Bekijk volle/desktop versie : Ruud Gullit : Morocco must organize the World Cup !

Pagina's : 1 [2]

23-02-2004, 20:17

Citaat:
Origineel gepost door Nadiaah
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

YA rab, laat Marokko geen WK 2010 organiseren.
Rijke worden nog rijkere, en arme worden nog armere. Want
die moeten namelijk alles inleveren.
Ach neen joh, 't zal juist voor werkgelegenheid zorgen....Alhoewel ik denk dat de Arabieren er eerder profijt van zullen hebben, aangezien er veelal in 't zuiden de infrastructuur zal verbeteren, de berbers worden voor de zoveelste keer overgeslagen....

Kan me nie voorstellen dat er in my city Alhoceima wedstrijden plaatsvinden....

23-02-2004, 20:18

Wel of niet organiseren moet afhangen van een gedegen kosten/baten analyse. Organisatie levert naast prestige ook werkgelegenheid voor de gewone man op! (denk aan de bouw van hotels, arena's etc)

23-02-2004, 20:39
Voetbal is ook zoiets dat de joden hebben uitgevonden om haat te zaaien.

23-02-2004, 20:48

Citaat:
Origineel gepost door Peej
Met alle respect. Niet dat ik Marokko het organiseren van een WK niet gun.

Maar waarom heeft Marokko een WK voetbal nodig om de infrastructuur, stadions en toerisme te verbeteren.

Er zijn genoeg andere manieren om het toerisme te verbeteren daar is geen WK voor nodig.

Misschien is het een beter plan om al het geld wat nodig is om stadions te bouwen voor zo'n WK te besteden aan de "needy children" die nu gesteund moeten worden door die non-profit organisatie.
Het is meer een investering, er komt veel meer geld uit.
Wat betreft de needy children dat valt in Marokko reuze mee, in mijn stadje dan..

23-02-2004, 22:11

TOPPIE GO GULLIT ......JE HART IS GROOT .

24-02-2004, 18:04
Mensen, jullie moeten begrijpen, als de Wk 2010 in Maroc zal worden gehouden, dat dat een hele positieve effect heeft op Marokko.
Meer werkgelegenheid. En wat betreft Peej je moet deze project zien als een goede investering voor marokko

25-02-2004, 20:55
Jeblia22,

Daar geloof ik absoluut niet in.
Werkgelegenheid is niet voor Marokkanen (die in marokko wonen) voorgelegd. Ze gaan buitenlandse bedrijven inschakelen.
Waar misschien straks miljoenen uitgegeven zullen worden!

28-02-2004, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door Nadiaah
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

YA rab, laat Marokko geen WK 2010 organiseren.
Rijke worden nog rijkere, en arme worden nog armere. Want
die moeten namelijk alles inleveren.
why not
het is alleen maar beter voor marokko er kome alleen meer touriste
bij mense beginne marokko steeds mooier land te vinde
oke ik geef toe ze gaan dan wel veel geld uitgeve maar er komt ook weer geld bij dus

28-02-2004, 14:59
Het is goed voor de economie, maar voor het voetbal dat weet ik net zo goed niet

28-02-2004, 22:37
die david beckham steunt zuid afrika
en figo steunt marokko

20-06-2015, 21:51

Citaat door achmed43:
Voetbal is ook zoiets dat de joden hebben uitgevonden om haat te zaaien.

20-06-2015, 21:53
hahaaha ,..ze gebruiken et wel vaak als dekmantel , zie bijv palastina vorig jaar..

gebombardeerd terwijl iedereen met het wk bezig was.

Pagina's : 1 [2]