Bekijk volle/desktop versie : Zedenpolitie turkije betrapt op verboden seks



07-11-2008, 16:02
Zedenpolitie betrapt op verboden seks

AMSTERDAM - In de Turkse stad Antalya zijn twee agenten van de zedenpolitie door collega's betrapt op onzedelijke handelingen met een prostituee. De agenten waren er zich niet van bewust dat hun daden met een camera werden vastgelegd.

De politieagenten hadden in een pension een Turkse prostituee opgepakt en meegenomen naar het bureau. Tijdens hun nachtdienst boden ze de vrouw geld in ruil voor seks aan.

De agenten zijn inmiddels geschorst. Er loopt ook nog een onderzoek tegen vijf andere medewerkers van de nachtdienst. Dit meldt persbureau dpa.



07-11-2008, 16:27


In Turkije zijn zoveel verkeerde dingen...

Een vriendin van mij is verloofd met een jongen in Turkije. Op dit moment heeft hij dienstplicht, bij de mariene. De officier zeg maar, de hoogste van die boot, verkracht dienstplichtigen. Vooral van die jonge "sulletjes". Eentje die vaak 'gepakt' word, ligt iedere nacht te huilen volgens die verloofde.

07-11-2008, 16:58
Angst..dat heb je helaas in dat soort landen nog, zijn ze een stuk strenger en gekker hoor..dan ben je de lul als je dat doet..lijkt me logisch.

07-11-2008, 17:02

Citaat door Cambridge:
Oh... dus Turkije heeft ook prostituee's ?
Ik lees hier altijd dat de islaam (en zijn landen) zo puur zijn....



zeur niet mens, dit is juist niet negatief maar iets heel positiefs

hoe meer hoeren er zijn in turkije, hoe dichter ze komen bij het EU

07-11-2008, 17:11



Citaat door haatsmurf1:
zeur niet mens, dit is juist niet negatief maar iets heel positiefs

hoe meer hoeren er zijn in turkije, hoe dichter ze komen bij het EU


Tsja... "vooruitgang" is niet te stoppen...
---

07-11-2008, 17:22

Citaat door Cambridge:
Huh? Is de officier een man? en hij pakt een jonge dienstplichtige matroos?
Ik kan het haast niet geloven.
Waarom gaat die matroos niet naar de commandant van die officier?
Ja. Ja.
Dan wordt het alleen maar erger. Je zit zo'n anderhalf jaar met die man op een boot, ze zijn doodsbang voor hem. Die verloofde van mn vriendin moet bijv zijn schoenen poetsten, anderhalf uur lang. Als hij dat niet goed doet (wat 9 van de 10 keer zo is) krijgt hij geen verlofdagen, of moet ie allerlei rare klusjes doen. Echt wat ik daar allemaal over hoor!

07-11-2008, 18:12

Citaat door Evenblij:
Tsja... "vooruitgang" is niet te stoppen...
---


sorry hoor, kan een glimlach niet onderdrukken.

07-11-2008, 18:23

Citaat door TSEPPE:
[QUOTE=haatsmurf1;56441406]zeur niet mens, dit is juist niet negatief maar iets heel positiefs

hoe meer hoeren er zijn in turkije, hoe dichter ze komen bij het EU [/QUOT
Marokko heeft de meeste hoeren:-)



juist niet. bron ?