Bekijk volle/desktop versie : Help , Ik word niet meer verliefd!!!



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2008, 23:21
Ik heb van 1 persoon gehouden. En dat was mijn eerste en de laaste waar ik echt gevoelens voor had.

Het is nu anderhalf jaar geleden , en ik kan hem nog steeds niet uit me hoofd halen.
Ik ben stom geweest en heb heel me hart aan die persoon gegeven.

Nu ben ik gewoon hartloos tegenover andere jongens geworden.
Als ik contact met een jongen heb , bel ik nooit altijd bijdehand schijt aan alles. WAAROM doe ik dat
Ik wil weer verliefd worden en denken aan de toekomst . Ik wil gewoon gelukkig zijn met iemand.

Wat geven jullie mij als advies.



Ps: Aub serieus reactie's.

Ik weet dat ik als reactie;s ga krijgen van allah straft mij blabla haramrelatie. Yes i know.

07-11-2008, 23:22


het is beter zo, geloof me!

07-11-2008, 23:23
Geduld , mannen zijn hoofdpijn ..

07-11-2008, 23:24

Citaat door tennisfreak:
het is beter zo, geloof me!



Ik begrijp het ook dat het beter is om geen contact te hebben!

Soms denk ik gewoon dat ik nooit met een man ga trouwen van wie ik echt ga houden.

Maja alles is mekteb als allah swt het zo wilt dat accepteer ik het !

07-11-2008, 23:25



Citaat door Zara_Zara:
Geduld , mannen zijn hoofdpijn ..


Wollah hilla maar geduld heb ik zeker.


07-11-2008, 23:25

Citaat door SweetLadyD:
Ik heb van 1 persoon gehouden. En dat was mijn eerste en de laaste waar ik echt gevoelens voor had.

Het is nu anderhalf jaar geleden , en ik kan hem nog steeds niet uit me hoofd halen.
Ik ben stom geweest en heb heel me hart aan die persoon gegeven.

Nu ben ik gewoon hartloos tegenover andere jongens geworden.
Als ik contact met een jongen heb , bel ik nooit altijd bijdehand schijt aan alles. WAAROM doe ik dat
Ik wil weer verliefd worden en denken aan de toekomst . Ik wil gewoon gelukkig zijn met iemand.

Wat geven jullie mij als advies.



Ps: Aub serieus reactie's.

Ik weet dat ik als reactie;s ga krijgen van allah straft mij blabla haramrelatie. Yes i know.



Zo ben ik dus ook.

07-11-2008, 23:26
Probeer het niet te vergeten, geef het een plekje..makkelijker gezegd dan gedaan i know, maar je kan niks anders gewoon jezelf dwingen verder te gaan..

07-11-2008, 23:27

Citaat door SweetLadyD:
Ik begrijp het ook dat het beter is om geen contact te hebben!

Soms denk ik gewoon dat ik nooit met een man ga trouwen van wie ik echt ga houden.

Maja alles is mekteb als allah swt het zo wilt dat accepteer ik het !
ik laat ze ook nooit dichtbij komen, mensen vinden mij al heel snel arrogant en koud!!! maar ik bescherm mijzelf gewoon, ik wil gewoon niet dat mijn hart wordt gebroken! want dat weet ik dat ik nooit meer een man zal vertrouwen en ze dan allemaal afzweer!!!!!

07-11-2008, 23:28

Citaat door SweetLadyD:
Ik begrijp het ook dat het beter is om geen contact te hebben!

Soms denk ik gewoon dat ik nooit met een man ga trouwen van wie ik echt ga houden.

Maja alles is mekteb als allah swt het zo wilt dat accepteer ik het !


Zo moet je ook niet denken! Laat het allemaal gewoon op je af komen, inshallah zal er iemand op je pad komen die je eerste liefde doet overtreffen!

07-11-2008, 23:30
misschien begin jij om de verkeerde reden een nieuw contact!

07-11-2008, 23:38

Citaat door SweetLadyD:
Ik heb van 1 persoon gehouden. En dat was mijn eerste en de laaste waar ik echt gevoelens voor had.

Het is nu anderhalf jaar geleden , en ik kan hem nog steeds niet uit me hoofd halen.
Ik ben stom geweest en heb heel me hart aan die persoon gegeven.

Nu ben ik gewoon hartloos tegenover andere jongens geworden.
Als ik contact met een jongen heb , bel ik nooit altijd bijdehand schijt aan alles. WAAROM doe ik dat
Ik wil weer verliefd worden en denken aan de toekomst . Ik wil gewoon gelukkig zijn met iemand.

Wat geven jullie mij als advies.



Ps: Aub serieus reactie's.

Ik weet dat ik als reactie;s ga krijgen van allah straft mij blabla haramrelatie. Yes i know.


Je stelt nu gewoon andere eisen aan een jongen, omdat je de liefde al hebt gevoeld.. Je weet wat je wél en níet wilt.. Geef het de tijd.. Het heeft je wsl ongeveer 20 jaar geduurd om die ene jongen te vinden.. Dus anderhalf jaar alleen is niet raar.. Geef het de tijd en sta er open voor.. Alles komt goed.. Ook voor jou heeft Allah iemand geschapen die voor jou is bedoelt..

(P.S. Ik heb precies hetzelfde.. Dus ik kraam geen onzin uit.. :hihi

07-11-2008, 23:43
Je hebt gewoon nog niet de degene ontmoet die jou hem kan laten vergeten.
Ik snap ook niet dat dames op zoek gaan of alles aanpakken wat hun kant op komt.. Bescherm jezelf tegen al die onzin. Als de tijd rijp is, komt jouw mekteb "vanzelf" wel aankloppen..

PS: praat ook uit ervaring : ) Nog steeds niemand gevonden die ik leuk vind, maar maak me ook geen zorgen..

07-11-2008, 23:48



Citaat door tennisfreak:
ik laat ze ook nooit dichtbij komen, mensen vinden mij al heel snel arrogant en koud!!! maar ik bescherm mijzelf gewoon, ik wil gewoon niet dat mijn hart wordt gebroken! want dat weet ik dat ik nooit meer een man zal vertrouwen en ze dan allemaal afzweer!!!!!


Maar nu zweer je ze bij voorbaat toch al af?
Wie bang is voor de pijn van liefde, zal ook haar schoonheid nooit ervaren..
Liefde heeft mij zwaar gepijningd, maar nog altijd staat haar schoonheid me meer bij..

07-11-2008, 23:49

Citaat door Jongedame_:
Je hebt gewoon nog niet de degene ontmoet die jou hem kan laten vergeten.
Ik snap ook niet dat dames op zoek gaan of alles aanpakken wat hun kant op komt.. Bescherm jezelf tegen al die onzin. Als de tijd rijp is, komt jouw mekteb "vanzelf" wel aankloppen..

PS: praat ook uit ervaring : ) Nog steeds niemand gevonden die ik leuk vind, maar maak me ook geen zorgen..




Sallaam

Ik ben zeker niet iemand die gaat zoeken naar iemand om me ex te vergeten.
Het is gewoon dat ik het gevoel heb dat ik nooit meer iemand ga vinden.

Maar zoals jij het zegt . De Tijd !!

Moge allah jouw berschermen tegen het kwade en inhsa allah een goeie man voor jouw op je pad laten komen.
Heb alleen sbar
(geldt voor iedereen)Ik gun iedereen het alle geluk!

07-11-2008, 23:51

Citaat door Berkania_19:
misschien begin jij om de verkeerde reden een nieuw contact!




Nee zeker niet.

Contacten komen vanzelf!
Anders zal je nooit je mekteb tegen komen.

Mekteb moet je een handje helpen.

Je kan niet 24/7 thuis opgesloten zitten en het alle vertrouwen hebben dat iemand aanklopt om je hand te vragen.

Pagina's : [1] 2 3