Bekijk volle/desktop versie : Tranen.



Pagina's : [1] 2

07-11-2008, 23:12
Salaam aleikoum,













Wie heeft dit ook? Dat je onverwachts veel moet huilen zonder er reden voor te hebben? Dat de tranen langs je wangen lopen en dat het lijkt of ze maar niet willen stoppen? Dat je soms met je familie zit, maar met moeite je tranen dwingt om ze niet te laten zien in het bijzijn van anderen.....


07-11-2008, 23:14


Kan me niet voorstellen dat die tranen zonder een reden komen..

07-11-2008, 23:17

Citaat door Maroc_Meissie:
Kan me niet voorstellen dat die tranen zonder een reden komen..



Daar zit wel wat in wat je schrijft... ik formuleer het fout misschien.. soms moet ik huilen op onverwachte momenten uit het niets komen dingen in je op....... waar je geen antwoord op hebt... wat jou moeite geeft om af te sluiten, wat jou tegenhoudt om je onzekere tranen te laten stoppen...

07-11-2008, 23:19
Now you're talking...
Jah ken het wel...tis dan heel moeilijk om ze te bedwingen, afhankelijk van de aard van het verdriet kan het misschien nooit over gaan of heeft het gewoon tijd nodig..

07-11-2008, 23:23



Citaat door SoeSje:
Salaam aleikoum,













Wie heeft dit ook? Dat je onverwachts veel moet huilen zonder er reden voor te hebben? Dat de tranen langs je wangen lopen en dat het lijkt of ze maar niet willen stoppen? Dat je soms met je familie zit, maar met moeite je tranen dwingt om ze niet te laten zien in het bijzijn van anderen.....




ja heb er soms ook last van, maar das voornamelijk wanneer ik bijna ongesteld moet worden dan ben ik heel emotioneel ...

Laat je tranen gaan meissie dat lucht heel erg, hoop dat je je zo beter voelt

07-11-2008, 23:25

Citaat door Maroc_Meissie:
Kan me niet voorstellen dat die tranen zonder een reden komen..


Je hoeft niet altijd een reden te hebben, soms voel je je gewoon emotioneel en dan komt het gewoon....

07-11-2008, 23:29

Citaat door Maroc_Meissie:
Now you're talking...
Jah ken het wel...tis dan heel moeilijk om ze te bedwingen, afhankelijk van de aard van het verdriet kan het misschien nooit over gaan of heeft het gewoon tijd nodig..


Vooral denk ik als je een gevoelige mens bent, gaan tranen automatisch rollen....... het kan zijn dat ze nooit over zullen gaan en dat het tijd kost.... maar het verschilt per moment.... het ene moment ben je vrolijk denk je aan leuke momenten en ben je bezig met andere dingen...... maar soms komen die tranen onverwachts...... je kan er niets aan doen en vraagt je af: waarom?

07-11-2008, 23:29

Citaat door SweetCheeks:
Je hoeft niet altijd een reden te hebben, soms voel je je gewoon emotioneel en dan komt het gewoon....



jah klopt

07-11-2008, 23:32

Citaat door zoubida:
ja heb er soms ook last van, maar das voornamelijk wanneer ik bijna ongesteld moet worden dan ben ik heel emotioneel ...

Laat je tranen gaan meissie dat lucht heel erg, hoop dat je je zo beter voelt


Dat is wel herkenbaar dat het je oplucht als je hebt gehuild....... het zit niet altijd mee, maar wanneer je verdrietig voelt, down is het een weg die je moet inslaan, waarbij je sterk moet zijn om in te geloven dat de kracht jou zal lukken om overeind te blijven te staan.....

maar soms lukt dat niet altijd

09-11-2008, 21:10

Citaat door SoeSje:
Salaam aleikoum,













Wie heeft dit ook? Dat je onverwachts veel moet huilen zonder er reden voor te hebben? Dat de tranen langs je wangen lopen en dat het lijkt of ze maar niet willen stoppen? Dat je soms met je familie zit, maar met moeite je tranen dwingt om ze niet te laten zien in het bijzijn van anderen.....




hoe kan dit nou zonder enige aanleiding

09-11-2008, 21:12
Dit heb ik zovaak. Soms lucht huilen op.

09-11-2008, 21:13
hoe kan dit dan?
vind het heel raar

09-11-2008, 21:33


heb het heel vaak.

09-11-2008, 21:41

Citaat door SoeSje:
Dat is wel herkenbaar dat het je oplucht als je hebt gehuild....... het zit niet altijd mee, maar wanneer je verdrietig voelt, down is het een weg die je moet inslaan, waarbij je sterk moet zijn om in te geloven dat de kracht jou zal lukken om overeind te blijven te staan.....

maar soms lukt dat niet altijd



Als je aanvoelt dat je moet gaan huilen moet je het niet proberen te verdringen...laat ze dan ook gewoon op de vrije loop...Ik heb 1 zwakke plek en als iemand ook maar iets daarover te sprake brengt onder bepaalde omstandigheden safi..dan komen de tranen ook...en denk ik achteraf Probeer nou dat soort situaties te voorkomen en praat er gewoon helemaal niet over...Als ik er over wil praten laat ik mijn gedachten op de vrije loop of schrijf ik het van me af.

09-11-2008, 21:42
ja, maar dan moet er toch een reden zijn?

zomaar uit het niets kan toch niet?
je zit dan toch al niet lekker in jouw vel en dan kan iets kleins als de druppel zijn die de emmer doet overlopen... dit begrijp ik dan wel

maar zomaar uit het niets zonder enige reden....




nee, dat gaat er bij mij niet in

Pagina's : [1] 2