa
Rayana:ja hoor
Rayana:dat word 5,50 dollar
mevrouw:here you go
Rayana:thank you
ze liep weg opeengegeven moment zag ik dat die ene jongen binnen kwam hoe heette hj okalweer oja bryan en hij was geloof ik 15
hij was daar met een groep jongens waar ik liever zo ver mogelijk uit de buurt bijf.
hij zwaaide naar me ik voelde dat ik rood werd dus liep ik gauw naar achtere
rood van een jochie van 15jaar nu pas weet ik het ik ben echt triest!!
ik liep weer trug hij stond daar te wachten met 2 andere vrienden.
bryan:hey Rayana:d
Rayana:hey hey
hij gaf me een kus ik zag die jongens raar kijken met een gezicht van wat-kus-jij-een-monster gezicht maar daar trok hij blijkbaar niets van aan.
bryan:ik wil een friet
Rayana:en voor jullie
jongens tegelijk:milkshake en patat
ik bracht drie milkshake die van bryan gaf ik gratis.
!

10-11-2008, 16:58


ik liep naar hem toe en feluisterde in zijn oor van het huis.
Bryankay dan maar hey jij komt hier niet vandaan ik durf daar op te wedden
Rayan:jep klopt ik ben marokkaans en ik kom van holland maar ik moet verder werken
Brayenkay dan werkze
Toen ik eindelijk klaar was ging ik moe naar huis ik was dat ene meisje helemaal vergeten man..
Ik deed mijn sleutel in de slot en ik hoorde dat er iemand zat te douchen ik schrok me lettelijk de xxxxx pas toen ik was bijgekomen van de schrik zat ik te denken en herinnerde ik me weer dat ENE meisje dat o zoveel op een marokkaanse leek.
Ik ging ff op mijn verotte bed zitten poehh ik moet snel een normaal huis vinden mja wat heb ik te zeggen en wat kan ik nou met zoweinig geld ik moet echt uitkijken met wat ik koop.
Toen ze eruit kwam had ze een baddoek om de heen gewikkeld.
Ze keek langzaam omhoog en ze schrok zich letterlijk dood en liet haar baddoek vallen gelukkig had ze haar lingerie aan.fjoee
Ze raapte als een gek haar baddoek weer op en wikkelde zichzelf er weer in.
Marwa:mmm wie ben jij?
Rayana:mm ik hoorde een ruzie toen ik aan het slapen was en ik hoorde dat een jongen echt aan het trippen was ik was toen een kijkje gaan nemeen en zag dat hij jou had geslachen de rest spreekt toch voor zich?:
Marwaoh dankjewel maar je komt niet van hier he of zit ik fout?
Rayana:klopt ik woon in nederland,maar mijn afkomst is marokkaans
Marwa:neeeeeeeeeeeeeeeeej meen je niet??
zei ze dat nou in het nederlands dacht ik inmezelf jaa dat was nederland
Rayana:laat me raden Nederland/marokkaans?
Marwa:ik ben half italiaans en half marokkaans zij ze met een brede grijns oh meid je moet eens weten hoellang ik geen nederlands meer heb gesproken...



Rayana:aach maar zeg eens hoe ben je hier beland?..
Marwa:ga maar zitten het is een lang verhaal:$
Rayana:heb alle tijd van de wereld
Marwa:wuahah is goed meid, maar ik zal beginnen zoals ik net al heb gezegt.
het begon op een dag ik had niets te doen ging naar buiten we woonde in adam een nieuwe stad voor mij daarvoor woonde ik ookwel in een drukke stad maar adam is toch veel drukker elmohime of hoe jullie het ook zeggen
Rayana:jep mohim
Marwake dan nou ik ging dus rondjes lopen opeengegeven moment kwam er een groepje jongens eraan in mijn ogen waren ze gevaarlijk je zag gewoon dat ze pistolen meehadden ik begon te rennen maar voor dat ik het wist hadden ze me al te pakken ze hebben me geblinddoekt en in een auto gegooit ik ben toen in de vliegtuis gezet toen mijn doek voor mijn ogen verdween zat ik in een kamer er kwam een lange jongen erin en zij alleen dat mijn broer Fouad een sukkel is dat hij niet op mij heeft gelet die jongen heeft me eruit geholpen en heeft me losgelaten midden in L.A geld had ik niet ik heb een dag buiten geslapen maar dat doe ik neverr meer.
Gelukkig kon ik bij een lieve jongen terecht..
Rayana:hij een lieve jongen zij ik boos ben je misschien heeft hij je tehard geraakt op je hoofd want er zijn geloof ik een paar draadjes los?
Marwa:gevoel voor humor heb je wel nee schat ik had hmdl een dak op mijn hoofd...maar een ding is zeker en dat is dat mijn broer er wat mee te maken heeft..
Rayana:mischien handelde hij in drugs
Marwa:maybe hij heeft wel een ferrari en een mooie villa maar hij zegt gewoon dat hij een goed betaald baan heeft..
Rayana:klaar de puzzelstukjes zijn opelkaar gevallen meid..srry maar ik weet bijna 100% dat hij derin zit.
Marwa:mm ja kdenk het ook ik bedoel ik weet het zeker:$

10-11-2008, 16:58
Rayana:mm dus je hebt helemaal geen geld?
Marwa:mm nee
Rayana:hoellang ben je hier al
Marwa:een jaartje geloof ik..
Rayanaoh meid ik vind dit zo rot voor je er vielen tranen naar beneden ze schrok zich dood maar daarna glimlachte ze.
Marwa:ik ben het langzamerhand gewend Amerika pff het liefst verdwijn ik hier maar ik kan niets doen werken tja wat krijg je verdient niets je moet jaren wachten voordat je een ticket kan halen.
ik had zon medelijden met dit meisje ik kreeg gewoon tranen shitt man ye harteloze mensen dat er bestaan langzaam gingen mijn gedachten trug naar thuis daar had ik veel problemen maar hier ook zou ik truggaan nee dat zeker niet als ik trug denk aan al die momenten dat ik de neiging had om zelfmoord te plegen nee ik blijf hierzo..mijn gedachten werden onderbroken door marwa
Marwa:en jij wrm zit jij hier
ik vertelde haar alles dat ik geen vrienden heb/had dat ik dik ben een mislukkeling over zelfmoordpogingen nicht nieuwe buurt gewoon alles van A tot Z.
ook zij kreeg tranen
Marwaoh mijn god meid en nu wil je afvallen ik zal je dr zeker bij helpen ik was vroeger een danslerares voor kleine kinderen ik kan je de basis passen leren en geloof me dat je daar van zweet zij ze door haar tranen heen.
Rayana:nee meid ik heb andere plannen met jou hier ik gaf haar geld nu heb ik zelf haast niets over maar dat maakt niet uit haar situatie licht anders.
Mwara:nee srry dat kan ik niet aanemen
Rayana:neem het aan zij ik je bent 1 jaar niet in Nederland geweest
Marwa:we zullen samen gaan als jij je doel hebt bereiktzullen we gaan en datz over 1 jaar ong.
Nog nooit heb ik een marokkaan geld zien weigeren.
Rayana:"ben je nu een vriendin
Marwa:tuurlijk gekkie een goede ook aangezien ik 1 jaar met je opgescheept zit kan ik beter geen ruzie zoeken zij ze met haar wenkbrouwen op en neer
ik gaf haar met mijn kussen een klap tegen haar hoofd
Marwa:wuahah hoe durf je trut
nu weet ik mensen wat vriendinnen in houd hoe het voelt om je hart uitteluchten ik heb werkelijk alles wat op mijn hart lag/licht verteld.
Rayana:zo een last van mijn schouders af..
Marwa:wat dan..
Rayana:jij bent de eerste die echt alles van me weet.
Marwa:ik snap niet dat die meisjes jou vriendin niet willen zijn opzich ben je een mooi meisje met een volle lichaam maar ooh wat zal jij er goed uitzien als je slank bent zij ze dromerig en ik ga je alles leren en je zal gaan zweten totdat je een Beyance lichaam hebt
ik omhelste haar en het werd tijd om te slapen allebei tegelijk gaapte we gerappig gezicht

zoo mensen mijn vingertjes doen pijn

Toen ik wakker werd deed ik mijn werkkleding aan die ik had gekregen van miss james..
ik deed mijn petje goed en keek toen in de spiegel ik keek snel weg omddat ik het gewoon niet kan ik keek snel rond en mijn ogen vielen op een slaperige marwa ik glimlachte wuahah ze slaapt echt raar haar deken half over haar lichaam en een been op haar andere ik schudde mijn hoofd en liep toen gauw naar de deur ik wil niet te laat komen..
toen ik buiten was zag ik weer die hangjongeren hebben ze geen huis ofzo waar ze heen kunnen of wat..
verder zag ik nog een paar meisjes die aan een paar dollars probeerde te regelen voor drugs
afkeurend liep ik verder en toen ik er eindelijk was zag ik dat miss james er nog niet was pas na zon 5 minuten zag ik haar aankomen ik heb mij trouwens niet bij een dansschool aangemeld omdat ik toch les van marwa krijg dan hoef ik daar ook geen geld aan uittegeven..alleen moet ik zo well een cd-speler halen en een paar cd's waar ik op los kan gaan.
miss james:breng dit naar tafel 8 als je trug bent moetje die 5 patatjes naar tafel 5 brengwen okee zij ze mij niet aankijkend.
Rayana:ja hoor is goed
ik liep naar tafel 8 waar een paar ouwe mannen zaten die een vies gezicht trokken toen ze mij zagen.
Rayana:eet smakkelijk

10-11-2008, 16:59
oude man:waar is priccila?die vorige ober?
Rayana:zou ik niet weten meneer ik geloof dat ze onslagen is ik kan het navragen als u het wild?
oude man:laat maar het hoeft al niet snauwde hij me af .
nou nou die is oppeens chaggie geworden.
nee een vermoeiende dag liep ik naar huis.
onderweg ben ik snel langs een 2dehands winkel gelopen en heb daar een kleine cd-speler gekocht en een paar cd's waar je lekker op kan gaan shaken.
toen ik daar aankwam zag ik dat ze aan het dansen was met een open mond stond ik naar haar te kijken wauwww wat kan zij mooi haar heupen bewegen..
Marwa:rayanaa je hebt een cd-speler zij ze wijzend erna
Rayana:jaa goed he zullen we dan maaar beginnen
Marwa:heb je wel cd's dan
Rayana:jaa tuurlijk heb overal aan gedacht zij ik de plastic zak omhoog houdend..
marwa:wuahha goed zo
na 5 minuten waren we bezig
marwa:kom op meid je been links en de andere naar voor je handen hou je stil je bukt tikt de grond en gaat dan weer baarboven en je draait dan 3 keer rondjes met je heupen zij ze,
ze deed het voor
ik deed het dan weer na...na zon half uurtje kreeg ik het echt benauwd
ik moest ff door de zure appel heen bijten zij ze,
Rayana:ja jij makkelijk praten snauwde ik haar af
Marwa:kom op zeg je wilt toch een goed figuurtje?..ja om mooi te zijn moet je pijn lijden..
ik deed haar na maar na nog een half uur kon ik echt niet mer.
Marwakee saffie morgen gaan we verder saffie?
Rayana:dankuu ik vind het echt een wonder dat ik niet inelkaar ben gestort..
Marwa:ewa saffie wuaahah je laat me echt lachen
we gingen nog ff muziek luisteren en toen het 10 uur was gingen we slapen..
upp naaarr de volgende dag.dagen gingen voorbij..steeds weer het zelfde werken dansen en musziek luisteren en dan natuurlijk slapen..
Zo ging het dus dagen voorbij..

1 jaar later:
ik kijk trots in de spiegel en zie daar een mooie meisje met een mooie lichaam wauw ik kan nog steeds niet geloven wat er met me is gebeurt.
Warda:sukkel we moeten naar de stad nieuwe kleding halen want al die andere kleding zijn te groot voor je..
Rayana:wuahah ja ja w8 ff ik mag toch wel ff een tijdje doorgeilen voor de spiegel
ze gaf me een klap tegen mijn hoofd..
Warda:dat kkun je nog altijd doen jallah zied.
ik ben trouwens met warda tijdens dat ik aan het afvallen was naar New York verhuisd over een paar dagen zullen we weer trug naar L.A gaan.
Toen we in de stad waren ging ik van de ene winkel naar de andere winkel EINDELIJK EINDELIJK kan ik mooie kleding aan eindelijk kan ik rokjes,topjes whatever wat aan.
eindelijk!!!
Warda:a sukkel praat Amerikaans...denk je je bent in Holland ofzo.
Rayana:gaga ik mag lekker praten hoe ik wil en wat ik wil wie houd me tegen en ik draaide rokjes.
Ik heb van alles gekocht van rokjes tot topjes van broeken tot tuien echt werkelijk van alles..
Toen we thuis waren begonnen we met inpakken ik ben nu zoooo mooi geworden..
Warda:heb je net die jongen gezien met die kale hoofd?
Rayana:nee wuahah ik let niet eens op jongens.
Warde:in iedergeval hij vroeg je nummer
Rayana:als je hebt gegeven he wallah ik breek die botten van je..
Warda:wuahaha nee ik had gelukkig mijn harsenen bijme ik denk altijd aan de gevolgen.
Rayana:goedzo.
5 dagen later:
whe are in L.A..
schreeuwde ik ik zag verschillende mensen me raar bekijken alsof ze nog nooit een mens hebben gezien shitt.
Warda:yeah baby..
Rayana:echt een sukkel ben jij he..
Oppeens begon Warda over Nederland te praten,,
Warda:mmm Rayana aangezien wij ons taken hierzo hebben volbracht kunnen we toch trug naar Nederland gaan zodat we daar onze toekomst kunnen bouwen je bent altijd welkom bij mij thuis je hoeft niet gelijk trug naar huis te gaan dat weetje..
Rayana:maar..maar ik werd helemaal duizelig een rilling ging over mijn rug..
Ik wil helemaal niet trug ik wil hierblijven als ik aan Nederland denk denk ik alleen aan nare momenten ik wil niet trug...
zo dames is wel genoeg hoop ik wil me vingers wel heel laten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10