Bekijk volle/desktop versie : verras je Vrouw!!



Pagina's : [1] 2

07-11-2008, 21:55
Koop een bos bloemen vanuit je werk met een kaartje met de tekst.... gewoon omdat het donderdag is bijv. stuur haar NUUUUU een smsje met de tekst (getrouwd) : kom naar beneden ik mis je! Je vrouw heeft gekookt gestrijkt, de was gedaan, alles gepoetst, de kinderen verzorgd ze doet zoveel om alles draaiend te houden merk je dat nog wel op? bedank haar NUUU!!!!!!!!!!!!!!! ook al ben je 40jaar getrouwd ben een heer hou deuren voor haar open als jullie in de auto stappen soms is het leuk als je naar haar deur rent om haar deur te openen.... Laat haar zien dat je van haar houdt haar nodiug hebt respect voor haar hebt en haar waardeerd voor wie ze is!!! koop iets leuks voor haar wat jij mooi vindt!!! ook al is het knoei lelijk ze zal ervan gaan houden... erg belangrijk heb je eigen liedje zet die op en dans met haar met kaarsjes en een diner gewoon thuis in de huiskamer geloof me ze zal ALTIJDDDD har hele leven als ze dat liedje hoort aan jou denken!! zorg dus dat het een mooie avond word zo heb ik nog heeeeeeeelll wat meer tips maar deze zijn alleen voor de ECHTE mannen

07-11-2008, 21:56


Het blijft bij dromen.

07-11-2008, 22:00
beter ga jij je moeder/vader elke dag verrassen daar heb je nog wat aan ipv van die oprah tips

07-11-2008, 22:02
misschien maar die tips kun je in een andere zin in de islam lezen een man moet goed zijn voor zijn vrouw en het zijn dus geen oprah tips heaas begrijpen veel mannen het niet

07-11-2008, 22:03



Citaat door fessiamassia:
misschien maar die tips kun je in een andere zin in de islam lezen een man moet goed zijn voor zijn vrouw en het zijn dus geen oprah tips heaas begrijpen veel mannen het niet
en hoezo krijgen wij mannen dan geen bloemen of verrassingen het is altijd de man die de vrouw moet verrassen

07-11-2008, 22:12
een echte man zou zoiets niet eens vragen

07-11-2008, 22:15

Citaat door fessiamassia:
een echte man zou zoiets niet eens vragen


nee een echte vrouw helemaal niet die houdt zich bezig met andere dingen dan een bloemetje die ze de volgende dag weg kan pleuren
In een relatie is het geven en nemen onthoud dat maar gewoon

07-11-2008, 22:16
zoals een bosje bloemen geven en een kusje krijgen gaat om het gebaar

07-11-2008, 22:17

Citaat door fessiamassia:
zoals een bosje bloemen geven en een kusje krijgen gaat om het gebaar


net als je eigen liedje waar je op kan dansen je lijkt najib amhali wel

07-11-2008, 22:19
he neem het nou maar gewoon aan dan word je een super man en krijg je er een super vrouwtje voor terug einde discussie!!

07-11-2008, 22:21

Citaat door lilliputter:
beter ga jij je moeder/vader elke dag verrassen daar heb je nog wat aan ipv van die oprah tips


wat moet je dan voor je vrouw doen shorty

07-11-2008, 22:21

Citaat door fessiamassia:
he neem het nou maar gewoon aan dan word je een super man en krijg je er een super vrouwtje voor terug einde discussie!!


nee ik ben en blijf gewoon mezelf ga echt geen liedje opzetten maar zal altijd proberen goed te zijn voor me vrouwtje dat vind ik iets vanzelf sprekend maar goed
Jij moet leren te discusseren anders denk ik dat je snel in een scheiding terecht komt

07-11-2008, 22:22



Citaat door mocroutjuh:
wat moet je dan voor je man doen shorty


eh kleine jij moet eerst nog groeien dan pas aan mannen denken

07-11-2008, 22:28
nee hoor heb gewoon geen zin om met jou te discusseren met mijn mannetje wel heb ik alle tijd voor!

07-11-2008, 22:28

Citaat door lilliputter:
eh kleine jij moet eerst nog groeien dan pas aan mannen denken


Ik ben be3da langer dan jou en daarnaast 22. Ik denk dat je mijn comment verkeerd hebt opgevat. Wat de dame beschrijft is wat veel dames wensen van hun man. Daarom vroeg ik hoe jij, mannetje, daarover denkt...

Pagina's : [1] 2